Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Aina joku vie mun painot tai treenipaikan. Siis salilla on tilaa vaikka kuinka paljon, joten onko ihan pakko tulla juuri siihen, missä minä yritän tehdä kiertoharjoittelua? Ja eikö tosiaan salilta löydy muitakin painoja kuin ne, jotka olen asetellut siihen mun paikalle, johon kyllä olen tulossa treenaamaan. Ja kun ei ole edes ruuhka-aika ja niitä pirun painoja on kyllä telineissä, josta voi omansa hakea. Ja sitten on näitä, jotka tulee ihan koko ajan tielle. Siis Onko pakko tehdä vatsarutistuksia juuri siinä kohtaa, missä näet minun treenaavan? Ugh! Olen puhunut.

Kiitoksia Islalle siitä, että ilmeisesti ymmärrät hoitaa kuntopiirisi niin että käytät lähinnä vapaita painoja ja lattiatilaa, jotka eivät heti lopu kesken. Huomauttaisin kuitenkin, että ihmiset eivät ole ajatustenlukijoita. Joku voi ihan hyvin luulla, että olet jättänyt painot vaan lojumaan. Kaikki eivät tarkkaile muita salilla käyjiä niin tarkkaan, että olisivat perillä toisten treenaamisesta. Itse ainakin keskityn ihan vaan omaan suoritukseen. Jos paikalta on lähdetty eikä siinä ole merkkinä edes vesipulloa tai treenivihkoa, niin sitten se on vapaa.

Tähän mennessä ei oo potuttanu mikään. Johtuuko sit siitä, et Sykkeen salilla mansessa on helvetisti tilaa ja laitteita, vai siitä, et pe-iltasin ei pahemmin ruuhkaa ole :)

Kiitoksia Islalle siitä, että ilmeisesti ymmärrät hoitaa kuntopiirisi niin että käytät lähinnä vapaita painoja ja lattiatilaa, jotka eivät heti lopu kesken. Huomauttaisin kuitenkin, että ihmiset eivät ole ajatustenlukijoita. Joku voi ihan hyvin luulla, että olet jättänyt painot vaan lojumaan. Kaikki eivät tarkkaile muita salilla käyjiä niin tarkkaan, että olisivat perillä toisten treenaamisesta. Itse ainakin keskityn ihan vaan omaan suoritukseen. Jos paikalta on lähdetty eikä siinä ole merkkinä edes vesipulloa tai treenivihkoa, niin sitten se on vapaa.
Kyllä. Käytin vain ja ainoastaan vapaita ja painoja. Täsmälleen saman kokoiset painot oli telineessä tarjolla. Ymmärrän kyllä, että aina ei voi tietää, mutta jos tämä sattuu usein, kyllähän se pistää harmittamaan.

Sairastelut prkl! Torstaina alottelin taas salihomman tauon jälkeen. Maanantaina toisen kerran salilla ja olo oli vähän mitä oli, tein kyykyt, sitten mavessa meinasi joka kerta kun edes yritti nostaa lähteä taju. Lopetin maven siihen, pystypunnerrukset tein kumminkin vielä loppuun ja lähdin ajamaan kotia olotilan ollessa suht heikko. Heti seuraavana päivänä armoton flunssa ja kokoajan mieletön väsy. Viime yönä alkoi särkemään pään, korvien ja kurkun lisäksi myös hammasta, niin yöunet päättyivätkin kello 1:59. Emmä ois halunnutkaa nukkua. Innolla odottamaan parantumista, koska motivaatio olisi juuri nyt kohdillaan.

Se, että työpaikan sali on pieni ja täynnä tavaraa painoja ja tankoja... ja jotkut tomppelit kulkee liian läheltä kesken sarjan, esim. viimeksi meinasin osua pystypunnerruksessa erästä sankaria päähän, kun hän livahti ihan "äkkiä nopeasti vaan" tangon alta. Ei saa rauhassa syrjäytyä. Ja vielä: koska olen ketterä kuin pantteri, kompuroin lattialla lojuviin painoihin.

Salilla on mukava käydä, mutta.. Ne naiset jotka vaan istuskelee laitteissa ja haaveilee, en voi sietää. Tai iltasella ne nuorten miesten ryhmät jotka valtaavat laitteet pitkiksi ajoiksi.. haittaa mun treenaamista.
Itse olen aina hyvällä tuulella treenaamassa, mutta viimeviikolla huomasin ettei kaikki ole. Kysyin yhdeltä vanhalta naiselta, että monta sarjaa hän aikoo vielä tehdä, ja hän huusi minulle raivoissaan että niin monta kuin minua huvittaa! no anteeksi..
Se on kyllä aivan hirveätä mennä pukkariin treenin jälkeen, missä haisee voimakkaat hajut.. Täytyy aina pidätellä hengitystä.
Sekin ärsyttää että salilla on välillä kauhea ruuhka, mutta pitää vain yrittää mennä sellaiseen aikaan ettei sielä ole muita, ja valita sellainen sali mikä ei ole aina tupaten täynnä:)

Maastaveto vituttaa. Tuntuu että raskaammilla raudoilla alaselkä pyöristyy sumovedoissa, ja kämmenet kuivaa tähän aikaan vuodesta ihan helvetisti -> selkäpäivät täyttä tuskaa. Kyykky ja penkki sentäs sujuu.

Itse olen aina hyvällä tuulella treenaamassa, mutta viimeviikolla huomasin ettei kaikki ole. Kysyin yhdeltä vanhalta naiselta, että monta sarjaa hän aikoo vielä tehdä, ja hän huusi minulle raivoissaan että niin monta kuin minua huvittaa! no anteeksi..
Voihan sitä tehdä vuorotellen. Eihän siitä mitään tule, jos yksi varaa koko laitteen pitkäksi aikaa. Eihän muut pääse tekemään omaa treeniä ollenkaan. Yleensä tuo on onnistunut, paitsi maanantaina. Oli niin nyrpeen oloinen nainen smithissä. Sain toki tehdä sarjani, mutta hän vaan seisoi nyrpeänä vieressä eikä tehnyt elettäkään, että olisi voinut vaikka auttaa painojen vaihdon kanssa. Ei siinä mitään. Onnistuu se yksinkin, mutta koskaan en ole ennen kokenut tuollaista nyrpeyttä salilla vaan aina on jeesattu puolin ja toisin.

Maastaveto vituttaa. Tuntuu että raskaammilla raudoilla alaselkä pyöristyy sumovedoissa, ja kämmenet kuivaa tähän aikaan vuodesta ihan helvetisti -> selkäpäivät täyttä tuskaa. Kyykky ja penkki sentäs sujuu.

Kuivat kämmenselät ne vasta kivaa onkin, verta alkaa ainakin itsellä vuotamaan käsistä näin talvisin mavessa ja kulmasoudussa yms. Missä puristaa tangosta kovaa.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Aina kun tuntuu sille että alkaa työnnöt (OHP / pena) kulkemaan ja pari kuukautta tätä niin heti alkaa paikat prakailla. Yläselässä liikkuvuusongelmaa ja vässykkäheikkoutta nähtävästi -> paikat alkaa prakailemaan ja kitisemään. Sitten sitä taas pitää vähentää kuukaudeksi pariksi ja keskittyä vaan huoltamiseen. *tuttaa. Eikä edes vielä mitään mikkihiiri-luokan painoista kummempaa (OHP 50kg) mutta niin se vaan entinen elämä (nörtteily tietokoneen ääressä 10 vuotta putkeen ilman mitään liikuntaa) puree taas perseeseen.

Mieli haluaa mutta kroppa vetää aina stoppia.
Veli taas ei tee venyttely- eikä mitään ylläpitotouhuja KOSKAAN ja jätkällä treeni kulkee eikä mitään vikaa. Itte pitää suurinpiirtein 4kk välein keskittyä kropan huoltoonkin ja foamrollailusta ja liikkuvuusharjoituksista pitäisi tehdä jatkossa iso osa treeniä jos vaikka 3-5 vuoden päästä haluaa salilla tehdä muutakin kuin työntää rollaattoria.

Aina kun tuntuu sille että alkaa työnnöt (OHP / pena) kulkemaan ja pari kuukautta tätä niin heti alkaa paikat prakailla. Yläselässä liikkuvuusongelmaa ja vässykkäheikkoutta nähtävästi -> paikat alkaa prakailemaan ja kitisemään. Sitten sitä taas pitää vähentää kuukaudeksi pariksi ja keskittyä vaan huoltamiseen. *tuttaa. Eikä edes vielä mitään mikkihiiri-luokan painoista kummempaa (OHP 50kg) mutta niin se vaan entinen elämä (nörtteily tietokoneen ääressä 10 vuotta putkeen ilman mitään liikuntaa) puree taas perseeseen.

Mieli haluaa mutta kroppa vetää aina stoppia.
Veli taas ei tee venyttely- eikä mitään ylläpitotouhuja KOSKAAN ja jätkällä treeni kulkee eikä mitään vikaa. Itte pitää suurinpiirtein 4kk välein keskittyä kropan huoltoonkin ja foamrollailusta ja liikkuvuusharjoituksista pitäisi tehdä jatkossa iso osa treeniä jos vaikka 3-5 vuoden päästä haluaa salilla tehdä muutakin kuin työntää rollaattoria.

Huolla sitä kroppaa illalla kotona, kunnon venyttelyt jne. Oma kroppa on liikkuvuudeltaan sarjaa puupökkelö, ja aika tunteella sitä saa huoltaa (mikä toki muutenkin kuuluu asiaan), että pysyy treenitahdissa perässä.

Huolla sitä kroppaa illalla kotona, kunnon venyttelyt jne. Oma kroppa on liikkuvuudeltaan sarjaa puupökkelö, ja aika tunteella sitä saa huoltaa (mikä toki muutenkin kuuluu asiaan), että pysyy treenitahdissa perässä.

Välillä voi koittaa kans saada varattua aikaa hierojalta. Ja yks mikä saattais auttaa hirveästi, olis jooga/pilates/tanssi/tms tunnit, joissa oppii kehonhahmotusta ja -hallintaa. Varmasti olis ihan eri treenata sitten salillakin, saatikka venytellä ja rullailla, kun osaa hahmottaa omat lihaksensa. :)

Välillä voi koittaa kans saada varattua aikaa hierojalta. Ja yks mikä saattais auttaa hirveästi, olis jooga/pilates/tanssi/tms tunnit, joissa oppii kehonhahmotusta ja -hallintaa. Varmasti olis ihan eri treenata sitten salillakin, saatikka venytellä ja rullailla, kun osaa hahmottaa omat lihaksensa. :)

Ehdottomasti. Itskein tuohon kehonhallintaan panostanut myös venyttelyjen ohella. Kävin fysioterapeutilla (kontrollikäynti viimevuotisen loukkaantumisen johdosta), ja kehitystä oli tapahtunut niin paljon juuri kehonhallinnassa ja liikeradoissa, ettei tarvinut edes maksaa käynnistä. :hyvä:

Täytyy myöntää että kun on välillä lueskellut porukan avautumista sairastelusta, olen mielessäni kiitellyt tuuriani ja pitkää tervettä kautta. "Pilkka" ja oma nilkka. Viikko kipeänä treenaamatta ja peilistä tuijottaa joku läski kukkakeppi. Katselen kaiholla salin suuntaan sen ohittaessani. Punttijuntti 4 evö <3

Eipä ole vähään aikaan tänne tarvinnut tulla inisemään kun on treeni kulkenut niin julmetun hyvin, nyt tosin...

Se, että sali jossa ennen harjoittelin "pakotti" tekemään SJMV:tä smithissä. Nyt kun vaihdoin salia niin siirryin tekemään tangolla mutta en jumalauta saa vetoa takareisiin. Jospa sitä kokeilis polviltavetoa...

Eipä ole vähään aikaan tänne tarvinnut tulla inisemään kun on treeni kulkenut niin julmetun hyvin, nyt tosin...

Se, että sali jossa ennen harjoittelin "pakotti" tekemään SJMV:tä smithissä. Nyt kun vaihdoin salia niin siirryin tekemään tangolla mutta en jumalauta saa vetoa takareisiin. Jospa sitä kokeilis polviltavetoa...

Melko fakiiri saat olla jos meinaat takareisiä polviltavedolla kiusata, mutta kokeiles kuule jullea/hyvää huomenta. Tai sitten sen vapaan tangon kans todella kapeaa asentoa ja hiukan haet jalkaterien "kulmalla" sitä tuntumaa.

Ei niinkää potuta, mut laittaa OCD-silmäkulmani nykimään, kun käsipaino telineessä on kolot merkitty _selvästi_ kilojen mukaan 1-10 ylhäältä alaspäin ni joka ikinen kerta on tyylii 3 kilo kohdal 4 kilon käsipainot ja vitosen kohalla yks vitonen ja yks kutonen sekasin jne.

Suositut

Back
Ylös Bottom