Tällänen episodi ärsyttää: Olin just alkamassa tekemään viimistä kyykkysarjaa jonka jälkeen ajattelin siirtyä penkkiä tekemään. Siinä sitten joku tulee siihen viereiseen penkkiin just viimisen sarjan aikana ja se oli tietty viiminen vapaa penkki. Noh, ei siinä vielä mitään. Kysyn heti siinä sitten kun joku siinä lämmittelee, että voinko tehdä sitten siinä välissä kun oon just ite alkamassa myös tekemään penkkiä ja kaikki on varattu. Noh, vastaus on kyllä. Siinä sitten kun oon pari sarjaa tehnyt välissä niin kaveri katoaa johonkin. Oon siinä tietenkin hyvän salietiketin mukaan säätänyt telineiden korkeuden takas alkuperäsen tekijän käyttämään kohtaan kun itse jouduin sitä vähän laskemaan ja vaihtanut sarjapainot samoihin mitä kyseinen kaveri siinä viimeksi käytti ja jään odottelemaan. Noh, siinä sitten ihmettelen mihin kaveri on kadonnut ja bongaan jossain vaiheessa tekemässä jotain muuta laitetta. Meen sitten kysymään, että teetkö vielä sitä penkkiä? Ja vastaus on, "en tee enään". Voi saatana! Ei voi sitten sanoa siinä viimisen sarjan jälkeen, että en tee enään ettei turhaan tarvi vaihtaa sarjapainoja ja vielä pahimmassa tapauksessa telineiden korkeutta. Kyseinen episodi on vielä käynyt mulla useamman kerran... joskus tuntuu, että porukka pelästyy siitä kun kysyy tehdä välissä ja lähtee sitten karkuun tekemään jotain muuta.