Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Olin into piukeena menossa Porihallille, Poriin (luonnollisesti), vieraillessani entisessä kotikaupungissani. Olin kuullut, että kyseisellä salilla on vaikka mitä: crossfit-salia, oma tila vapaille painoille, kieroharjoitteluhuone (!) jne. Astuessani vapaiden painojen puolelle mieleeni tuli yksi ja ainoa lause: "mikä vittu teitä porilaisia oikein vaivaa?". Valehtelematta lattialla oli enemmän kiekkoja kuin itse telineissä. Reenaajat ilmeisesti olevat sitä mieltä, että painot voi jättää siihen mihin sopivalta tuntuu, vaikka keskelle lattiaa, kulkureitille tai mihin nyt sattuu käsistä tippumaan. Joka puolella oli isoja lappuja, että laitathan painot paikalleen. Porilaiset eivät ilmeisesti osaa lukea tai eivät ymmärrä luettua. Tämä on kesto potutuksen aihe, mutta onneksi kotisalillani Hämeessä osataan laittaa lähes aina, poikkeuksetta, painot ym systeemit takaisin paikalleen.

Olen ehkä nipo, mutta iso osa fiilistä meni käsittämättömän siivon ihmettelemiseen ja kello oli vasta 11. Miltäköhän mesta näyttää klo 19.

Just ku on saanu vetoremmit kiristettyä ja jonku aikaa psyykattua itteensä, sitten nostat tangon ja se repäsee kuulokkeet korvilta :curs: Ei muutaku painot takas ja uus yritys!

Tuli tuossa taannoin asiasta avauduttuakin, mutta kerrataas, että sekin on mukava tunne, kun pyörittelet remmit tangon ympärille, otat tangon telineestä ja remmit alkaa riksuun, raksuun ja poksuun ja lopulta pamahtaa poikki.

Tällä hetkellä salitouhussa vituttaa oma kärsimättömyys. Ei ole salin vika, vaan oman pienen ja tyhmän pään. Tullut viime aikoina hinkattua kaikkia mahdollisia erikoistekniikoita yms. mutta nyt voisi ihan oikeasti palata perusteisiin. 3x10-15, lepoa ja riisiä kanalla. Eikai siitä varmaan ole mitään haittaakaan.

Penkki ja pystypunnerrus heikentynyt tässä viikon aikana. Penkissä meni kevyesti 5x3 87,5kg koko tammikuun ajan, mutta nyt jäi rinnalle jo ekan sarjan neljännellä toistolla. :curs:
Myös kyykyn kohdalla jouduin jättämään viimeisen sarjan välistä, kun alkoi sen verran huippaamaan.

Eipä ole olo parantunut vieläkään, kokeilin muuten maastavetoa pitkästä aikaa reilusti kevyemmillä painoilla, mutta tajuhan siinä meinasi lähteä. Painokin pudonnut sen verta, että uudemmat housut putoaa jo jalasta.
Vituttaahan tuo, kun monen kuukauden treenit valuvat vessasta alas, mutta pakko se on pitää väh. parin viikon täyslepo.

Tautia vaihteeksi täälläkin. Viime kerrasta onkin jo melkein kolme kuukautta. :face:

Todella ärsyttävää. Nyt neljä kuukautta treeniä takana ja tuossa oli juuri hämmentävän kova kehityspiikki takana (mm. penkki (2x6) nousi kolmessa viikossa 10 kilolla! Vaikka joka treeneissä oli tunne, että ei tule nousemaan nämä painot). Viime treeneissä oli vähän kummallinen maku suussa mutta treeni kulki kuitenkin vielä hienosti. Seuraavana päivänä fiilis olikin sitten jo melko paska. Tuntuu, että rintalastan alapäästä poskionteloihin on putket tulessa ja yölläkin on näemmä yskitty niin, että kielen alapuolella oleva jänne on kipeä.

No, ei siinä mitään. Otetaan taas pari askelta taaksepäin niin eiköhän se siitä. :jahas:

Olin into piukeena menossa Porihallille, Poriin (luonnollisesti), vieraillessani entisessä kotikaupungissani. Olin kuullut, että kyseisellä salilla on vaikka mitä: crossfit-salia, oma tila vapaille painoille, kieroharjoitteluhuone (!) jne. Astuessani vapaiden painojen puolelle mieleeni tuli yksi ja ainoa lause: "mikä vittu teitä porilaisia oikein vaivaa?". Valehtelematta lattialla oli enemmän kiekkoja kuin itse telineissä. Reenaajat ilmeisesti olevat sitä mieltä, että painot voi jättää siihen mihin sopivalta tuntuu, vaikka keskelle lattiaa, kulkureitille tai mihin nyt sattuu käsistä tippumaan. Joka puolella oli isoja lappuja, että laitathan painot paikalleen. Porilaiset eivät ilmeisesti osaa lukea tai eivät ymmärrä luettua. Tämä on kesto potutuksen aihe, mutta onneksi kotisalillani Hämeessä osataan laittaa lähes aina, poikkeuksetta, painot ym systeemit takaisin paikalleen.

Olen ehkä nipo, mutta iso osa fiilistä meni käsittämättömän siivon ihmettelemiseen ja kello oli vasta 11. Miltäköhän mesta näyttää klo 19.

Olen huomannut saman kyseisessä paikassa. Olen kortin omistanut tuonne6-7 vuotta ja viimeaikoina mennyt meininki aika mahdottomaksi. Osaksi johtuu varmasti siitä että, henkilökunnasta on muutama vanhempi kaveri lähtenyt muihin hommiin jotka oli ainoita kenen näki välillä siivoilevan paikkoja. Tietysti pääsyy löytyy reenaajista. Nyt henkilökunta koostuu lähinnä nuoremmista neitokaisista jotka ei asiaan puutu.

Tänään Joensuun energyllä joku pelle vitutti/nauratti, kun tupa oli täynnä ja tämä _heittelee_ levypainoja! Jos huomiota hän keräsi, niin siinä kyllä onnistui... :face:

Fitnessmuijat ja niitten kuntopiirit... tämä muija teki vatsoja 3 eri laitteella jollain ihan pikkupainoilla ja varas ne kaikki, ei voinut muka välissä heittää sarjaa, helvetti kyllä niitä vatsoja voi oman kehon painolla tehä yhtä tehokkaasti ellei tehokkaamin. Smith ja 2 taljaa jäi käyttämättä sitten :(

Painojen jättäminen tangolle vituttaa yli kaiken. Kun ei tiedä että onko se nyt varattu vai ei. Ei pitäisi olla niin vitun vaikeeta, kun joka seinällä oikein lukee isolla että painot takaisin! Ja painojen heittely myös vituttaa. Jos sitä voimaa on niin saatanasti et pitää muille näyttää kuinka isoilla painoilla tuli treenattua, niin luulisi vittu et on myös sitä voimaa laskea ne painot alas ihan omilla käsillä.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Mä taidan käydä jossain hiljaisessa salissa jossa melu pitää olla kirjastotasoa. Otin siitä 5 kg jumppapallon ja heittelin sitä pään yläpuolelta lattiaan niin, että pomppasi aina käteen takaisin.? 5x15 sarja oli tarkoitus tehdä, mutta enhän mä päässyt edes puoleenväliin, kun jo tuli henkilökunta valittamaan. Hieronnassa olevat asiakkaat häiriintyy tosta. Siellä musa pauhaa aina ihan riittävän kovalla ja kysyin, että mites toi musa? Sekö ei muka ketään häiritse? No kuitenkin voisitko olla hiljempaa oli pyyntö. Henkilökunnan poistuttua näköpiiristä otin pallon ja viskoin sitä seinään, niin kovaa kuin vaan ikinä lähti. Pitäkää tunkkinne, jos haluan kirjastoon hyssyttelemään, menen sinne.

Just ku on saanu vetoremmit kiristettyä ja jonku aikaa psyykattua itteensä, sitten nostat tangon ja se repäsee kuulokkeet korvilta :curs: Ei muutaku painot takas ja uus yritys!

Tää vittuuntumisen aiheuttaja on osa omaaki treeniä aivan liian usein :hyper:

Tällä hetkellä vituttaa, että olen kohta käynyt salilla kahdeksan kuukautta ja gainssit ovat olleet ihan paskoja. Suurin aiheuttaja on pitkäksi venynyt dietti, joka näillä näkymin loppuu vasta toukokuun lopulla. Sarjapainot saa siis junnata siihen asti vielä paikoillaan, paitsi tietty rakas penkkipunnerrus, joka putoaa jo valmiiksi säälittävistä painoista vielä säälittävimpiin. Tuskin kehtaan silloin edes myöntää, että olen käynyt salilla jo vuoden, ellen kesän aikana saa pluskaloreilla tosi nopealla tahdilla lihaa kehoon. Ainoa oikeasti näkyvä muutos on tapahtunut jaloissa, eli esteettisesti paskimmassa mahollisessa paikassa. Jee, farkut ei enää istu reisien kohdalta, koska lihas + läski. Täytyis varmaan käydä mittauttamassa testotasot, jotka on aivan varmasti tosi alhaiset; oon kohta 23v ja parta kasvaa hikisesti vain leukaan.

Toisaalta, voin sentään olla hitusen tyytyväinen siitä, että dietti on toiminut ja paino on pudonnut joulukuun 86-87kg:sta karvan alle 80kg:n. Viisi kiloa vielä ja sitten pääsee taas riehumaan.

Se että sinne pääse. Tässä puoltoistaviikkoo ollu kipeenä niin ei oo ollu mitään asiaa treenaamaan. Jos huomenna uskaltais, tai sitten ei...

Tällä hetkellä vituttaa, että olen kohta käynyt salilla kahdeksan kuukautta ja gainssit ovat olleet ihan paskoja. Suurin aiheuttaja on pitkäksi venynyt dietti, joka näillä näkymin loppuu vasta toukokuun lopulla. Sarjapainot saa siis junnata siihen asti vielä paikoillaan, paitsi tietty rakas penkkipunnerrus, joka putoaa jo valmiiksi säälittävistä painoista vielä säälittävimpiin. Tuskin kehtaan silloin edes myöntää, että olen käynyt salilla jo vuoden, ellen kesän aikana saa pluskaloreilla tosi nopealla tahdilla lihaa kehoon. Ainoa oikeasti näkyvä muutos on tapahtunut jaloissa, eli esteettisesti paskimmassa mahollisessa paikassa. Jee, farkut ei enää istu reisien kohdalta, koska lihas + läski. Täytyis varmaan käydä mittauttamassa testotasot, jotka on aivan varmasti tosi alhaiset; oon kohta 23v ja parta kasvaa hikisesti vain leukaan.

Toisaalta, voin sentään olla hitusen tyytyväinen siitä, että dietti on toiminut ja paino on pudonnut joulukuun 86-87kg:sta karvan alle 80kg:n. Viisi kiloa vielä ja sitten pääsee taas riehumaan.

No hyvä, että olet jaksanut sen 8kk treenata kuitenkin. Turha heittää kirvestä kaivoon tässä vaiheessa, monilla ensimmäinen vuosi (vuodet) on vaikea ja asioita tehdään vähän miten sattuu kun ei tiedetä paremmin eikä tunneta omaa kroppaa. Varsinkin jos nyt olet ollut koko ajan dietillä, niin eipä mitään huikeaa kehitystä ole odotettavissa. Toisaalta et sinä nyt esim. penkissä varmasti romahdakaan, että turhaa huolehdit. Ota vaikka täksi vuodeksi selkeät tavoitteet, että tiputat tuon painon pois ja sitten syksyllä koitat optimoida voimatasojen nousun. Tuplacheckaa ruokavaliosi vaikka tällä foorumilla, nuku riittävästi, käy puntilla SÄÄNNÖLLISESTI (tärkeämpi mielestäni kuin intensiteetti) niin kyllä varmasti tulokset alkavat nousta. Itse käyn salilla kaverin kanssa, jonka kanssa meillä on lähes samat painot kaikissa liikkeissä. Erittäin hyvä motivaattori/tsemppari, sekä se, että näkee kahden ihmisen kehityksen samalla ohjelmalla ja treenimäärillä. Että jos sinulla on joku mielellään hyväkuntoinen tuttu niin kokeile käydä hänen kanssaan treenaamassa.

Itselläkin junnasi ainakin omasta mielestä lähes kaikki about vuoden tuossa yhdessä vaiheessa. Painokin oli se 84 aikalailla. Kyllä se siitä sitten lähti nousuun niinkuin tuloksetkin, kun paneutu vähän paremmin. Itseä lähinnä potuttaa, kun en nyt ole löytänyt oikein järkevää ajankohtaa ohjelmasta tehä mavea tai polvimavea. Tänään tein polvien alta, niin saanut edes edellisillä toistoraudoilla ykköstä, kun oli takareidet niin jumissa tai jotain. Tuntuu, että pakko joko jättää jalat vähän vähemmälle tai sitten mave pois vuorokierroin. Mutta kun mave on mun lempijuttu xD Myös se vähän vituttaa kun ihmiset mumisee mulle omia juttujaan salilla, kun olen siinä autistizonessani ja sitten puhun sekavia takaisin ja hymyilen, kun luulen kuulevani oikein (siis kysyvät tai toteavat jotain randomia normaali äänellä ohimennen). Sano mulle varmaan jotain vetoremmeistä tai reisistä ja smithistä, No mä mumisin jotain oteleveydestä takaisin ja yritin kiristellä vetoremmejä tankoon. Taustalla soi joku antti tuiskun mun hima ei ole täällä biisi täysillä ja mun melukuulo ei toimi senkään vertaa. Join kahvia salilla ja meinasi tullo ensimmäisellä vedolla paska housuun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom