Olin into piukeena menossa Porihallille, Poriin (luonnollisesti), vieraillessani entisessä kotikaupungissani. Olin kuullut, että kyseisellä salilla on vaikka mitä: crossfit-salia, oma tila vapaille painoille, kieroharjoitteluhuone (!) jne. Astuessani vapaiden painojen puolelle mieleeni tuli yksi ja ainoa lause: "mikä vittu teitä porilaisia oikein vaivaa?". Valehtelematta lattialla oli enemmän kiekkoja kuin itse telineissä. Reenaajat ilmeisesti olevat sitä mieltä, että painot voi jättää siihen mihin sopivalta tuntuu, vaikka keskelle lattiaa, kulkureitille tai mihin nyt sattuu käsistä tippumaan. Joka puolella oli isoja lappuja, että laitathan painot paikalleen. Porilaiset eivät ilmeisesti osaa lukea tai eivät ymmärrä luettua. Tämä on kesto potutuksen aihe, mutta onneksi kotisalillani Hämeessä osataan laittaa lähes aina, poikkeuksetta, painot ym systeemit takaisin paikalleen.
Olen ehkä nipo, mutta iso osa fiilistä meni käsittämättömän siivon ihmettelemiseen ja kello oli vasta 11. Miltäköhän mesta näyttää klo 19.
Olen ehkä nipo, mutta iso osa fiilistä meni käsittämättömän siivon ihmettelemiseen ja kello oli vasta 11. Miltäköhän mesta näyttää klo 19.