Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Siis taas salilla helvetisti sellasia ihmisiä, että niinden touhusta näkee sen olevan aivan hyödytöntä. Yleensä ei haittaa mitään, mutta kun niitä on joka taljassa ja sen näkee siitä vitun touhusta, että enemmän tulis tulossa x-hypyillä himassa ja joudut venailemaan sitä hinutusta.

Siis taas salilla helvetisti sellasia ihmisiä, että niinden touhusta näkee sen olevan aivan hyödytöntä. Yleensä ei haittaa mitään, mutta kun niitä on joka taljassa ja sen näkee siitä vitun touhusta, että enemmän tulis tulossa x-hypyillä himassa ja joudut venailemaan sitä hinutusta.

Ja tänään näitä sankareita oli yhtäaikaa salilla +10 henkeä ja jumalauta että oli lystiä.. Eka kerta kun nään supersarjan johon kuuluu reidenojennus /kuntopyörä ja penkkipunnerrus. Luojan kiitos oli vetopäivä niin sai olla ihan rauhassa salin tyhjässä päässä eli vapaiden painojen luona.

Mitä meinaa paiskata ne painot lattiaan? Siis, että tiputtaa ne sieltä pään yläpuolelta? Nimittäin jos meinaat sitä niin se on kyllä aivan täysin normaalia jos siihen on vaan mahdollisuus. Ja jos siihen on mahdollisuus kyseisellä salilla niin huonompi homma sun kannalta jos et kestä tätä.

Tuo sun kuvailemas kaveri voi ihan hyvin olla minä.

Onhan se normaali ja kyllä minäkin sen hyväksyn, että niin tehdään. Mutta kyllähän se nyt vaan on todella ärsyttävää, jos vieressä sattuu olemaan. Siitä lähtee kuitenkin melko kova ääni, kun ne painot sieltä korkealta tiputtaa, se vaan pitää koittaa kestää.

Onhan se normaali ja kyllä minäkin sen hyväksyn, että niin tehdään. Mutta kyllähän se nyt vaan on todella ärsyttävää, jos vieressä sattuu olemaan. Siitä lähtee kuitenkin melko kova ääni, kun ne painot sieltä korkealta tiputtaa, se vaan pitää koittaa kestää.

Oot kyllä ihan oikeassa, että kova äänihän siittä lähtee.. Varsinkin jos ei oo tottunu siihen, että salilla kuuluu mitään kovempia ääniä niin voihan hieman jopa ärsyttääkkin.

Mitä meinaa paiskata ne painot lattiaan? Siis, että tiputtaa ne sieltä pään yläpuolelta? Nimittäin jos meinaat sitä niin se on kyllä aivan täysin normaalia jos siihen on vaan mahdollisuus. Ja jos siihen on mahdollisuus kyseisellä salilla niin huonompi homma sun kannalta jos et kestä tätä.

Tuo sun kuvailemas kaveri voi ihan hyvin olla minä.

Onko tähän pudottamiseen jokin syykin? Olen kuvitellut, että siitä tulee pudottajalle vain jotenkin miehekkäämpi olo, mutta valista tyhmää ihmeessä.

Joku heebo väänti riveä ja tempausta treenissään, eikä edes millään jäätävillä raudoilla, mutta joka sarjan lopuksi piti paiskata ne painot lattiaan aivan saatananmoisen räminän kanssa.

Toi on muuten ihan vitun perseestä. Etenkin jos sali on pieni ja ei oo erillistä mave/rive yms. paikkaa syrjässä. Saatanan joku fitness mikki hiiri oli tekemäs 50 kg:lla riveä ja aina paiskas niin helvetisti ne painot alas ja se tanko poiukkoilu ihan minne sattuu. ihan helvetin vaarallista ku sali on pieni ja kaikki lähekkäin. Ja se paskiainen oli muutenki niin ylimielisen olonen et kyllä vitutti vaik yleensä oon ihan omissa maailmoissani salilla enkä välitä muista.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Ihmiset, jotka levittää jumppamattoja nostolavalle ja venyttelee siinä sitten, muuallakin olisi kys. tilanteessa ollut tilaa. Itse en ollut silloin nostolavalle menossa, mutta kyllä silti ihmetyttää kyseinen touhu, salilla oli kuitenkin porukkaa menossa nostolavoille treenaamaan, eipä siinä kyllä jumppaaja kauan saanut jumppailla kylläkään...

Aina joku vie mun painot tai treenipaikan. Siis salilla on tilaa vaikka kuinka paljon, joten onko ihan pakko tulla juuri siihen, missä minä yritän tehdä kiertoharjoittelua? Ja eikö tosiaan salilta löydy muitakin painoja kuin ne, jotka olen asetellut siihen mun paikalle, johon kyllä olen tulossa treenaamaan. Ja kun ei ole edes ruuhka-aika ja niitä pirun painoja on kyllä telineissä, josta voi omansa hakea. Ja sitten on näitä, jotka tulee ihan koko ajan tielle. Siis Onko pakko tehdä vatsarutistuksia juuri siinä kohtaa, missä näet minun treenaavan? Ugh! Olen puhunut.

Aina joku vie mun painot tai treenipaikan. Siis salilla on tilaa vaikka kuinka paljon, joten onko ihan pakko tulla juuri siihen, missä minä yritän tehdä kiertoharjoittelua? Ja eikö tosiaan salilta löydy muitakin painoja kuin ne, jotka olen asetellut siihen mun paikalle, johon kyllä olen tulossa treenaamaan. Ja kun ei ole edes ruuhka-aika ja niitä pirun painoja on kyllä telineissä, josta voi omansa hakea. Ja sitten on näitä, jotka tulee ihan koko ajan tielle. Siis Onko pakko tehdä vatsarutistuksia juuri siinä kohtaa, missä näet minun treenaavan? Ugh! Olen puhunut.

Ah, kiertoharjoittelijat, nuo Hitleristä seuraavat jokapaikan höylät, jotka pilaavat kaikkien muiden treenin ja elämän. Kiertoharjoittelu on toki sallittua omassa autotallissa, tai julkisella puolella klo 01.00-06.00 välisenä aikana.

Käyn välillä uimahallin salilla, jos esim vaimo ja poika tulevat uimaan samalla tai jos jostain syystä itseä huvittaa uiminen. Joka kerta siellä alkaa kuitenkin ärsyttää samat jutut.

Salilla on kaksi soutukonetta ja niiden takana pino jumppamattoja ja pari voimapyörää (lisäksi jotain palloja jne...). Soutukoneiden välissä usein on ihmisiä tekemässä voimapyörää, mutta se on aika ahdas paikka (parempaakaan tuolla ei tosin ole kun jumppasalikin oli käytössä). Nyt oli toinen soutukone vapaana ja menin koneiden väliin lähemmäs vapaata laitetta tekemään voimapyörää. Juuri sarjan aloitettuani tuli paikalle mies, joka istahtaa vapaaseen soutukoneeseen ja alkaa veivata. Olin siis sen verran lähellä sitä, että piti jättää sarja kesken tai olisi tullut osumaa selkään. Sanoin vielä tyypille, että odotatko hetken, mutta tällä ei ollut mitään vaikutusta.

Tein vipareita sivuille ja laskettuani painot ylhäältä alas joku suhahtaa vierestä ohi. Hyvä ajoitus sillä kieltämättä oli, mutta eikö helvetti järki sano, että älä kävele toisen nostolinjan läpi sarjan aikana. Aikaisemmin tuo on käynyt samalla paikkaa pystypunnerrusta tehdessäni.

Tein vipareita sivuille ja laskettuani painot ylhäältä alas joku suhahtaa vierestä ohi. Hyvä ajoitus sillä kieltämättä oli, mutta eikö helvetti järki sano, että älä kävele toisen nostolinjan läpi sarjan aikana. Aikaisemmin tuo on käynyt samalla paikkaa pystypunnerrusta tehdessäni.

Pari kertaa kolautat niin alkaa oppimaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom