Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl M-Nutrition EAA+ -25%
Laitteiden raiskaajat. Mikä siinä on että niitä laitteita ei voida käyttää normaalisti ja kunnolla? Ei ihme että laitteet ei pysy kunnossa jos painoja rysäytellään jatkuvasti. Enkä puhu mistään viimeisen toiston rymähdyksestä voimien loppuessa, vaan laitteiden jatkuvasta raiskauksesta. Mikä pakko siihen prässiin on ladata omiin voimiin nähden liikaa painoa, rysäyttää sen jälkeen joka ikisessä toistossa kelkka painoineen täydellä vauhdilla stoppariin ja sitten puskea se ylös poikaystävän avustaessa jokaikistä nostoa? Egon kasvatus? Laitteen kestävyyden testaus? Ei ihme että laitteet menee huoltoon.. :face:

Tämä!! meidän salilla yks vanhemman sortin mies jo, joka paukuttaa sitä perhanan reidenojentajaa/taljoja yms. kauheella vauhilla ja rymähdyksillä. Painoa ei kyllä ole juuri mitään, ehkä 40kg vastus reidenojennuksessa esimerkillä. En yleensä seuraa ihmisten puuhia hirveämmin salilla, mutta kyllä tää jo huomionsa hakee sillä kolistelulla.

E: Siis joka toistolla pitää kolauttaa se sinne alas ilman jarruja, ja uusiks ylös. Ymmärrän kyllä jos vedetään esimerkiksi maveja ja pamahtaa, tai tiukkoja sarjoja joissa vika/viimeiset toistot kolahtelevat ja paukkuvat.

Arvoin nyt tämän tänne vaikka yhtä hyvin olis salikomediaa-ketjuunkin mahtunut, eli jo kolmas viikko putkeen kun on mavelämmittelyjen jälkeen pakko lähteä paskalle. Mulla on suht tiivis aikataulu kun pitää dösään keretä, niin ei olis aikaa tommoseen ylimääräseen koska sitten joutuu nipistämään saunomis-ajasta :D

voisko tuota saunomista ja paskantamista mitenkään yhdistää niin jäis paremmin aikaa salille?

Tuossa toissapäivänä, isä henkilö salilla. Varmaan tunnin tai puoltoista ehti salilla olemaan, koko sen ajan kälätti kovaäänisesti ( Salihan on jokseenkin pieni ) omasta muksustaan. Etenkin hänen poikansa harrastuksesta ( jalkapallo ), tietenkin siitä kuinka hyvä hänen poikansa siinä on. Kävi hyvinkin laajasti läpi ottelu tasolla, miten hänen pojallaan on mennyt harrastuksen parissa.

Ei siinä mitään, itse käytän treenatessa kuulokkeita. Jotkin liikkeet kuitenkin on suituisaa tehdä ilman kuulokkeita kun kännykkä ei ole hirveän sovelias taskussa oltava erinäisissä liikkeissä kuten soutu, mave, jne.

No tänään sitten muutama henkilöitä salilla, niin ei muutakuin samaisen isä henkilön toimesta, sama kasetti uudelleen pyörimään. Noh, kukin tyylillään.

Paskoin mavessa rintani

- - - Updated - - -

Mulla oli viikko sitten vähän samanlainen tilanne, mutta olin se toinen tyyppi. Jollain oli tosiaan sama treeniohjelma sille päivälle kun mulla (mave - kulmasoutu - leuanveto - hauis) niin sitten vaan kiltisti seurasin sitä koko treenin aina vähän jäljessä. Pitäiskö tollasessa tilanteessa sit mennä sanoo et "Hei, emmä seuraa sua mul on vaa sama ohjelma hei kato tätä mun vihkoo hei!"
Selvää vittuilua!

Liian innokkaat keskustelijat. Mukava on keskustella, mutta ei niin että jutustellaan vartti pääsemätä irti.

Treenin jälkeen olis aikaa, tai lämmittelyissä paremminki.

Tämän takia mä pistän omat musiikit soimaan samantien kun pukkarista ulostaudun treenisalin puolelle.

Mua ärsyttää yksi ulkomaalainen kundi, joka lähestulkoon aina kun satutaan samaan aikaan treenaamaan peilin eteen änkee mun taakse tekemään mitä-lie-sitten-tekeekään. Vaikka tilaa olisi niin ei kun sen pitää just parkkeerata mun taakse. Tekis mieli kysyä onko se treenaamassa vai mittailemassa mun persettä?

voisko tuota saunomista ja paskantamista mitenkään yhdistää niin jäis paremmin aikaa salille?

En paskomisesta tiedä, mutta hajusta päätellen on hyvinkin yleistä yhdistää saunominen ja kuseminen, siis kiukaaseen, etenkin yleisillä saunomispaikoilla kuten uimahalleissa.

Mua ärsyttää yksi ulkomaalainen kundi, joka lähestulkoon aina kun satutaan samaan aikaan treenaamaan peilin eteen änkee mun taakse tekemään mitä-lie-sitten-tekeekään. Vaikka tilaa olisi niin ei kun sen pitää just parkkeerata mun taakse. Tekis mieli kysyä onko se treenaamassa vai mittailemassa mun persettä?

Sama. Aina kasvaa tatti otsaan ku näkee sen yhden hemmon salilla ja sen pitää aina tulla pitämään taukoja siihen liian lähelle, vaikka se tekiksi kauempanakin sitä liikettä. :curs:

3 kpl Supermass Nutrition PRO BURN

Vahva rasvanpolttaja kapselimuodossa

-25%
Mun salilla ei käy naisia juuri koskaan, ei ole siis ketään ketä ahdistella/katsella noin niinku Daiinaa ja Pixietä :(

Käyn harvemmin aamuisin salilla, jotenkin aina niin pirun väsynyt aamuisin. Tänään ylitin itseni ja heräsin intoa puhkuen klo 6.00, jotta pääsisin vetämään saatanallisen jalkareenin. Salilla klo 7.00 kledjut niskassa ja valmiina rääkkiin. Eihän se nyt taas mennyt niin kuin piti. Kaksi pullukka-mummoa olivat majoittaneet salin molemmat kyykkytelineet piiiitkäksi aikaa. En viitsinyt kysyä vuorotellaanko, kun mammoilla oli painot hieman eri luokkaa. Ja juttelivat mokomat siinä mukavia niin herttaisen näkösinä :) Nuo telineet eivät muuten ole miltei koskaan varattuina. Murphyn vitun laki.

Ja ei, jalkapäivää ei voi aloittaa kuin syväkyykyllä, olkoon neuroottista tai ei.

Ja ei, jalkapäivää ei voi aloittaa kuin syväkyykylläi, olkoon neuroottista tai ei.

Täysin samaa mieltä asiasta.

Itse mennyt perjantaisin vakiona salille siinä 5:30 aikoihin ja aina siellä on se sama vanhempi rouva henkilö tekemässä mitä lie juttujaan.

Tänään ylitin itseni ja heräsin intoa puhkuen klo 6.00, jotta pääsisin vetämään saatanallisen jalkareenin..
Mikä lie yhteensattuma mutta mullakin perjantai jalkapäivä. Liekkö kovin yleistä.

Salille pesiytynyt melkoisen hyvällä takapuolella varustettuja trikootyttösiä. Nyt ei sitten sarjatauoilla voi kuin tuijottaa lattiaa tai kattoa ettei keskittyminen herpaannu ja joudu jollekkin pakkiksen monista aihetta käsittelevistä ketjuista kuinka vanha likainen setä tuijottelee naaraiden pyrstöjä.

Täysin samaa mieltä asiasta.

Itse mennyt perjantaisin vakiona salille siinä 5:30 aikoihin ja aina siellä on se sama vanhempi rouva henkilö tekemässä mitä lie juttujaan.

Mikä lie yhteensattuma mutta mullakin perjantai jalkapäivä. Liekkö kovin yleistä.

Mä liityn kerhoon, tänään on jalkapäivä.

Mä liityn kerhoon, tänään on jalkapäivä.

Tein tänään jo jalat!

Mikään ei potuttanut salilla tänään, paitsi edelleen se peilikuva. Olisin voinut ripustaa pyyhkeen ja juomapullon silmäpusseihin roikkumaan.

Vähän samaa vikaa. Ei uskalla mennä nyrkkeilysäkkihuoneeseen, joku alkaa pian iskeä silmäpusseja kuin päärynäpalloa.

- - - Updated - - -

Ja milläs tää haukottelu lakkais?

Oot sitte varovainen jalkapäivänä ettet kompastu niihin silmäpusseihin.

Ja haukotteluun auttaa se, että pyytää jotain laittamaan sormen suuhus aina kun haukottelet. Ei nimittäin kauheesti huvita sen jälkeen haukotella.

Potuttaa jos treenaa jotai liikettä nii et kattoo peilistä ja sit joku tulee just siihen eteen, miksi ihmees jos tilaa on muuallakin? Ite ainaki koittaa olla silleen ettei oo kenenkään näköesteenä.

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom