Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis taas salilla helvetisti sellasia ihmisiä, että niinden touhusta näkee sen olevan aivan hyödytöntä. Yleensä ei haittaa mitään, mutta kun niitä on joka taljassa ja sen näkee siitä vitun touhusta, että enemmän tulis tulossa x-hypyillä himassa ja joudut venailemaan sitä hinutusta.
Mitä meinaa paiskata ne painot lattiaan? Siis, että tiputtaa ne sieltä pään yläpuolelta? Nimittäin jos meinaat sitä niin se on kyllä aivan täysin normaalia jos siihen on vaan mahdollisuus. Ja jos siihen on mahdollisuus kyseisellä salilla niin huonompi homma sun kannalta jos et kestä tätä.
Tuo sun kuvailemas kaveri voi ihan hyvin olla minä.
Onhan se normaali ja kyllä minäkin sen hyväksyn, että niin tehdään. Mutta kyllähän se nyt vaan on todella ärsyttävää, jos vieressä sattuu olemaan. Siitä lähtee kuitenkin melko kova ääni, kun ne painot sieltä korkealta tiputtaa, se vaan pitää koittaa kestää.
Mitä meinaa paiskata ne painot lattiaan? Siis, että tiputtaa ne sieltä pään yläpuolelta? Nimittäin jos meinaat sitä niin se on kyllä aivan täysin normaalia jos siihen on vaan mahdollisuus. Ja jos siihen on mahdollisuus kyseisellä salilla niin huonompi homma sun kannalta jos et kestä tätä.
Tuo sun kuvailemas kaveri voi ihan hyvin olla minä.
Mututuntumalla: Loukkaantumisriskien vähentäminen.Onko tähän pudottamiseen jokin syykin? Olen kuvitellut, että siitä tulee pudottajalle vain jotenkin miehekkäämpi olo, mutta valista tyhmää ihmeessä.
Joku heebo väänti riveä ja tempausta treenissään, eikä edes millään jäätävillä raudoilla, mutta joka sarjan lopuksi piti paiskata ne painot lattiaan aivan saatananmoisen räminän kanssa.
Penkkiurheilua.Kuka vittu tulee salille kattoo olympialaisia ja makaa penkkipaikalla samaan aikaan..
Mututuntumalla: Loukkaantumisriskien vähentäminen.
Mitä meinaa paiskata ne painot lattiaan?--
Aina joku vie mun painot tai treenipaikan. Siis salilla on tilaa vaikka kuinka paljon, joten onko ihan pakko tulla juuri siihen, missä minä yritän tehdä kiertoharjoittelua? Ja eikö tosiaan salilta löydy muitakin painoja kuin ne, jotka olen asetellut siihen mun paikalle, johon kyllä olen tulossa treenaamaan. Ja kun ei ole edes ruuhka-aika ja niitä pirun painoja on kyllä telineissä, josta voi omansa hakea. Ja sitten on näitä, jotka tulee ihan koko ajan tielle. Siis Onko pakko tehdä vatsarutistuksia juuri siinä kohtaa, missä näet minun treenaavan? Ugh! Olen puhunut.
Tein vipareita sivuille ja laskettuani painot ylhäältä alas joku suhahtaa vierestä ohi. Hyvä ajoitus sillä kieltämättä oli, mutta eikö helvetti järki sano, että älä kävele toisen nostolinjan läpi sarjan aikana. Aikaisemmin tuo on käynyt samalla paikkaa pystypunnerrusta tehdessäni.