Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Saatana. Kerrankin hyvä keli treenata eikä ole niin älyttömän kuuma, mutta sit tulee tietysti muuta harmia. Ekan mavesarjan jälkeen tuntuu siltä, että taju lähtee ihan just ja palkitan lattialle. Viisi minuuttia lepoa ja toinen sarja, jonka jälkeen oli todettava, että eiköhän tää ollut tässä sitten. Vittu mikä olo. Olisko huono tankkaus syynä, kun vedin ennen treeniä pelkkää proteiinia ja sekin oli ällömakeaa fastia.

Tällä hetkellä ei juuri mikään, paitsi hieman se että joutuu alkaa kaivamaan huppareita ja muita pitkähihaisia sekä kyynärpää ja polvilämppäreitä salille. Mulla ainakin nivelet ja paikat sanois heti sopimuksia irti, jos treenaisin t-paidalla salilla jossa syksysin ja talvisin on +20 tai hiukan yli. Jalkatreeneissä toki hupparia ei tarvitse. Mutta en valita enempää, aina tämä parempi on kuin se helteillä vitunmoinen hikoilu ja raskas ilma, helteissä ainoa hyvä toi että paikat oli heti ja pysyi kokoajan lämpösinä. Voi luoja miten paljon parin asteen lämpötila vaikuttaa salillakin, muutama viikko sitten +26, ja tänään +24 eikä hikeä ei pukannut läheskään yhtä paljon ah. Nyt taas jaksaa oikeasti painaa täysiä ja saa nukuttuakin ongelmitta :puntti:

Ruokahalu on taas kerran luokkaa ei ole. Ennen kahta join juoman, jossa oli rahka, banaani, kalanmaksa- ja rypsiöljyjä sekä joku reilu desi kaurahiutaleita. Välissä oon juonut mitä se nyt on 5g BCAA:ta sekä palkkarin (0,5l maitoa ja desi heraa). En oo siis koko päivänä syönyt mitään kiinteää (kahta suklaanpalaa lukuun ottamatta) eikä tekis mieli vieläkään syödä. Onneks sitten joskus yhdeksän jälkeen pystyn syömään todella paljon, mutta sekään ei ihan riitä.

Nyt kyllä potuttaa tän päivän penkkisarja. Liekkö vähänen uni vai pitkä työpäivä, mutta epä siitä oikein mitään tullu. Lisäpaino leuat kyllä kulki nätisti mikä vähän lieventää penkin jätämää pahaa makua.

Se, että salia suunnitellessa joku valopää keksi laittaa penkkipaikan suoraan lampun alle siten, että se loisteputki mollottaa suoraan silmiin. Siinä kun pää punasena punnerrat ja nouset ylös, et nää hetkeen yhtään mitään. Lisäksi potuttaa se, että tissit on tiellä.

Se, että salia suunnitellessa joku valopää keksi laittaa penkkipaikan suoraan lampun alle siten, että se loisteputki mollottaa suoraan silmiin. Siinä kun pää punasena punnerrat ja nouset ylös, et nää hetkeen yhtään mitään. Lisäksi potuttaa se, että tissit on tiellä.

Sama homma on monella salilla ärsyttänyt itseänikin. Tosin tissiongelmaa ei ole. :)

Se, että salia suunnitellessa joku valopää keksi laittaa penkkipaikan suoraan lampun alle siten, että se loisteputki mollottaa suoraan silmiin. Siinä kun pää punasena punnerrat ja nouset ylös, et nää hetkeen yhtään mitään.

Sama. Mun salilla normivalaistuksen lisäksi katto täynnä spotteja ja niistä kaksi on penkkipaikan yllä. Suunnattu vielä kivasti sojottamaan suoraan penkin "yläpäähän". Siitä kun nousee niin muutaman minuutin näkökentässä pyörii kaksi kirkasta galaksia.

Mä toivoisin et mulla ois isommat tissit että lyhenis nostomatka :D

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Raahauduin tänään salille reilun viikon tauon ja sitäkin ennen useamman viikon epäsäännöllisen ja laiskan salillakäynnin jälkeen. Tarkoituksena oli tehdä heti kunnon jalkatreenit. Salilla odotti kuitenkin "iloinen" yllätys. Koko vapaapainoalue poissa käytöstä lattiarempan vuoksi. No enpä sitten tee jalkatreeniä, vittu.

Naisten puolelta löytyi sentään käsipainot, niin vemputin sitten olkapäitä.

no laita hyvä mies pitkävartiset sukat jos potuttaa niin paljon.....

Just oon miettinny, että mitä tohon keksis. Tuohan kuulostaaki ihan toimivalta varmaankin. Pitää käyä jostain kattoo tommosii sukkii. Muuten paistaa parin kuukauden päästä sääriluut sääristä, ku joka vetoreenis menee vaa pahemmaks.

Nyt on kyllä menny jo niin pitkää niin huonosti, että alkaa ihan oikeesti kiinnostus kaikkoamaan. Eikä se oo mun mielestä mikään pikku juttu, koska treenaaminen on kuitenkin niin suuri osa elämääni. Kevyet viikot ja ohjelman vaihdokset ja liikkeiden vaihdokset ja raskaammat ja kevyemmät treenit ja ihan tavallisesta poikkeavat treenit ja liikkeet ja erilaiset tekniikat ja oikea asennoituminen on jo koitettu. Sinällään ihan mielelläni harjottelisin esimerkiksi käsiseisontapunnerruksen ilman tukea (ja muuta vastaavaa ehkä hiukan helpompaa), mutta kun haluan olla iso ja vahva voimanostaja.

Nyt on kyllä menny jo niin pitkää niin huonosti, että alkaa ihan oikeesti kiinnostus kaikkoamaan. Eikä se oo mun mielestä mikään pikku juttu, koska treenaaminen on kuitenkin niin suuri osa elämääni. Kevyet viikot ja ohjelman vaihdokset ja liikkeiden vaihdokset ja raskaammat ja kevyemmät treenit ja ihan tavallisesta poikkeavat treenit ja liikkeet ja erilaiset tekniikat ja oikea asennoituminen on jo koitettu. Sinällään ihan mielelläni harjottelisin esimerkiksi käsiseisontapunnerruksen ilman tukea (ja muuta vastaavaa ehkä hiukan helpompaa), mutta kun haluan olla iso ja vahva voimanostaja.

Valmentajan suunnittelema ohjelma? Elopainon lisäys?

Valmentajan suunnittelema ohjelma? Elopainon lisäys?

Elopainon lisääminen on ihan saatanan vaikeeta. En tiedä mitä öljyä pitäis juoda ruokajuomana, että se onnistuis. Ruokahaluni on ollut aina aivan surkea. Eikä oman painon pitäisi olla mikään este voimien kasvamiselle. Valmentaja on pyöriny mielessä, mut se alkaa sitten olla jo semmonen investointi, et sitä saa hiukan punnitakin. Ehkä mä keksin vielä jotain. Tai sitte otan sen valmentajan.

Elopainon lisääminen on ihan saatanan vaikeeta. En tiedä mitä öljyä pitäis juoda ruokajuomana, että se onnistuis. Ruokahaluni on ollut aina aivan surkea. Eikä oman painon pitäisi olla mikään este voimien kasvamiselle. Valmentaja on pyöriny mielessä, mut se alkaa sitten olla jo semmonen investointi, et sitä saa hiukan punnitakin. Ehkä mä keksin vielä jotain. Tai sitte otan sen valmentajan.

Tulikohan tossa jo ainakin osittain vastaus ongelmaan..?

Voi kuule, minä jos joku oon paska syömään. Kyllä niitä trikkejä löytyy. Instant oats, maltoa vitusti treenin ympärillä, öljyt. Totta tietenkin ettei elopaino esteenä ole jos hommat tekee oikein.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom