Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%
Meikäläistä ärsyttää sanoinkuvaamattomasti ihmiset, jotka kulkevat nokka pystyssä, laittavat omat musat soimaan, "varaavat" kaikki laitteet ja jättävät painot lojumaan miten sattuu. Mä ainakin laitan kaikki painot takas paikoilleen, enkä jätä niitä lojumaan pitkin lattioita ja laitteita :curs:

Pienet on murheet, mutta välistä melkein tekis mieli karjasta jos supersarjoja koittaa tehdä ja joku menee välistä noukkimaan painot.

eniten vitutta salin naiset. Varaavat laitteet/painot ja sitte pitää vartin sarjataukoja ku on taas koko elämänkerta kerrottavana...:face: Tänäänkin kerkesin tehä kaksi eri liikettä olkapäille (3x12) sillä välin ku näillä oli sarjatauko.... enkä edes tehnyt superina...

Meikäläistä ärsyttää sanoinkuvaamattomasti ihmiset, jotka kulkevat nokka pystyssä, laittavat omat musat soimaan, "varaavat" kaikki laitteet ja jättävät painot lojumaan miten sattuu. Mä ainakin laitan kaikki painot takas paikoilleen, enkä jätä niitä lojumaan pitkin lattioita ja laitteita :curs:

Sama, ja varsinki se kun ne jää tankoihin. Ei tiedä onko siinä joku tekemässä jotain vai ei.

eniten vitutta salin naiset. Varaavat laitteet/painot ja sitte pitää vartin sarjataukoja ku on taas koko elämänkerta kerrottavana...:face:

Joo sama. Tänään en tarvinnut laitteita jotka oli varattu, mutta herran jestas sitä touhua kun kaksi naista piti näitä 5-10 min sarjataukoja ja juttua tuntui olevan niin maan perkeleesti. Vielä kun ulkoisesti aikuisia naisia (toki nuorehkoja sellaisia), mutta jutut niin teinilikkatasoa, että ei jeesus.

Johan mä eilen tänne kirjoittelinkin, mutta juuri salilta tulleena täytyy kyllä purkaa vitutusta teinitytöistä, jotka kokoontuvat punttipuolelle pieneksi parveksi, kälättämään niin kovaa että se kuuluu omien luurien läpi. Vitun kanalaumat. Saisivat mennä tekemään niitä vatsalihasliikkeitään ringissä jonnekin muualle, kuin juuri siihen missä joku repii naama irvessä alataljaa.
Perkeles.

EDIT: raivokkaat kirjoitusvirheet :curs:

Eiks se ookkaa ihan sama mitä naiset sattuu salil tekee kunhan niitä on? :D Ainaki ite tälläsenä autotallitreenaajana pitäisin tätä oikeestaan ainoona selvänä valttina mennä salil xD

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Nykysin jo ennen kolmea sali ammuttuna täyteen. Pyynnöistä huolimatta kässäreitä ei saada lisää, mutta jotain vitun kahvakuulia pitkä hyllyllinen, jotka suurimman osan ajasta kerää pölyä.

Ois varmaan kannattanu jotain aeroobista tehdä puntin ohessa. Tänään alko pyöräilykausi piiiiitkästä aikaa ja voi luoja sitä tunnetta ku tykittää reidet hehkuen ylämäkeä viimesillä voimilla ja joku eläkeläismummo pyöräilee ohi hymysuin.

Ois varmaan kannattanu jotain aeroobista tehdä puntin ohessa. Tänään alko pyöräilykausi piiiiitkästä aikaa ja voi luoja sitä tunnetta ku tykittää reidet hehkuen ylämäkeä viimesillä voimilla ja joku eläkeläismummo pyöräilee ohi hymysuin.

joo meinas itelläki henki lähtee ku pyörän selkää hyppäs pitkän tauon jälkeen. ihan hirveetä hommaa. vaikka onki tullu tota aerobista ihan kohtuullisesti harrasteltua..

Joku jätkä seuras mua tehden aina samat hommat aika hirveällä tekniikalla samoilla painoilla. Tai no penkin vain samoilla. En tiiä oliko tääsattumaa vai selkeää vittuilua. Amikset kyylää mun naista salilla peilien kautta. Vituttaahan se.

Joku jätkä seuras mua tehden aina samat hommat aika hirveällä tekniikalla samoilla painoilla.

Mulla oli viikko sitten vähän samanlainen tilanne, mutta olin se toinen tyyppi. Jollain oli tosiaan sama treeniohjelma sille päivälle kun mulla (mave - kulmasoutu - leuanveto - hauis) niin sitten vaan kiltisti seurasin sitä koko treenin aina vähän jäljessä. Pitäiskö tollasessa tilanteessa sit mennä sanoo et "Hei, emmä seuraa sua mul on vaa sama ohjelma hei kato tätä mun vihkoo hei!"

Mulla oli viikko sitten vähän samanlainen tilanne, mutta olin se toinen tyyppi. Jollain oli tosiaan sama treeniohjelma sille päivälle kun mulla (mave - kulmasoutu - leuanveto - hauis) niin sitten vaan kiltisti seurasin sitä koko treenin aina vähän jäljessä. Pitäiskö tollasessa tilanteessa sit mennä sanoo et "Hei, emmä seuraa sua mul on vaa sama ohjelma hei kato tätä mun vihkoo hei!"

Hhahah.. Mulle kävi kanssa vähän aikaa sitten ihan sama olkapää ojentaja päivänä vielä kun oltiin kaverin kanssa suht samalla tasolla, mulla sarjapainot vähän isommat.. Kaveri mulkas useamman kerran just siihen tyyliin et mitä vittua toi dorka tekee.. Siten kun vielä yrittää olla kyyläämättä jotain niin tottakai se katse hakeutuu koko ajan siihen tyyppiin..

Muutaman liikkeen jälkeen ei voinu enää muuta ku istua lysyssä ja katsella kengänkärkiä sarjatauoilla.

Joku jätkä seuras mua tehden aina samat hommat aika hirveällä tekniikalla samoilla painoilla. Tai no penkin vain samoilla. En tiiä oliko tääsattumaa vai selkeää vittuilua. Amikset kyylää mun naista salilla peilien kautta. Vituttaahan se.
Eikö tosta pitäis olla enemmänkin ylpeänä, jos kerran naisesi miellyttää muidenkin silmiä? Eriasia tietenkin, jos naisesi on 200 kg sotanorsu ja sen takia kyyläävät...

Arvoin nyt tämän tänne vaikka yhtä hyvin olis salikomediaa-ketjuunkin mahtunut, eli jo kolmas viikko putkeen kun on mavelämmittelyjen jälkeen pakko lähteä paskalle. Mulla on suht tiivis aikataulu kun pitää dösään keretä, niin ei olis aikaa tommoseen ylimääräseen koska sitten joutuu nipistämään saunomis-ajasta :D

Laitteiden raiskaajat. Mikä siinä on että niitä laitteita ei voida käyttää normaalisti ja kunnolla? Ei ihme että laitteet ei pysy kunnossa jos painoja rysäytellään jatkuvasti. Enkä puhu mistään viimeisen toiston rymähdyksestä voimien loppuessa, vaan laitteiden jatkuvasta raiskauksesta. Mikä pakko siihen prässiin on ladata omiin voimiin nähden liikaa painoa, rysäyttää sen jälkeen joka ikisessä toistossa kelkka painoineen täydellä vauhdilla stoppariin ja sitten puskea se ylös poikaystävän avustaessa jokaikistä nostoa? Egon kasvatus? Laitteen kestävyyden testaus? Ei ihme että laitteet menee huoltoon.. :face:

Suositut

Back
Ylös Bottom