Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Itse kyllä mahtaisin karjua kurkku suorana ja viskoa lähimmät levypainot ahdistelijan otsaan ja uhkaisin työtää kyykkytangon poikittain persiiseen jos vielä tulisi ahdistelemaan :D

JOS mä OLISIN ollut siellä, MÄ OLISIN vetäny äijjää turpiin ja polttanut sen auton, varmasti. JOS joku mulle joskus tekee jotain tollasta ni VARMAAN....

Mä leikkaisin kivekset munaveitsellä ja hakkaisin naaman lekalla niin, ettei sitä tunnisteta edes DNA-testeissä VITTU SAATANA!

Ihmiset, jotka rupevat puhumaan kännykkään salilla. Vituttaa aivan suunnattomasti. Puhumaan voi mennä sinne pukukoppiin. Ei itse salin puolella tarvitse kailottaa luuriin.

Saatana.

Ihmiset, jotka rupevat puhumaan kännykkään salilla. Vituttaa aivan suunnattomasti. Puhumaan voi mennä sinne pukukoppiin. Ei itse salin puolella tarvitse kailottaa luuriin.

Saatana.

Komppaan. On kans noita tyyppejä jonkin verran tullut nähtyä. Aivan naurettavaa hommaahan tuo on.

Terveisiä sikalasta

Ärsyttää kun ei eroteta laitteita lepotuolista. Eli ne 15 min. tauot vietetään laitteen päällä istuen. Eräällä pikkukylän kuntosalilla oli ongelmana kanssakuntoilijoien huono hygienia. Enkä todellakaan tarkoita mitään normaalia hien hajua joka salilla kuuluu asiaan. Ihmiset tulivat treenaamaan suoraan sikalasta tai ilman että olivat peseytyneet viikkoon.

Kerran eräs ikivanha äijä venytteli jalkojaan istuen takareisipenkillä, perse siinä kohdassa minkä yläpuolelle tulee naama. Kun sitten menin tekemään takareisiä niin oli vähän ongelmia nenän kautta sisään hengittämisen kanssa laattaamatta...

Tällänen episodi ärsyttää: Olin just alkamassa tekemään viimistä kyykkysarjaa jonka jälkeen ajattelin siirtyä penkkiä tekemään. Siinä sitten joku tulee siihen viereiseen penkkiin just viimisen sarjan aikana ja se oli tietty viiminen vapaa penkki. Noh, ei siinä vielä mitään. Kysyn heti siinä sitten kun joku siinä lämmittelee, että voinko tehdä sitten siinä välissä kun oon just ite alkamassa myös tekemään penkkiä ja kaikki on varattu. Noh, vastaus on kyllä. Siinä sitten kun oon pari sarjaa tehnyt välissä niin kaveri katoaa johonkin. Oon siinä tietenkin hyvän salietiketin mukaan säätänyt telineiden korkeuden takas alkuperäsen tekijän käyttämään kohtaan kun itse jouduin sitä vähän laskemaan ja vaihtanut sarjapainot samoihin mitä kyseinen kaveri siinä viimeksi käytti ja jään odottelemaan. Noh, siinä sitten ihmettelen mihin kaveri on kadonnut ja bongaan jossain vaiheessa tekemässä jotain muuta laitetta. Meen sitten kysymään, että teetkö vielä sitä penkkiä? Ja vastaus on, "en tee enään". Voi saatana! Ei voi sitten sanoa siinä viimisen sarjan jälkeen, että en tee enään ettei turhaan tarvi vaihtaa sarjapainoja ja vielä pahimmassa tapauksessa telineiden korkeutta. Kyseinen episodi on vielä käynyt mulla useamman kerran... joskus tuntuu, että porukka pelästyy siitä kun kysyy tehdä välissä ja lähtee sitten karkuun tekemään jotain muuta.

Ilmastointi ei todellakaan toimi myöskään meidän salilla. Kauhulla odotan, mikä ahdistava kuumuus siellä tulee vallitsemaan kunhan kesän helteet saapuvat. :jahas:

:D no Täällä on toisin, Salilla missä käynyt nyt kesälomalla aamuisin niin, ilmastointi hyrrää sitä vuahtia että tuntuu niinkuin sali olisi pingviineille ja muille jäätikön eläimille tarkotettu.:urjo:

Ihmiset, jotka eivät jaksa laittaa painoja maahan/telineisiin, vaan tiputtavat ne kolisten lattialle. Käsipainot tietysti siten, että levyjen toinen reuna on edellä --> painot/sokat löystyy ja käsipainoista tulee kiliseviä ja vaarallisia.

Jos tekee esim. penkkipunnerrusta isoilla käsipainoilla on ainoa mahdollisuus pudottaa ne lattialle sarjan päätteeksi. Tässä ei pitäisi olla mitään ongelmaa jos on pehmustettu alusta (niinkuin 98% tapauksista on). Kerran yks äijä tuli sönköttää että "koita laittaa ne painot nätisti alas", sanoin vaan että mä olen tullut treenaamaan enkä nypläämään mitään vitun pitsiä. Kait sitä pitäs mennä treenaamaan jollekin HC salille missä tällaiset hinttarit ei tule heti kitisemään ku vähän kilisee ja kolisee.

Helpotti.

Jos tekee esim. penkkipunnerrusta isoilla käsipainoilla on ainoa mahdollisuus pudottaa ne lattialle sarjan päätteeksi. Tässä ei pitäisi olla mitään ongelmaa jos on pehmustettu alusta (niinkuin 98% tapauksista on). Kerran yks äijä tuli sönköttää että "koita laittaa ne painot nätisti alas", sanoin vaan että mä olen tullut treenaamaan enkä nypläämään mitään vitun pitsiä. Kait sitä pitäs mennä treenaamaan jollekin HC salille missä tällaiset hinttarit ei tule heti kitisemään ku vähän kilisee ja kolisee.

Helpotti.

Mitkä on isot painot siinä?? Itse olen kyllä helposti saanu alas kaikki 40-50kiloon asti menevät hanttelit... Ja siinä on se ongelma, kun niitä heittelee ne löystyy ja hyväs lykyssä on toine puolisko naamataululla joku kerta.

E. Ja eiköhän tuo ole melko pitkälti suhteutettuna voimaa saako ne laskettua nätisti. Jos jaksaa niitä omia kovia rautoja liikutella oli ne sitten vaikka 75kg kässärit niin kyllä ne sillon saa alaski.

Itse otan ainakin heittämällä polvia ylös ja ottamalla niillä kopin ja siitä kellahdan istumaasentoon.

*Laitteissa makaavat ihmiset
*Itseään täynnä olevat ukot/akat jotka tyyliin kysymättä pamahtaa laitteeseen jota teet ja repäsee omat tilalle kysymättä.
(eli siis kun pidät taukoa niin kysymättä iskee oma kiekot tilalle)

Kuumuus tähän aikaan vuodesta. Koulusta suoraan kun lähden salille muutenkin jo hiestä märkänä sitten vääntämään jalkoja hirveässä kuumuudessa, voitte kuvitella. :s

*Itseään täynnä olevat ukot/akat jotka tyyliin kysymättä pamahtaa laitteeseen jota teet ja repäsee omat tilalle kysymättä.
(eli siis kun pidät taukoa niin kysymättä iskee oma kiekot tilalle)
Tohon voi kyllä syyllistyä ihan vahingossa jos kaveri on salin toisella puolella pajattamassa kavereilleen..

Yleensä en jaksa hermostua kenenkään salikäyttäytymisestä, mutta tässä männä viikolla kyllä pinna oli herkässä.

Typötyhjältä salilta löytyi täyteen ahdettu jalkaprässi yht~400kg limppua. Yritin nähdä asian valoisana puolena sen että alkulämmittely on tällä hoidettu, mutta silti synkkyys hiipi mieleeni..

Kuumuus tähän aikaan vuodesta. Koulusta suoraan kun lähden salille muutenkin jo hiestä märkänä sitten vääntämään jalkoja hirveässä kuumuudessa, voitte kuvitella. :s

Mulla sama homma. Enne ku on päässy ees kunnol vauhtii ni hiki rupee virtaamaa ja saa joka välis pyyhkii hikee pois ja paita on 15-20 min pääst iha hiessä

Mulla sama homma. Enne ku on päässy ees kunnol vauhtii ni hiki rupee virtaamaa ja saa joka välis pyyhkii hikee pois ja paita on 15-20 min pääst iha hiessä

Joo kato se on pienenpieni sivuvaikutus tässä touhussa että reenissä tuppaa tulemaan hiki. Jos se nyt haittaa niin hirveästi niin voihan sitä alkaa vaikka neulomaan.

Joo kato se on pienenpieni sivuvaikutus tässä touhussa että reenissä tuppaa tulemaan hiki. Jos se nyt haittaa niin hirveästi niin voihan sitä alkaa vaikka neulomaan.

Sä et varmaan sitten hikoile KUNNOLLA? Toi on niin vittumaista ku olla voi, että jo lämmittelyissä olisi kuin kahmalolla viskottu vettä päälle. Ite kun tuppaa olemaan kunnon hikisika, niin kait oon sit vaan neiti ku ei kestä:rolleyes:

Täällä taas "hc-tyypit" aukomassa. Vaihda lajia jos et kestä hikeä! Itse menen treenivaatteet päällä suihkuun etukäteen! No pain, no gain! :david:

Tuulettimet:curs:. Ne saatanan propelit pyörimässä siellä. Okei, tiedän että ne viilentävät ja ovat monelle mieleen, mutta mun fysiikka ei kertakaikkiaan kestä niitä (en viitsi selittää sen tarkemmin, mutta mä en kestä vetoa yhtään). Muut varmaan pitävät minua mulkkuna ja diivana kun siirtelen tuulettimia poispäin itsestäni. Siispä anteeksi kaikki, mä en tee sitä ilkeyttäni:(

Eipä ole tullut vielä oikeastaan mitään ärsyttävää vastaan ainakaan meidän salilla. Kaikki osaavat laittaa painot pois jne. Ainut että joskus on pakko mennä ruuhka-aikaan salille, mutta käyn yleensä silloin kun ei ole paljoa porukkaa.

Back
Ylös Bottom