Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ei niinkää potuta, mut laittaa OCD-silmäkulmani nykimään, kun käsipaino telineessä on kolot merkitty _selvästi_ kilojen mukaan 1-10 ylhäältä alaspäin ni joka ikinen kerta on tyylii 3 kilo kohdal 4 kilon käsipainot ja vitosen kohalla yks vitonen ja yks kutonen sekasin jne.

Voi kuule :D, menisit varmaan henkisesti rikki kun tulisit käymään samalla salilla missä minä käyn. Painoja on enemmän lattialla kuin telineissä ja levypainot ovat ihan hujan hajan, kertaalleen telineessä oli kaikki 20kg:sta 5kg:aan sekalaisessa järjestyksessä. Eihän se muuten haittaisi, mutta koko salilla on vain 8kpl 20kg limppuja ja välillä menee aika paljon aikaa ihan levyjen metsästämiseen. Myös käsipainoista on mystisesti kadonnut yksi 21kg käsipaino ja lähes missään kässäreissä ei ole edes painoja merkattuna. On se hieno paikka! :D

Harvemmin mikään potuttaa salilla käynnissä, mutta välillä kanssatreenaajien humaamattomuus ottaa päähän. Tänään tein ylätaljassa loppuun pari paikkosarjaa selälle ja pidin taukoa siinä lähellä, kun joku vanhempi naishenkilö ampaisee viereisestä laitteesta tekemään siihen omaa sarjaansa, aivan kuin ei olisi huomannut minun tekevän siinä. No, ei siinä mitään, annan kyllä muiden tehdä samassa laitteessa välissä kysymättäkin, mutta ei tarvitsisi jäädä siihen penkille istumaan ja pitämään marttakerhoa muiden kanssa. Jokusen minuutin siinä odotin ja avasin sanaisen arkkuni ja kysyin, että voinko tehdä välissä, kun itselläni jäi siinä sarjat kesken. Vaikka miten kohteliaasti yrittää asiansa esittää, niin silti siinä käy niin, että pyyntö tulkitaan laitteesta häätönä. En muutenkaan yleensä tee kuin tuttujen/kavereiden sarjojen välissä, koska usein siinä käy juuri niin kuin äsken kerroin. Itse kyllä annan kaikille mahdollisuuden tehdä välistä, mutta harvemmin täällä peräkylässä kukaan tulee edes kysymään. :D Ja ei, en ole vanhusten/eläkeläisten vihaaja, vaan mun mielestä on hieno juttu, että jaksetaan kuntoilla ja pitää huolta omasta kunnosta vielä vanhemmallakin iällä. Toisaalta pitää silti huomioida kanssatreenaajat ja tulla sitten kysymään, jos haluaa tehdä välissä. Välillä tuntuu, että suun avaaminen on suomalaisille vähän turhankin vaikeaa. :D

Kyykky kulkee taas ja syvälle mennään kun löytyi syy pitkään jatkuneeseen tekniikka ongelmaan. Tämän seurauksena kahdet perseestä revenneet bokserit viikon sisään.
Tästä olen vain onnellinen, mutta se potuttaa hieman, kun mennyt melkein kaikki housut todella tiukoiksi reisistä, jonka vuoksi tänään keilatessa repesi 150€:n housut vasemman sisäreiden puolelta haarovälistä polveen asti.

^kannattaisiko ostaa pari kokoa isompia vaatteita? Ei tartte näin tiukois byyreis kulkea ;)

shortshorts.webp

Kyykky kulkee taas ja syvälle mennään kun löytyi syy pitkään jatkuneeseen tekniikka ongelmaan. Tämän seurauksena kahdet perseestä revenneet bokserit viikon sisään.
Tästä olen vain onnellinen, mutta se potuttaa hieman, kun mennyt melkein kaikki housut todella tiukoiksi reisistä, jonka vuoksi tänään keilatessa repesi 150€:n housut vasemman sisäreiden puolelta haarovälistä polveen asti.

Jessus minkä hintaset byysat. Kullastako ne on veistetty? Mulla menee ehkä just ja just vuodessa vaatteisiin tuo 150€.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Ei niinkää potuta, mut laittaa OCD-silmäkulmani nykimään, kun käsipaino telineessä on kolot merkitty _selvästi_ kilojen mukaan 1-10 ylhäältä alaspäin ni joka ikinen kerta on tyylii 3 kilo kohdal 4 kilon käsipainot ja vitosen kohalla yks vitonen ja yks kutonen sekasin jne.

Kyllä ihteäkin pisti toissapäivänä vituttamaan kun olin itse ottanut 15kg käsipainot telineestä ja sarjani tehtyäni menin viemään takaisin niin joku oli lykännyt niille merkityille paikoille 7,5kg kässärit. Tuli kyllä siinä niitä paikoilleen järjestellessä avauduttua puolikovaan ääneen miten ihminen voisi opetella edes lukemaan julkiselle salille tullessaan.

Harvemmin mikään potuttaa salilla käynnissä, mutta välillä kanssatreenaajien humaamattomuus ottaa päähän. Tänään tein ylätaljassa loppuun pari paikkosarjaa selälle ja pidin taukoa siinä lähellä, kun joku vanhempi naishenkilö ampaisee viereisestä laitteesta tekemään siihen omaa sarjaansa, aivan kuin ei olisi huomannut minun tekevän siinä. No, ei siinä mitään, annan kyllä muiden tehdä samassa laitteessa välissä kysymättäkin, mutta ei tarvitsisi jäädä siihen penkille istumaan ja pitämään marttakerhoa muiden kanssa. Jokusen minuutin siinä odotin ja avasin sanaisen arkkuni ja kysyin, että voinko tehdä välissä, kun itselläni jäi siinä sarjat kesken. Vaikka miten kohteliaasti yrittää asiansa esittää, niin silti siinä käy niin, että pyyntö tulkitaan laitteesta häätönä. En muutenkaan yleensä tee kuin tuttujen/kavereiden sarjojen välissä, koska usein siinä käy juuri niin kuin äsken kerroin. Itse kyllä annan kaikille mahdollisuuden tehdä välistä, mutta harvemmin täällä peräkylässä kukaan tulee edes kysymään. :D Ja ei, en ole vanhusten/eläkeläisten vihaaja, vaan mun mielestä on hieno juttu, että jaksetaan kuntoilla ja pitää huolta omasta kunnosta vielä vanhemmallakin iällä. Toisaalta pitää silti huomioida kanssatreenaajat ja tulla sitten kysymään, jos haluaa tehdä välissä. Välillä tuntuu, että suun avaaminen on suomalaisille vähän turhankin vaikeaa. :D

Avaa vaan sanainen arkkusi. Oppivatpahan sitten sellaiseen salikäyttäytymiseen, joka hyödyttää kaikkia. Kyllä jokaisella salilla pitää olla ne peruskäytösnormit olemassa, telineelle tullaan, tehdään sarja ja siirrytään jaloista pois. Annetaan muillekin tilaa. Jos joku siitä pahastuu, että ystävällisesti ohjaa jotain kokematonta tähän toimintamalliin, niin antaa sitten pahastua.

Yläselästä lapojen välistä venähti vissiin joku lihas, penkkiä tehdessä. ARGH, vituttaa jos sattu pahemmin.

Tein silti kaikki sarjat loppuun verenmaku suussa. (Tyhmästä päästä kärsii sit koko kroppa)

Tämä ärsyttää kyllä. Aina välillä jään noita järjestelemään. Myös levypainoja järjestelen silloin tällöin, kun niitä on jätetty minne sattuu. Mitähän salikomediaa mustakin kirjoitettaisiin...

Isommat käsipainot eivät ole koloissa vaan niille on vain hylly + kisko missä pysyvät. Siinä ovat pääosin kivasti järjestyksessä, mutta silloin tällöin jokin pari väärässä kohtaa. Ne yleensä huomaa. Yksittäiset painot jos eksyvät vääriin kohtiin, niin onkin itselläni jotenkin vaikeampaa huomata. Tein vinopenkkiä ja otin sarjapainoni telineestä. Mietin, että vasuri mulla varmasti on heikompi, mutta ei kai nyt sentään näin paljoa. Sarjojen jälkeen laitoin painot takaisin ja huomasin vasurilla olleen 2,5kg painavampi punnus. Ja taas salikomediaan kirjoitetaan, kun joku teki vinopenaa eri kokoisilla punnuksilla.

Painot väärissä paikoissa
Jos sulla on ihan sama mikä kone, jossa on painoille tarkoitetut "telineet" koneen sivulla, oletetaan vaikka että 3 tappia / puoli johon alimpaan saat vaikka nyt sitten 20kg kiekot, keskelle 15kg kiekot ja ylimpään 10kg kiekot niin eikös vittu ne ole kaikki sekasin kun rubikin kuutiossa. Parhaassa tapauksessa salilla on useita koneita jossa omat painotelineet ja kaikkien koneiden painot on pitäny saada sekasin. Mikä siinä on niin vaikea laittaa väri väriin ja loput vaikka maahan tai edes johonkin loogiseen järjestykseen.

Otetaan naapuri koneesta lainaksi pari 10kg kiekkoa ja heitetään ne sinne oman koneen 20 kg kiekkojen väliin ja omasta koneesta 15kg kiekot naapurille 10 kg kiekkojen tilalle.
Sama koskee muita painotelineitä jotai on esim. penkkipunnerrus penkkien ympärillä taikka maastavetopaikalla. Yhdestä telineestä löydät pelkästään 20 kilosia ja sitte lähet ettii niitä 10kg kiekkoja ja huomaat että ne on prässin painotelineen alimmaisena.

Kirjotin tonne salikomedia ketjuun tosta levypainojen käytöstä.. esim prässääjä kasaa prässiin vaikka 400kg -> ja tekee sen 20-15-10kg levyillä vaikka vapaana olisi 50kg kiekkoja. Näitä urpoja kun sattuu sitten kaksi samaan aikaan pienelle salille niin eipä jää muille treenaajille muihin liikkeisiin muuta kuin 50kg kiekkoja. Onhan se tietty kovan näköistä kun on 10 levyä per puoli mutta voisi taas hivenen käyttää järkeä.

Reilun viikon sairastelut ja tästä johtuva 2viikon tauko jalkajumppiin tarkoittaa sitä että seuraavan kerran voi kävellä ihmisiksi joskus keskiviikkona. Muutenkin oli melko tukkoista ja ahdistavaa kyykkäillä, nippanappa jaksoi suorilla kymppisarjoilla kivuta 100kg asti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom