Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Mä en ees ymmärrä miten porukka voi tehä jalkaprässii kahdel jalal, entä kun feilaa kesken sarjan? Meiä salil ainaki on vaa yks lukitusmahdollisuus ja se on sii keskel liikerataa, jos sen yli et saa alhaalt painettua ni on riski et jää kelkan alle :D

Luetko sinä ikinä näitä sun viestejä läpi ennen kuin lähetät?

Yhden jalan prässi on hyvin erilainen liike ku kahden jalan prässi. Mutta en mä tartte ratkaisua tähän, koska en tee prässiä.

on joo, mun mielestä parempi kun kahdella jalalla tehtynä, ottaa paremmin perslihaksiin ja erityisesti gluteus mediukseen itselläni
Käytin liikettä myös jalkalihasten epätasapainon korjaamiseen (oikea vahvempi kuin vasen)

on joo, mun mielestä parempi kun kahdella jalalla tehtynä, ottaa paremmin perslihaksiin ja erityisesti gluteus mediukseen itselläni
Käytin liikettä myös jalkalihasten epätasapainon korjaamiseen (oikea vahvempi kuin vasen)

Parempi on niin suhteellista. Parempi mihin? Enemmän se menee pakaroille joo, mutta voi ollakin, että se ei oo toivottua aina.

Tää sinne salille lähteminen...... :D

Selkä vihoittelee niin tuntuu ettei tule koko reenaamisesta mitään! Tänään mm. olin laittamassa käsipainoja takaisin telineen alatasolle ja jotenkin ajattelemattomasti kumarruin ja naps, alaselkä niin kipeä että hyvä kun pystyy kumartumaan :(

Parempi on niin suhteellista. Parempi mihin? Enemmän se menee pakaroille joo, mutta voi ollakin, että se ei oo toivottua aina.
Nojaa enpä nyt sanois mitään tollastakaa... Täsmälleen samaan kohtaa/suuntaan mä laitan ne jalat jokatapauksessa siihen levylle, tekisin sitten kahden jalan versiota tai yhden, niin en tiedä miten ihmeessä se voisi kauheen eri tavalla ottaa mihinkää..? Jokatapaukses polven ja lonkan ojennusta mun on sillä tarkotus treenata. En sitten siitä tiiä jos sit sivus joku tukilihas enempi aktivoituu, mut enpä usko et mitään radikaalia eroa on.

Muuta ku et voi tosiaan rauhassa feilata, ku saa sitten toisella jalan apuu tarvittaessa :D En kyllä tiedä mitä sitten ees tapahtuis jos voimat loppuis kesken prässissä, mut mun liikkuvuudella varmasti joku paikka sanois riks raks poks, ennen ku kelkka painoineen löytäis pohjalle saakka...

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Nojaa enpä nyt sanois mitään tollastakaa... Täsmälleen samaan kohtaa/suuntaan mä laitan ne jalat jokatapauksessa siihen levylle, tekisin sitten kahden jalan versiota tai yhden, niin en tiedä miten ihmeessä se voisi kauheen eri tavalla ottaa mihinkää..? Jokatapaukses polven ja lonkan ojennusta mun on sillä tarkotus treenata. En sitten siitä tiiä jos sit sivus joku tukilihas enempi aktivoituu, mut enpä usko et mitään radikaalia eroa on.

Mitä nyt muutaman kerran oon tehnyt yhdellä jalalla ja mitä netistä olen lukenut, ni enemmän se menee pakaroille ku tavallinen kahdella jalalla tehty prässi. Riippuu toki tavasta miten sen tekee.

Mitä nyt muutaman kerran oon tehnyt yhdellä jalalla ja mitä netistä olen lukenut, ni enemmän se menee pakaroille ku tavallinen kahdella jalalla tehty prässi. Riippuu toki tavasta miten sen tekee.

Näino! Kokeilkaapa vaikka suorin jaloin maastavetoa ensin kahdella jalalla ja sitten yhdellä. Tuntuma on aivan eri maailmasta.

Hyvää vaihteluakin tuo yhdellä jalalla prässi. Ottaa ihan erinlailla. Jalkaterien kulmaakin kannattaa vaihtaa välilllä niin ottaa erikohtaan.

Tää nyt on tää sama homma, että ennen yövuoroa menen aina salille. Mulla on töissä shakeri täynnä palkkaria. Sekoitan palkkarit kahdessa mukissa ja juon raportin aikaan. Aina samat kyselyt ja kauhistelut siitä palkkarista.

Ja en viitsi suoraan shakerissa salilla sekotella, koska sitten keikkatyön takia se sheikeri on paskasena 4 päivää jossain auton perässä.

Shakerit vittuttaa nyt suunnattomasti! Fitnesstukun shakerin kansi halkesi kierteiden kohdalta kokonaan kun kiristin sen kiinni ja Sporttimekan shakerin paska vaan vuotaa! Oli taas kiva eilen kaivaa shortsit kassista märkänä ku shakeri vuosi. Ei ne märät shortsit vaan saatana ku EEA:t menee hukkaan :D

Mitäs shakeria täällä suositellaan?

Sellasta, johon voi nakata jauhot himasa ja vedet reenipaikala sisään. Ei vittu vuoda sortseille.

Toki vituttaa se vuotaminen myös salilla...joten ei jatkoon.

Kyllä ne vanhat kunnon fastin sheikkerit oon huomannu ihan ykkösiks. Siis ne missä on korkki ja kansi sillei samassa paketissa jy nou

Pitääpä käydä tsekkailee, löytyiskö noita vielä jostain kaupasta.

Toki vituttaa se vuotaminen myös salilla...joten ei jatkoon.

Onko siinä kierteet? Ootko vääntäny väärille jengoille? Mulla on käynyt Fitnesstukun sheikkerin kanssa pari kertaa noin. Ja on mullakin sheikkerivitutus. Mulla on pari kappaletta myproteinin sheikkereitä ja ne on ihan paskoja siinä mielessä, että se materiaali on niin paskaa, että ei kuivu kokonaan 11 tunnin aikana kuivauskaapissa, minkä se joutuu siellä viettämään. Siihen jää märkiä pisaroita. Kaikki muut sheikkerit on aina ihan kuivia, mutta ei noi. Eikä tosiaan kiinnosta alkaa kuivaan niitä pyyhkeellä pesun jälkeen, kun hommaan on parempikin ratkaisu: Heitän noi v...uun ja hankin paremnat tilalle.

^^ Puhdistamon sheikkeri on mulla toiminut täysin moitteettomasti, kannattaa kokeilla. :)

Viikonloppuna joku fiksu oli tepastellut salilla kuraisilla ulkokengillä, olipa vielä nähtävästi ottanut jumppamatonkin alle jotain liikettä tehdessä. Tosi kiva siinä mennä seuraavaksi venyttelemään.
Lisäksi ärsyttää se, kun pienellä salilla ei tarvii olla kuin kolme ihmistä, niin syntyy ruuhka kun kaikki haluaa tehdä samassa paikassa. Sitten jos vielä nämä sattuu olemaan täti-ihmisiä tai teinejä, niin tällaset normaalit asiat kuten voiko tehdä välissä tai sen ääneen sanominen että voisitko siirtää sun penkkiä vähän on ilmeisesti tuntemattomia käsitteitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom