Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Tänään kyykkypäivänä vitutti, kun salilla soi madonnaa ja yötä, kun piti ruveta kunnolla kyykkäilemään. Noh, minulla ei ollu tarpeeks huumorimieltä semmoseen, joten kävin vaihtamassa koneeseen Atreyun levyn ja johan reeni luisti!

Sillon tällön kun sattuu noita, että joku on laittanu huonon levyn, niin se aina vähän ärsyttää. Tosi harvoin, pari kertaa puolessa vuodessa noin käy.

Pro tip part.1074: -Musat kännyyn+kuulokkeet mukaan salille.

Ei puhelimen käyttö itseäni muuten häiritse, mutta jos on jonottamassa johonkin ja sen kännykän takia sarjatauot on luokkaa 10 minuuttia.

Kuinka vaikeaa siellä salilla on avata suutansa? Montaa kertaa tässäkin ketjussa opastettu niinkin vaikeassa asiassa kuin kysyä:-Onko sulla monta sarjaa vielä tässä? Voinko tehdä sun sarjojen välissä? Aikuiset ihmiset vinkuu typeristä asioista netissä kun ongelman voisi ratkaista jo siellä salilla avaamalla suunsa.

Päivä päivältähän nämä vaihtelee, tällä hetkellä vituttaa nää saatanan säälittävän kokoset pohkeet. Sarjapainot kasvaa, mutta pohkeiden kasvamisen todennäköisyys on verrattavissa kiveen, jolle annat vettä, aurinkoa, ja lannoitetta. Aika toivotontahan se on.

Ärsyttää ainakin noi puhelimen räplääjät salilla. Eikö sitä puhelinta voi jättää reenikassiin reenin ajaksi? Vai pitääkö se sitä facebookkia reeninkin aikana päivitellä.

Ei pidä, itse räpellän puhelinta salilla kahdesta syystä. Toinen on ajastin jolla katson toisinaan sarjatauot. Toinen on sitten jefit ohjelma.

Tänään kyykkypäivänä vitutti, kun salilla soi madonnaa ja yötä, kun piti ruveta kunnolla kyykkäilemään. Noh, minulla ei ollu tarpeeks huumorimieltä semmoseen, joten kävin vaihtamassa koneeseen Atreyun levyn ja johan reeni luisti!

Sillon tällön kun sattuu noita, että joku on laittanu huonon levyn, niin se aina vähän ärsyttää. Tosi harvoin, pari kertaa puolessa vuodessa noin käy.

Kävikö mielessä, että ehkä tänään sinä laitoit huonon levyn? ;)

Kävikö mielessä, että ehkä tänään sinä laitoit huonon levyn? ;)

Ei. Mun mielestä mä tein kaikille palveluksen. Luultavasti aiemman levyn oli laittanut joku, joka ei enää edes ollut salilla kun menin sinne. Ei kaikkia edes kiinnosta mitkä musat soi, kunhan jotakin vaan soi :D Mutta ite en halua kuulla joutsenlaulua, riki marttiinia tai idols 2007 levyä kun treenaan.

Ei. Mun mielestä mä tein kaikille palveluksen. Luultavasti aiemman levyn oli laittanut joku, joka ei enää edes ollut salilla kun menin sinne. Ei kaikkia edes kiinnosta mitkä musat soi, kunhan jotakin vaan soi :D Mutta ite en halua kuulla joutsenlaulua, riki marttiinia tai idols 2007 levyä kun treenaan.

Herra & Hidalgo. Minäminäminä. Ugh.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Jollakin on pahasti luetun ymmärtämisessä vikaa. Btw kävin kuuntelee mielenkiinnosta tuota sun mainitseman bändin tuotantoa juutuubista. Rupesi aiheuttamaan päänsärkyä moinen paskameteli.

Tuliko tästä nyt joku ongelma, että vaihdoin levyä salilla? Vai mikä tässä nyt oli hätänä? Selvästi ketään salilla olijaa ei haitannut tai vituttanut ollenkaan, että minä vaihdoin levyä huonon levyn loppuessa. Perinteisesti kokeilin aloittaa vain entisen levyn alusta, mutta ei sitä madonnaa jaksanut kuunnella, joten päätin vaihtaa koko levyn. Ei siellä salilla tarvitse paskaa musaa kuunnella, jos ei halua. Monesti siellä porukkaa huutaa, että vittu mitä paskaa musaa ja menee vaihtaa levyä.

Yleensä olisin kysynyt voiko vaihtaa levyä, muttakun ketään ei kiinnostanut mennä edes laittamaan musaa kun edellinen levy loppu, niin kai se nyt on vitun sama vaihtaa..

E: Koskeeko kovasti päähän?

Tuliko tästä nyt joku ongelma, että vaihdoin levyä salilla? Vai mikä tässä nyt oli hätänä? Selvästi ketään salilla olijaa ei haitannut tai vituttanut ollenkaan, että minä vaihdoin levyä huonon levyn loppuessa. Perinteisesti kokeilin aloittaa vain entisen levyn alusta, mutta ei sitä madonnaa jaksanut kuunnella, joten päätin vaihtaa koko levyn. Ei siellä salilla tarvitse paskaa musaa kuunnella, jos ei halua. Monesti siellä porukkaa huutaa, että vittu mitä paskaa musaa ja menee vaihtaa levyä.

Yleensä olisin kysynyt voiko vaihtaa levyä, muttakun ketään ei kiinnostanut mennä edes laittamaan musaa kun edellinen levy loppu, niin kai se nyt on vitun sama vaihtaa..

E: Koskeeko kovasti päähän?

Ei ole vakava ongelma ei, lähinnä 1.maailman ongelma :)

Sisäinen Sokrateeni pakottaa kuitenkin vääntämään vielä rautalangasta: Onko Sinun mielestäsi hyvä musiikki kaikkien mielestä hyvää musiikkia, ja vice versa?

Tässä eräänä päivänä jonkun herrasmiehen mielestä ei myöskään tullut mieleistä musiikkia. Hetken ruuvailun jälkeen kuunneltiin yle puhetta. Lähinnä nauratti.

Ärsyttää ainakin noi puhelimen räplääjät salilla. Eikö sitä puhelinta voi jättää reenikassiin reenin ajaksi? Vai pitääkö se sitä facebookkia reeninkin aikana päivitellä.

Mitäs kaikkea sarjatauoilla saa tehdä?

Ymmärrän kyllä ärsytyksen jos puhelimen räplääminen pidentää niitä taukoja, mutta siitä ei liene nyt kyse, kun et sitä valittanut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom