Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Pystypunnerrus ei tunnu kehittyvän mihinkään. Kaikissa muissa liikkeissä on tapahtunut ihan hienosti kehitystä viimeisen ~3 kuukauden treenin ajan, mutta pystypunnerrus vain laahaa lähes samoissa painoissa kuin aloitettaessakin. Eli siellä 30 kilon nurkilla. Aikaisemmin kehitystä tuntui tulevan siinäkin kohtuullisesti, ja pääsin 40 kilon nurkille lyhyitä sarjoja tehden. Mutta silloin alkoi tuntumaan, ettei tekniikka ehkä kuitenkaan pysy tarpeeksi hyvin kasassa. Otin 10 kiloa painoja pois, mutta nyt sitten kävikin niin, että 30 kilollakaan en saa enää niin montaa toistoa kuin aikaisemmin. Voihan tietysti olla, että penkki syö kaikki tehot eikä paukut enää riitä sitten tähän.

Eilen sattui olemaan hieman kiire ja treenit katkesi juuri ennen kuin pystäri olisi ollut vuorossa, joten siitä on hyvä jatkaa huomenna. Josko sitten olisi tarpeeksi puhtia.

Kyykky ei muutama päivä sitten kulkenu yhtään niin hyvin kuin sitä edellisellä. Näköjään ihan henkimaailman juttuja ku saa ottaa edelliskerran sarjapainosta 10% pois että saa tehtyä sarjat loppuun.

alkaa pikkuhiljaa hajoo pää tän tungoksen kaa jota välillä joutuu salilla kestää, salimusiikkiki on jotain tyyliin kotimaiset iskelmät mutta ei se ny niinkään haittaa ku ipodi ja kuulokkeet on aina mukana

Se, että salin idän ihmeet jättivät 6 eri laitteeseen levypainot paikalleen. Esim.Pystypunnerruskoneeseen 120kg. Vitutti aivan saatanasti, mutta tänään jätin vielä sanomatta välttääkseni vihaiset katseet.

Jos mä tuun vielä raskaasta iltavuorosta ja joku on laittanut ne ainoat scottiin sopivat lukot jonnekkin penkkitangon nurkkaan vaikka muita on miljoonamä repeen liitoksistani.

Pystypunnerrus ei tunnu kehittyvän mihinkään. Kaikissa muissa liikkeissä on tapahtunut ihan hienosti kehitystä viimeisen ~3 kuukauden treenin ajan, mutta pystypunnerrus vain laahaa lähes samoissa painoissa kuin aloitettaessakin. Eli siellä 30 kilon nurkilla. Aikaisemmin kehitystä tuntui tulevan siinäkin kohtuullisesti, ja pääsin 40 kilon nurkille lyhyitä sarjoja tehden. Mutta silloin alkoi tuntumaan, ettei tekniikka ehkä kuitenkaan pysy tarpeeksi hyvin kasassa. Otin 10 kiloa painoja pois, mutta nyt sitten kävikin niin, että 30 kilollakaan en saa enää niin montaa toistoa kuin aikaisemmin. Voihan tietysti olla, että penkki syö kaikki tehot eikä paukut enää riitä sitten tähän.

Sama ongelma ton pystärin kanssa... En tiedä voiko olla normaalia, mutta kesän lopulla pp maksimi tangolla seisten oli 45kg, penkissä taas 100kg? Kuulostaa oudolta.

Huoh, tämä on taas tätä. Alaselkä vihoitteli viikon ja nyt kun se alkaa olla kunnossa niin on vasen olkapää klesana. Pitänee kevennellä ensi viikko punnerteluiden osalta ja jumpata kiertäjäkalvosimia.

Potuttaa painojen heittely ja tiputtelu. Eräs kaveri salille, sellainen 150 kg ikibulkkaaja, tekee älyttömillä painoilla jotain selkäliikkeitä. Sellaisessa selkäsoutulaitteessa varmaan 100 kg per käsi ja tiputtaa lopuksi. Jäätävä pamaus, laitekin varmaan tykkää. Muutenkin liikkeiden jälkeen viskoo painoja telineisiin. Teki mieli sanoa tänään, mutta kaverilla on sellainen vittumainen ilme päällä koko ajan, että vetäisi varmaan turpaan jos kävisi sanomassa.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Potuttaa painojen heittely ja tiputtelu. Eräs kaveri salille, sellainen 150 kg ikibulkkaaja, tekee älyttömillä painoilla jotain selkäliikkeitä. Sellaisessa selkäsoutulaitteessa varmaan 100 kg per käsi ja tiputtaa lopuksi. Jäätävä pamaus, laitekin varmaan tykkää. Muutenkin liikkeiden jälkeen viskoo painoja telineisiin. Teki mieli sanoa tänään, mutta kaverilla on sellainen vittumainen ilme päällä koko ajan, että vetäisi varmaan turpaan jos kävisi sanomassa.
Toi on aina huvittavaa kun joku on oikeesti niin saatanan pelottavan näkönen ettei sille viitti mennä sanomaan yhtään mitään. Onneks itse olen nopea juoksija, pääseepähän ainakin karkuun jos toinen alkaa heittelemään 25kg levypainoja mun perään.

Tänään kyykkypäivänä vitutti, kun salilla soi madonnaa ja yötä, kun piti ruveta kunnolla kyykkäilemään. Noh, minulla ei ollu tarpeeks huumorimieltä semmoseen, joten kävin vaihtamassa koneeseen Atreyun levyn ja johan reeni luisti!

Sillon tällön kun sattuu noita, että joku on laittanu huonon levyn, niin se aina vähän ärsyttää. Tosi harvoin, pari kertaa puolessa vuodessa noin käy.

Ärsyttää ainakin noi puhelimen räplääjät salilla. Eikö sitä puhelinta voi jättää reenikassiin reenin ajaksi? Vai pitääkö se sitä facebookkia reeninkin aikana päivitellä.

Tänään kyykkypäivänä vitutti, kun salilla soi madonnaa ja yötä, kun piti ruveta kunnolla kyykkäilemään. Noh, minulla ei ollu tarpeeks huumorimieltä semmoseen, joten kävin vaihtamassa koneeseen Atreyun levyn ja johan reeni luisti!

Sillon tällön kun sattuu noita, että joku on laittanu huonon levyn, niin se aina vähän ärsyttää. Tosi harvoin, pari kertaa puolessa vuodessa noin käy.

Niin... Sehän on yleisesti tunnistettu kiistaton fakta, että on olemassa objektiivisesti arvioiden hyvää ja huonoa musiikkia. Onneksi nämä eivät ole mielipidekysymyksiä. Itse en juuri välitä kummastakaan mainitsemastasi musiikkilajista.

Niin... Sehän on yleisesti tunnistettu kiistaton fakta, että on olemassa objektiivisesti arvioiden hyvää ja huonoa musiikkia. Onneksi nämä eivät ole mielipidekysymyksiä. Itse en juuri välitä kummastakaan mainitsemastasi musiikkilajista.

Eipä tullu kukaa valittamaan. Yleensä monet vaan heittää jonkun levyn soimaan eikä välitä muusta kun, että sieltä tulee musiikkia. Eilen oli riki marttiinit koneessa... Nauroin hieman kun laitoin oman levyn soimaan :D

Ärsyttää ainakin noi puhelimen räplääjät salilla. Eikö sitä puhelinta voi jättää reenikassiin reenin ajaksi? Vai pitääkö se sitä facebookkia reeninkin aikana päivitellä.

Tämä ei varmaan koske kaikkia tapauksia, mutta ainakin itse räplään kännykkää taukojen aikana sen takia, että siitä voi katsoa sekuntikelloa, kun haluaa kellottaa tauot. Ei tarvi ottaa mukaan mitään ylimääräisiä taskukelloja tai muuta turhaa skeidaa. Itseäni ärsyttää eniten sellaset ihmiset jotka suuttuu pienestä. Eivät ikinä voi kertoa rauhallisesti mikä on pielessä vaan joko katsotaan naama nyrpeänä tai huudetaan kurkku suorana.

Mä en tiedä millanen puhelin sulla on mut mulla siinä pystyy käyttää monia muitakin toimintoja kuin facebookkia. Itellä tulee räplättyä kännykkää aika paljon koska mulla on treenipäivyri kännyssä. Musat tulee myös kännystä ja treenitauot seurataan sekkarilla. Lähinnä koomista jos jotain muuta ihmistä rupeaa oman treenin aikana ärsyttämään random jampan kännykän käyttö sarjatauoilla.

Tämä ei varmaan koske kaikkia tapauksia, mutta ainakin itse räplään kännykkää taukojen aikana sen takia, että siitä voi katsoa sekuntikelloa, kun haluaa kellottaa tauot. Ei tarvi ottaa mukaan mitään ylimääräisiä taskukelloja tai muuta turhaa skeidaa. Itseäni ärsyttää eniten sellaset ihmiset jotka suuttuu pienestä. Eivät ikinä voi kertoa rauhallisesti mikä on pielessä vaan joko katsotaan naama nyrpeänä tai huudetaan kurkku suorana.
määki jouvun räplää puhelinta kesken reenin koska mulla on reeni ohjelma puhelimella ja kuuntelen musiikkii siitä nii pitää välillä skipata jotaki tylsiä biisejä

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom