Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ylimieliset ihmiset. Yks päivä näin salilla noin +35v naisen, jolla oli helvetin komeet kädet. Olin menossa kehumaan, mutta kun vähän aikaan seurailin hänen touhujaan niin empäs mennytkään. Purkka suussa, hyvinkin ylimielinen käytös ja näytti olevan niin itseään täynnä, että empä sitten mennyt häiritsemään.

Ylimieliset ihmiset. Yks päivä näin salilla noin +35v naisen, jolla oli helvetin komeet kädet. Olin menossa kehumaan, mutta kun vähän aikaan seurailin hänen touhujaan niin empäs mennytkään. Purkka suussa, hyvinkin ylimielinen käytös ja näytti olevan niin itseään täynnä, että empä sitten mennyt häiritsemään.

Hui. Mulle ei tulis kyllä mieleenkään kommentoida salilla yhtään ketään. Jos joku tulis kehumaan mua (mihin ei kyllä ole perusteita) niin varmaan vaihtaisin salia. Sen verran kiusallista olisi se.

Olen käynyt salilla n. 4kk aktiivisesti, tulokset ei ymmärrettävästi näy enää niin selvästi kuin aloittaessa, potuttaa.. Täytyy vaan jaksaa painaa niin palkinto varmasti odottaa!

Purkka suussa, hyvinkin ylimielinen käytös ja näytti olevan niin itseään täynnä, että empä sitten mennyt häiritsemään.

Kuinkahan pystyt tuomitsemaan ihmisen ylimieliseksi ja itseään täynnä olevaksi, jos kerran et edes puhunut tämän kanssa? Ja sitten vielä revit jotain potutuksia asiasta? Ja jos tuo purkka jotenkin häiritsi eikä ollut lauseessa täytenä sivuseikkana, niin sillä pääsee jo ihan hyvälle paikalle listalla turhimmista valituksen aiheista tässä ketjussa.

Sali remontissa för fucksake ja jyväskylässä ei taida ollaa mitään salia mihin vois mennä viikonloppuna pyörimään kuuden jälkeen.

Tais pahimmat uudenvuodenlupausruuhkat jo hellittää, nyt on pari viikkoa seittemältä ollut jo ihan rauhallista tuolla missä ite käyn :)

Kuinkahan pystyt tuomitsemaan ihmisen ylimieliseksi ja itseään täynnä olevaksi, jos kerran et edes puhunut tämän kanssa? Ja sitten vielä revit jotain potutuksia asiasta? Ja jos tuo purkka jotenkin häiritsi eikä ollut lauseessa täytenä sivuseikkana, niin sillä pääsee jo ihan hyvälle paikalle listalla turhimmista valituksen aiheista tässä ketjussa.

Turhimmista? Mä taas en näe mitään vikaa vajaissa kyykyissä jne mitä joku muu tossa mainitsi, ni eiköhän kuule jokasella oo oikeus omaan mielipiteeseen. Joo ehkä mä oon turhamainen, mut oonki tämmönen ihmisvihaaja ja treenaisin mielelläni ihan yksikseni salilla ;)

Edit. Sen takia mua ei häiritse jos joku ei osaa treenata, koska se ei oo multa pois.

Tuli heti mieleen joku japanialainen naisbodarilihasfetissimies :D

Sali 82:n "hedelmänaisen" "hikka", jota pitää jokaisen liikkeen jokaisen sarjan jokaisessa toistossa. Vittu kun pistää läpi salin musiikin ja muun normaalin saliääntenkin läpi. Yleensä se ja sama mitä ääntä kukakin reenatessa pitää mutta tuo on alkanut hiljalleen viilaamaan hermoja :)

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Sali 82:n "hedelmänaisen" "hikka", jota pitää jokaisen liikkeen jokaisen sarjan jokaisessa toistossa. Vittu kun pistää läpi salin musiikin ja muun normaalin saliääntenkin läpi. Yleensä se ja sama mitä ääntä kukakin reenatessa pitää mutta tuo on alkanut hiljalleen viilaamaan hermoja :)

Joo. Ei helvetin helvetti. Vielä kun sen sarjat tunnetusti kestää helposti useita minuutteja.

Mua ei ärsytä mikään! :)

'Paitsi se, että aamulla on jotenkin ihan tajuton väsymys kun herää yöunien jälkeen. En tiedä ollenkaan mistä johtuu mutta sellainen ihme flegmaattinen olo useina aamuina ollut.

Tiedä' sitten johtuuko se sekaisin menneestä unirytmistä, nytkin valvon vähän tuonne aamuyöhön :itku::face:

Just äsken jätin koko homman salilla kesken, kun meni täysin treenifiilis. Just kun olen ihan loppusuoralla tavoitteessani sarjapainojen suhteen, niin tänään meni sitten ihan perseelleen. Etukyykyssä jo huomas että ei tunnu olevan yhtään voimaa ja hehheh, sillä millä piti tulla kolmonen tulikin ykkönen. En nyt tiedä mistä johtuu kun on ollut niin perkeleen hyvä nousujohteisuus viimeaikoina ja nyt tuli kuin taikaiskusta tällänen sitten vastaan. Kurkku kyllä on hieman limaa täynnä ja vähän kipeä, että en sitten tiedä olenko vain kipeäksi tulossa.

Mut joo, lähin sitten luovuttajana menemään kun ei huvita loppusuoralla lähteä taas alkupisteestä uuteen nousuun.

^

Just. Jos ite tulis lähettyä aina vittuun salilta ku tuntuu vähäki ettei oikein luista niin kyl useesti tulis lähdettyä ovet paukkuen.

Jos jokin ei toimi niin sitten vaihdetaan lennosta sotasuunnitelmaa ja tehdään se onnistunu treeni, tavalla tai toisella.

^

Just. Jos ite tulis lähettyä aina vittuun salilta ku tuntuu vähäki ettei oikein luista niin kyl useesti tulis lähdettyä ovet paukkuen.

Jos jokin ei toimi niin sitten vaihdetaan lennosta sotasuunnitelmaa ja tehdään se onnistunu treeni, tavalla tai toisella.

Ehkä meillä on erilaiset tavoitteet? En rupea tekemään mitään pumppitreeniä kun ollaan loppusuoralla voimakaudella. Etenkin, kun oli realistinen progressio, ja sitten tulee yhtäkkiä kunnolla nyrkki naamaan vaikka viime treeni meni hyvin. Ennemmin sitten vetäydyn ja yritän ens kerralla uudestaan, ja jos ei sillonkaan luista niin sitten lähetään rakentamaan uutta sydeemiä. Mutta myönnän, että luovuttajana lähdettiin tällä kertaa.

Eniten ketuttaa salilla se kun ihmiset eivät vie käyttämiään painoja pois.
Jos sie jaksat kantaa ne käsipainot portaita alas, vaikka se on kielletty, niin kyllä siun pitäsi jaksaa kantaa ne takasikin.

Lisäksi, jos teet tangolla maastavetoa, niin varmaan voit myös purkaa ne levypainot pois. Eilen kahtelin kun oli tanko jätetty lattialle painoineen ja ketään ei näkynyt siinä lähettyvillä. Odottelin vartin että josko joku tekee kiertäen, mutta kun ketään ei näkynyt huoneessa niin purin edelliset viritelmät pois ja laittelin omat tilalle.

En vaan pysty käsittämään sitä että miksi niitä painoja ja muita mitä käyttää, ei voi viedä takaisin? Jos olet väsyttänyt ittesi niin pahasti että et jaksa, niin pienen lepohetken jälkeen varmaan jaksat. Pahinta on kun ne painot jätetään samaan huoneeseen ympäriinsä ja jos et katso jalkoihisi, niin saatat kompastua niihin. Kiva kiva.

^

1239646_280131495488579_183829202_n.jpg

Toivottavasti kuva näkyy :P

Se kun lähtee aamulla himasta, luulee pakkaavansa kaikki kamat mukaan päiväksi, mutta huomaa iltapäivällä salille päästyänsä unohtaneensa treenihousut kotiin.. Ei huvittanut mennä jalkapäivää vääntämään farkuissa. :jahas:

Kävin tänään kaverin kanssa toisella salilla, jossa oli aivan tajuttomasti porukkaa. Ahdistavan hälysää ja esim kyykkypaikalle piti jonottaa! Ja jotkut kai aattelee että tällanen on normaalia... :wtf:

Sali remontissa för fucksake ja jyväskylässä ei taida ollaa mitään salia mihin vois mennä viikonloppuna pyörimään kuuden jälkeen.

Joo ja remppa sen kun jatkuu, tuskin valmista vielä viikonlopuksikaan mitä nyt ikkunasta kattelin kun menin ohi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom