Aina joku vie mun painot tai treenipaikan. Siis salilla on tilaa vaikka kuinka paljon, joten onko ihan pakko tulla juuri siihen, missä minä yritän tehdä kiertoharjoittelua? Ja eikö tosiaan salilta löydy muitakin painoja kuin ne, jotka olen asetellut siihen mun paikalle, johon kyllä olen tulossa treenaamaan. Ja kun ei ole edes ruuhka-aika ja niitä pirun painoja on kyllä telineissä, josta voi omansa hakea. Ja sitten on näitä, jotka tulee ihan koko ajan tielle. Siis Onko pakko tehdä vatsarutistuksia juuri siinä kohtaa, missä näet minun treenaavan? Ugh! Olen puhunut.
Kiitoksia Islalle siitä, että ilmeisesti ymmärrät hoitaa kuntopiirisi niin että käytät lähinnä vapaita painoja ja lattiatilaa, jotka eivät heti lopu kesken. Huomauttaisin kuitenkin, että ihmiset eivät ole ajatustenlukijoita. Joku voi ihan hyvin luulla, että olet jättänyt painot vaan lojumaan. Kaikki eivät tarkkaile muita salilla käyjiä niin tarkkaan, että olisivat perillä toisten treenaamisesta. Itse ainakin keskityn ihan vaan omaan suoritukseen. Jos paikalta on lähdetty eikä siinä ole merkkinä edes vesipulloa tai treenivihkoa, niin sitten se on vapaa.