Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%
Menee vähän ohi aiheen, mutta tuo on kyllä ihan paskapuhetta, etteikö farkkuja löytyisi vaikka olis millaset betonipylväät perseenjatkeena. Toki valikoima on rajoitetumpi, mut jos muotihousuja mielii, niin rasvat alas vaan.

Kyse ei välttämättä ole betonipylväistä, vaan vyötärön ja reisien suhteesta. Ihmiset on niin erilaisia jo rakenteeltaan. Mulla on isot reidet ja perse verrattuna vyötäröön. Aina ollut ja ero tulee olemaan vielä isompi, mitä kauemmin salilla käyn. Yleensä tuo suhde nimenomaan on toinen, iso maha ja luikut reidet. Kyllähän jokaisen reiden saa mahtumaan farkkuun, mutta vyötärö on ihan eri paria. Ite käytän 38-40 vyötärö farkkuja, vaikka omani on 32-34. Ei vaan mahdu jalat sisään.

Peilit. Kattelin tänään peilistä näkyvää ulkomuotoa ja vitutti. Kaiken lisäksi samalla hetkellä kärpänen tuli pörräämään mun ympärille. Oli sellanen totaalinen lantakasa-fiilis.

Kyse ei välttämättä ole betonipylväistä, vaan vyötärön ja reisien suhteesta. Ihmiset on niin erilaisia jo rakenteeltaan. Mulla on isot reidet ja perse verrattuna vyötäröön. Aina ollut ja ero tulee olemaan vielä isompi, mitä kauemmin salilla käyn. Yleensä tuo suhde nimenomaan on toinen, iso maha ja luikut reidet. Kyllähän jokaisen reiden saa mahtumaan farkkuun, mutta vyötärö on ihan eri paria. Ite käytän 38-40 vyötärö farkkuja, vaikka omani on 32-34. Ei vaan mahdu jalat sisään.

Pakko myöntää, etten tullu ajatelleeks sitä ihan tolta kantilta. Mua ei oo ikinä haitannu, jos on väljät vyötäröstä, mut ei mulla oo ikinä noin suurta suhdetta ollu :D

Ei tullut mieleen mennä johonkin muuhun liikkeeseen. Johan JC:n ovelta näkee että niiden valikoimat sopivat tyypeille joiden reiden paksuus on sama kuin normibodarin forkun.

Kun kerran ilmeisesti osaat lukea, niin olisit lukenut koko postin. ;) Heti perään totesin kiertäneeni mm. Lontoossa 4 päivää vaateliikkeitä. Siellä on kuitenkin hieman enemmän valikoimaa kuin Suomessa. Ja toki tuo JC:kin oli vain esimerkki. Paremmat valikoimat siellä on malliston suhteen kuin vaikka H&M, J&J, Zara ym. liikkeet.

Pakko myöntää, etten tullu ajatelleeks sitä ihan tolta kantilta. Mua ei oo ikinä haitannu, jos on väljät vyötäröstä, mut ei mulla oo ikinä noin suurta suhdetta ollu :D

Nimenomaan tuosta vyötärön ja reisien välisestä suhteesta on kyse. Vyötärön perusteella mulle menisi 30-31 tuumaiset farkut (Jalassa tällä hetkellä W34/L32, joissa on vyötäröllä parin nyrkin verran löysää), löysissä malleissa reidet mahtuisi 34-36 kokoisiin. Jotkut W36/L30 farkut näyttää yleensä kohtuullisen urpolta jalassa, koska ovat tarkoitettu läskeille. Siksi vaihtoehtoja on aika vähän. Dieselin Larkee relaxed on vielä suhteellisen järkevä, niissä taisi riittää nippa nappa W34.

Aika mattinykäshousuja teillä kun vyötärö vaikuttaa housun sopivuuteen.
Mulla on reisi 65cm ja vyötärö 80cm ja aika helposti huosut kuin housut löytyy.

Ei tullut mieleen mennä johonkin muuhun liikkeeseen. Johan JC:n ovelta näkee että niiden valikoimat sopivat tyypeille joiden reiden paksuus on sama kuin normibodarin forkun.

Jaa meikällä kahet pirun hyvät farkut JC:ltä. Ja atg-kyykky 200kg, vyötärö varmaan n. 80 cm. Kannattaa kysellä onko ns. "carrot-fit" -mallisia farkkuja, niissä on reisissä ja perseessä enemmän tilaa ja alaspäin kohden sitten kapenevat. Näyttää vitun tyhmiltä perusjantterin päällä, mutta jos on perse/reisi-akselilla massaa niin istuvat hyvin.

Nää lihaskivut .. Tiistaina tein jalkatreenin, ja tänään on ollut todella tuskaista edes kävellä normaalisti, portaista puhumattakaan. :( Onneksi juuri pääsin kotiin ja ei tarvitse enää pahemmin kävellä. :D
Jännää, kun eilen pystyi vielä salilla selän ja hauikset käydä treenaa, mutta tänään ei kyllä ole puhettakaan salille menosta.

Käykää naisten osastolla :D

Tää toimii. Kerran menin Seppälään vuosia sitten ja löysin pirun hienosti istuvat farkut jotka sujahti perseestä ja reisistä päälle ku veitsi voihin. Sit ostin ne ja menin kotiin ja kattelin sinne housujen takapuolen lappuun. Siinä luki Great Girls. :D

Jatkoin silti käyttämistä..;)

Kun on pari kertaa vuodessa päivä jolloin maksimit koitetaan niin voi vitun vitun vittu sitä vitutuksen määrää kun varmistaja tarraa kiinnii vaikka tangossa on nouseva trendi voi vittu saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Kun on pari kertaa vuodessa päivä jolloin maksimit koitetaan niin voi vitun vitun vittu sitä vitutuksen määrää kun varmistaja tarraa kiinnii vaikka tangossa on nouseva trendi voi vittu saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kai mainitsit asiasta sille? Muuten aivan turhaa itkemistä täällä kun ei voi omaa suutaan avata.

Joskin kyllä itekkin syyllistyn tohon.

Mitä vittua? Mistä päättelet noin? Ja ihan vinkkinä älä sä ainakaan varmistele enää kellekkään, ainakaan mulle.

En tarkottanu omalta osaltani tuota varmistamista vaan itkemistä sanomatta päin naamaa. Hyvä täällä netissä on aina haukkua/huudella :)

Potuttaa eniten se, kun salilla soi niin paska musiikki. Normaalisti siellä soi jonkun siellä töissä olevan musiikkilista, joka koostuu Rihannasta, Cheekistä ja aivottomasta bilemusasta (toki ovathan Rihannan ja Cheekin musiikkikin aivotonta). Tänään ensimmäistä kertaa huokaisin helpotuksesta, kun salilla oli aivan hiljaista ja sai keskittyä treeniin ihan rauhassa, mutta sitten joku laittoi NRJ:n päälle. Ja vaikka menee sanomaan, että vaihtakaa kanavaa, tai pistäkää musiikki pois, niin parin minuutin päästä siellä taas kuuluu Timantit on ikuisia saatana.

Ja salia ei viitti vaihtaa, kun eroamismaksu on 40€.

-vitun jude gym manager tiskin takana soittaa jotain novaa (hauska tehdä kyykky-/mavemaksimia tai mitä vaan kun jesse kaikuranta laulaa taustalla) tai sitten jotain finlanderssia aiheuttaen henkistä kataboliaa
-jotku vitun räkämulatit kähveltää pukarista kaiken mitä ei saa laitettua lukkojen taakse

Liian innokkaat keskustelijat. Mukava on keskustella, mutta ei niin että jutustellaan vartti pääsemätä irti.

Treenin jälkeen olis aikaa, tai lämmittelyissä paremminki.

-vitun jude gym manager tiskin takana soittaa jotain novaa (hauska tehdä kyykky-/mavemaksimia tai mitä vaan kun jesse kaikuranta laulaa taustalla) tai sitten jotain finlanderssia aiheuttaen henkistä kataboliaa
Pro-tip: puhelimella ja kuulokkeilla saa kohtuullisen hyvän soundtrackin.

En tarkottanu omalta osaltani tuota varmistamista vaan itkemistä sanomatta päin naamaa. Hyvä täällä netissä on aina haukkua/huudella :)

Mistä sä puhut? Tunnetko mut jotenkin kun pidät mua ilmeisesti tuppisuuna? Mulla on neljän vuoden ajalta posteja tänne, enkä jaksa muistaa että olisin koskaan ketään täällä haukkunut. Sikseen, tänne thrediin kirjotetaan paska mikä ottaa päähän, joten mitä terapialuentoa tässä nyt pidetään?

Mistä sä puhut? Tunnetko mut jotenkin kun pidät mua ilmeisesti tuppisuuna? Mulla on neljän vuoden ajalta posteja tänne, enkä jaksa muistaa että olisin koskaan ketään täällä haukkunut. Sikseen, tänne thrediin kirjotetaan paska mikä ottaa päähän, joten mitä terapialuentoa tässä nyt pidetään?

Hah, en pidä sua minään. Oletin vain tapahtuneesta, että et sanonut mitään hälle ja nyt sä otat lämpöö, kun kysyin asiasta.

Sori tää offtopic :/

Pro-tip: puhelimella ja kuulokkeilla saa kohtuullisen hyvän soundtrackin.

se on totta. Pitäis varmaan hommata jotkut hienkestävät luurit mitkä ei ole kokoajan tiellä. No täs on onneksi muutenki salinvaihto mestaan missä voi säätää ite soittolistansa.

Suositut

Back
Ylös Bottom