Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Siinäpä onkin niiden ainoa hyöty :D. Muissa liikkeissä ne on vaan tiellä nimim. aiheutin salikomediaa yrittäessäni tehdä hauiskääntöjä scott-penkissä. Ei vaan pysty.

Tämä avautui mulle vasta eilen. Oman kokemuksen kautta. En ole scott-penkissä tehnyt ennen hauista, koska arvelin mun rikkonaisen ranteen huutavan hoosiannaa. No eipä se ranne juuri mitään sanonut, mutta well hello! :eek: Rintavarustushan sieltä hyppäs melkein silmille! :nolo: Onneksi olin eksynyt salille sellaiseen aikaan, ettei siellä ollut juuri ketään. Se on vähintäänkin treenipaidan vaihto peittävämpään malliin hauispäivinä, jos tuon liikkeen pidän ohjelmassa..

Se vituttaa kun ei pääse salille vielä, tauko on venyny puoleentoista viikkoon. Viime viikon keskiviikkona tökkäsin duunissa puukon reiteen, ja se olikin parantumassa kovaa vauhtia ja suunnitelmana oli eilen mennä kokeilemaan yläkroppaa. No, eiköhän se haava sit tulehtunu ja keskiviikkona ravasin kolmessa eri paikassa ennen hoidon saamista ja nyt on haava auki(tarkoituksella, ilmeisesti). Toissapäivänä ja eien sain antibiootit suoneen ja tänään sit kontrollissa katotaan et miten tästä jatketaan. Saatana, melkein lykkäsivät mut osastolle pariks päiväks mut kieltäydyin et jossei oo ihan pakko ni en mee.

Alkaa pikkasen vituttamaan tää himassa perse homeessa istuskelu.

En osaa penkata jalat ilmassa, siitä ei tule yhtään mitään. Selän takia en voi penkata kun jalat ilmassa. Tiputin sellasen 45kg dumpelin nostovyön ja nahan päälle ja nyt koko maha mustana.

Ranteeseen pamahti vissiinkin jännetuppitulehdus kun on niin perkeleen kipeä eikä kestä mitään liikettä. Töissä+salilla tulleesta rasituksesta vähitellen kipeytynyt ja nyt onkin sitten pari viikkoa varmaan annettava lepoa ennenkuin pääsee taas salille :(

Voi kuule, minä jos joku oon paska syömään. Kyllä niitä trikkejä löytyy. Instant oats, maltoa vitusti treenin ympärillä, öljyt. Totta tietenkin ettei elopaino esteenä ole jos hommat tekee oikein.

Tonneittain sokeria syömällä se tietty onnistuis, mut ois kuitenkin ihan kiva jonkun asteinen terveellisyyskin pitää mukana. Tiiän kyllä, et liian terveellisesti en missään nimessä voi syödä, mut jos pizzojen ja jäätelöiden yms. lisäksi illan puuroannos on ainoa fiksu ruoka, ei ruokavalio kuulosta kovinkaan hyvältä, heh. Kyllä niitä muitakin temppuja on tiedossa, mut ei ne siitä helppoa tee. Jos sais kaiken kulutuksen salia ja peruskulutusta lukuun ottamatta pois, onnistuis painon nostaminen helpommin, kuten tossa kesällä oli.

Tulikohan tossa jo ainakin osittain vastaus ongelmaan..?

Öö, ei. Sanoinhan, ettei oman painon pitäisi olla mikään este voimien kasvamiselle. Tietysti oman painon nostaminen auttaa voiman hankinnassa, mutta ei se oo välttämättömyys.

Jotkut biisit on menny tietyllä tavalla pilalle kun niitä kuuntelee salilla. Tulee tosi omituinen fiilis kuunnella jotain sellasta biisiä koneella istuessaan mihin on mielessään yhdistänyt jo ne kovimmat sarjat. Tai sit pelottaa et niitten "vaikutus" vesittyy jos niit kuuntelee "turhaan". Esim. Rage Against The Machine on ihan no-no-listalla.

Nyt on kyllä menny jo niin pitkää niin huonosti, että alkaa ihan oikeesti kiinnostus kaikkoamaan. Eikä se oo mun mielestä mikään pikku juttu, koska treenaaminen on kuitenkin niin suuri osa elämääni. Kevyet viikot ja ohjelman vaihdokset ja liikkeiden vaihdokset ja raskaammat ja kevyemmät treenit ja ihan tavallisesta poikkeavat treenit ja liikkeet ja erilaiset tekniikat ja oikea asennoituminen on jo koitettu. Sinällään ihan mielelläni harjottelisin esimerkiksi käsiseisontapunnerruksen ilman tukea (ja muuta vastaavaa ehkä hiukan helpompaa), mutta kun haluan olla iso ja vahva voimanostaja.

Ota taukoa kovasta reenistä kokonaan jonku viikon kahden ajaks. Keskity muihin itelles tärkeisiin asioihin (jos näitä ei löydy treenin lisäksi, niin asiat aika pahasti pielessä). Kunnon irtiotto reeniajatuksista, liian tarkkaan syömisessä yms. Kyl sä tuut huomaa sit et alkaa taas polttelee päästä reenaa.

Ota taukoa kovasta reenistä kokonaan jonku viikon kahden ajaks. Keskity muihin itelles tärkeisiin asioihin (jos näitä ei löydy treenin lisäksi, niin asiat aika pahasti pielessä). Kunnon irtiotto reeniajatuksista, liian tarkkaan syömisessä yms. Kyl sä tuut huomaa sit et alkaa taas polttelee päästä reenaa.
Just näin. Vähän aikaa ilman niin veri vetää kyllä salille ;)

Just reilun viikon verran teinkin noin. Kerran harjoittelin painonnostoa sinä aikana ja se oli tosi hauskaa. Joo, treenaamista sekin, mutta ei siinä ollut yhtään mitään samaa tavanomaisen treenini kanssa.

Mut tänään sain taas hyvän fiiliksen näihin hommiin, kun treeni meni niin hyvin. Jätän hetkeksi varsinaisen kehittymisen pois mielestä ja otan ainoaksi tavoitteeksi tehdä hyviä eli mukavia (mukava ei tietenkään tarkoita välttämättä helpolla päästämistä) treenejä. Kyllä se siitä.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Kävin keskiviikkona vähän puolikuntosena salilla enkä näköjään osannu skaalata painoja tarpeeks pieniks kun edelleen ok takareidet h****tin kipeät. :face:

Treenikaverit jotka ei kummiskaan treenaa.
Sain tossa jokin aika sitten pari kaveria mukaan salille ja he olivat todella innokkaita. Kävivät joka treeneissä ja lisäravinteita tilattiin ekan viikon jälkeen huimilla summilla. Nyt kun heitä kysyy reenaamaan niin vastaus on että "ei jaksa", " ei kerkee ku mennää ryyppää", "on vähä kipee olo". Poikkeuksena rinta ja hauis päivä. Ja minusta tehdään heti hormoonihörhö kun he eivät kehity ja minä kehityn.

Selkään täytyy nyt keksiä jotain uutta, ei se pysy enää muun kasvun perässä. Jospa taas pudottaisi reippaasti sarjapainoja ja hakisi tuntumaa.

Parin viikon pakkotauon aiheuttama treenipainojen putoominen :itku:

Jotenkin ei nyt kyllä täältä sympatiaa heru, kun itse kiroan 1,5 vuoden pakkotauon aiheuttamaa treenipainojen putoamista. Minun kohdalla kyse oli olkapäävammasta, jonka takia pelkästään ostoskassien kantaminen oli puoli vuotta kivuliasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom