Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Se kun ei pääse salille, kun flunssan täräytti päälle.

Ja varsinkin se, kun yrittää arpoa sitä päivää milloin uskaltaa takaisin salille. Ei nosta edes kuumetta, niin tauti ei lähde millään pois. Tukkoista ja köhää jatkuvasti. Tuntuu että tässä jo menee laiskuuden piikkiin, kun ei viitsi töiden jälkeen salille raahautua, mutta eipä mikään sydänlihastulehduskaan houkuttele...

Ja varsinkin se, kun yrittää arpoa sitä päivää milloin uskaltaa takaisin salille.

Olen tästä kuullut hyväksi perussäännöksi sellaisen, että taukopäiviä ennen salille menoa kun tauti on selätetty olisi hyvä pitää ainakin se sama määrä, kuin niitä kuume- tai muita sairastelupäiviä on ollut.

Olen tästä kuullut hyväksi perussäännöksi sellaisen, että taukopäiviä ennen salille menoa kun tauti on selätetty olisi hyvä pitää ainakin se sama määrä, kuin niitä kuume- tai muita sairastelupäiviä on ollut.

Varmaan pitää kyllä paikkansa ja ois iha fiksua, muttakun ei millään malttais olla toista viikkoa salilta pois.

Oon nyt työmatkalla Keuruussa ja Hotelli Keurusselän "kuntosali" aiheutti pientä närästystä.. 15 neliön huone, joka täynnä kaikennäköisiä turhia laitteita.. vapaita painoja ei laisinkaan, tai no... olihan siellä muutama muovinen käsipaino.. radiotakaan ei paikasta löytynyt.

Aika sovellettu G6 tuli jotenkin väännettyä kumminkin.. :puntti:

Itselle tuli mieleen pari asiaa kun rupesi oikein miettimään:

1. Pienellä salilla kun käyn niin ruuhka-aikana kun on paljon laitteita missä tahtoisit tehdä jotain varattuna. Sitä vaan tulee sen aikaa sitte käveltyä ympäriinsä miettien mitähän vittua tekis
2. jotkin ihmiset jotka esim. tuijottaa... tämän takia käyn usein vain aamuisin tai illalla, jotta vähiten porukkaa. Taikka ne, jotka jättävät ne vitun levynsä laitteisiin tai "pitää hallussaan" jotain kolmea laitetta kerralla.
3. Se, kun ei saa itsestään kaikkea irti eli toisin sanoen huono reeni

Se, kun astuu energiaa puhkuen pukukoppiin ja naamalle lemahtava haju on jotain kaatopaikan ja kuoleman väliltä. Miten elävä ihminen voi oikeasti haista niin helvetin pahalle? Tuollainen käry ei voi tulla siitä jos vain hikoilee treenin aikana...

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Sinänsä ennen en oo jaksanu välittää, mut kyl nyt alkaa riittämään muutaman vuoden jälkeen. Se on jännä juttu, kun salin seinällä on lappu, jossa lukee suht isolla fontilla, että "Palautathan painot takaisin omille paikoilleen :)" niin kyllä sieltä silti vaan tänäänkin löyty niitä levyjä jalkaprässistä, scotista ja penkkipaikalta. Yks vielä kävi tekemässäkin pari sarjaa prässissä, mutta palauttiko levyt takaisin telineille? Ei.

Tajusin että minun puristusvoima on aivan helvetin heikko. Aina on tullut käytettyä vetoremmejä niin mavessa kuin taljoissakin ja nyt se alkaa näkyä. Tarpeeksi kun lyö rautaa maastavedossa niin tuntuu, että ote ei pidä edes remmien kanssa. Muuten jaksaisi hyvin nostaa, mutta sarjan puolivälissä pitää aina kiristellä remmejä ja korjata otetta. Pfff..

Mulkut eläkeläiset ja muut mielensäpahottajat valittaa kun sairaiden pudotussarjojen jälkeen tipauttaa 3 cm korkeudelta käsipainot lattialle ja kuuluu pieni kolahdus. Mitä' vittua oikeesti

Se, kun astuu energiaa puhkuen pukukoppiin ja naamalle lemahtava haju on jotain kaatopaikan ja kuoleman väliltä. Miten elävä ihminen voi oikeasti haista niin helvetin pahalle? Tuollainen käry ei voi tulla siitä jos vain hikoilee treenin aikana...

Joo. Yks ulkomaalainen tuolla meillä haisee jollekin kuolemalle.. Salilla joutuu hakeutumaan pois läheltä kun ei sitä hajua vaan siedä ja tiedän etten ole ainoa. Kerran tää sama tyyppi mutusteli onnessaan meidän alihankkija kiinalaisten tuliaisia. Jotain kuivattuja kalanperkeitä joista itse kiinalaisetkin sanoo että joko niistä tykkää tai sit inhoaa. Menee kuulemma fifty-sixty heidänkin kesken. Niin siis tää tyyppi mutusteli niitä ja tuli työasioissa mun työpaikalle, mulla ei oikeasti ollu paikkaa mihin paeta tai mahdollisuutta hengittää.. Kaiken lisäksi en ole nähnyt hänellä kuin yhden ainoan kollegepaidan kahden vuoden aikana jota se pitää treenatessa. Ja joskus toimistollakin pitää sitä samaa. Salin jälkeen ei käy suihkussa vaan kampaa hiuksensa ja vetää takin niskaan. Ja hyvinkin voi seuraavana päivänä siis olla sama paita päällä officella. Onneksi istutaan eri yksikössä ja ei tuon kans tarvi työasioita kovin usein tehdä.

rupesi tuossa yksi päivä ihan semisti vituttamaan kun kundi teki mavea ja joka saatanan sarjan viimeinen "alaslasku" tapahtuu tiputtamalla se tanko ojennuksesta lattialle, kuinka vitun spede pitää olla että tarvii noin kaikille tehdä selväksi että "mä olen vahva ja teen tässä mavea, katsokaa kaikki mua kun tiputan nää lattialle" itse en ole ikinä tiputtanut mavessa tankoa vaan lasken sen alas ilman että yritän saada lattiaa paskaksi...

edit: niin tämä "tosiMies" käyttää vetoremmejä eli syynä ei voi olla otteen lipeäminen....:face:

Mavessa se kuuluukin laskea vähän vauhdikkaammin alas, se on ihan turhaa alkaa kovin hitaasti sitä negatiivista osaa tekemään... tietenkin jos se tyyliin vapaapudotuksella tulee alas niin menee jo yli. Yläasennosta suunnilleen polvien kohalle suht hyvä kontrolli ja siitä sopivalla vauhilla alas.

Mulla mavessa tärähtää joskus selässä ikävästi ku lasken ne painot maahan. Siis joinaki päivinä se tuntuu koko selässä ja joinakin ei mitään. Tän takia joskus puotan melkee suorilta jaloilta sen. Treenaan tosin siihen aikaan aamusta, ettei siellä ole ketään muita joita se vois häiritä.

siis tämä herra tiputtaa ne painot alas, eli sormet suoriksi ja tanko kolisten lattialle, tosin teki hän mitä tahansa niin se on aina helvetillinen pauke ja kolina kun hän treenaa, taljakin kuullostaa siltä kuin olisi paalutuskone hakkaamassa paalua maahan, käsipainot heitetään, huom heitetään, ei tiputeta lattialle, tuo sai kerran yhdestä kässäristä levynkin paskaksi tuolla paiskomisellaan ja minun mielestä se vaatii jo jonkin sortin taitoa :D

On kyllä todella ärsyttävää toi mavepainojen ylenpalttinen pudotteleminen. Kyllä nyt ääntä saa lähteä ja jos joku tekee ykköstä niin tiputtakaa vaan ihan sama. Mutta meidänkin salilla on eräs jamppa, joka jo lämppärisarjat 80kg:lla tekee siten, että nosto ylös ja siitä suorilta päästää painot lattialle. Vielä kohtalaisen pieni sali niin yleensä joutuu olemaan siinä 5metrin sisäpuolella tästä kolistelusta. Sekä hänelle on asiasta sanottukin (myös tultu ihan kuntosalin ulkopuolelta eri tiloista sanomaan, että lopeta tuo rymistely). Ehkä kaksi toistoa meni sen jälkeen rauhallisemmalla laskulla ja sitten taas hirveä kolistelu.

Suositut

Back
Ylös Bottom