Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
En tainnut käyttää sanaa idiootti? Alunperin ehkä käytetty tätä lääketieteessa joo, mutta ei enään. Nämä tapauksessa kuvaillut "vammaiset" eivät nyt varmaankaan muutenkaan alita tuota äo 70:n pisterajaa. Ovat ehkä muutoin vaan kovaäänisiä, ajattelemattomia. Kansanomaisesti sitten vaikka "hölmöjä".

Et mutta valotin sanojen diagnostista taustaa. Ei minuakaan innosta typerien ihmisten kutsuminen termillä vammainen, mutta sille on tavallaan looginen perustelu olemassa.

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Yli-innokkaita spottareita noin 9000-kertaisesti enemmän vituttaa ne penkkaajat, jotka kuvittelee varmistajan nostavan sen raudan täysin itse ylös kun voimat loppuu. Tuodaan se siihen naaman päälle ja ruvetaan tekemään lähtöä. Kun sitten toisella ei olekaan kokemusta 100kg hauiskäännöistä niin voi olla paha onnettomuus lähellä. Kannattais EHKÄ odottaa että tanko on perillä siinä telineessä.

Juu, aika lapsellistahan se on pyytä joku varmistamaan ja sitten valittaa, kun toinen auttaa. On prioriteetit aika perseellään jos yksittäisen penkkisarjan viimeisen toiston jääminen vajaaksi aiheuttaa ahdistusta. Jos taas varmistaja aina tai usein tulee väliin liian aikaisin, niin kannattanee mennä itseesä ja miettiä miten viestittäisi sille varnistajalle koska autetaan ja koska ei.

Tuossa "alkuperäisessä" viestissä tosin sanottiin, että meinaa mennä pyytämään anteeksi avautumistaan jne., eli erittäin asiallinen tyyppi kyseessä vaikka varmistaja vituttikin ;) Valitettavan harva uskaltaa anteeksi pyydellä vaikka olisi aihetta.

Viimeksi muokattu:
Jos varmistaja "varmistaa väärin" eikä ohjeita toiseenlaiseen toimintaan annettu niin eikö se oo ihan oma vika? Ei se oikeesti voi olla niin vaikeeta sitä viittä sekuntia käyttää siihen että kertoo vähän tarkemmat ohjeet niin että 98% varmistajista ne älyää. Enkä siis meinaa että tarviis mitään varmistussääntöluetteloa siinä lukemaan, vaan ihan jotain että "anna teen ite ja sit vika pakolla" tai "älä auta, auta vasta jos ei ite nouse". En mä ainakaan oo vielä kertaakaan törmänny varmistajaan jonka toiminta aiheuttais vitutusta, sit täällä on näitä joilla on näköjään kaikki varmistajat aina ollut perseestä. Kenessähän se vika onkaan?

Mun mielestä on hienoa nähdä että sentään joku (nicessor) myöntää että ois sen homman itekkin voinu paremmin tehdä eikä pelkästään meuhkaa varmistajan paskuudesta.

Paras ohje mitä ite oon kuullu: "älä ota kiinni tangosta vaikka mikä olis, mä oon jo laittanu varmistusraudat kohilleen! Mutta nousee paljon enempi kun joku kattoo!"

Mikäs siinä sitte patsastellessa... helppoa ku heinän teko. :)

Paras ohje mitä ite oon kuullu: "älä ota kiinni tangosta vaikka mikä olis, mä oon jo laittanu varmistusraudat kohilleen! Mutta nousee paljon enempi kun joku kattoo!"

Mikäs siinä sitte patsastellessa... helppoa ku heinän teko. :)

Puhuiko kaveri painojen noususta vai "jonkun" muun? Tuli vaan mieleen jos varmistusraudatkin oli laitettu mutta katsojaa tarvittiin ;)

Kai sitä voi ite sanoa sille varmistavalle että kuinka monta toistoa pitäs tulla jne. ni toinen tajuaa mistä on kyse. Jos sulla on 140kg tangossa ja pyydät varmistajaa ni mistä vitusta se voi tietää onko se räkänen ykkösrauta vai helppo sarjapaino? Mielummin avaa suunsa ja sanoo että kakkonen pitäs tulla ainakin, oo valmiina siitä eteenpäin tms.

Ite jätin penkin aikapäiviä sitten pois ni eipä ole varmistajia sen koommin tarvinnut :D

Kaikki tangot levällään, tangoissa mikropainot+lukot :face:

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Eräs noin 45-50 vuotias äijä alkaa jo pikku hiljaa vituttamaan. Oon tästä samasta kaiffarista kirjottanu varmaan myös salikomedia -triidiin, mutta nyt voi varmaa jos pistää tähän triidiin. Tänään taas vaihteeks äijä hyppi jalkaprässin ja ylätaljan väliä ja välillä kävi tekemässä pari sarjaa hauiksia. Jokaisen toiston välissä kuulu "vittu" ja myös "meneeköhä tää viel, menee menee, ei mee". En tiiä onko karannu jostain mielisairaalasta. Tekee myös aivan liian suurilla painoilla, joten tekniikka on hirveemmän näköstä ku mulla.

Jopa kolme eläkeläispappaa naureskeli samalle äijälle.

Maanantai: sillon jostain kumman syystä riittää väkeä koko illan ajaksi ja puolet treenaa rintaa..

Joskus ruuhka-aikaan potuttaa se, että joka toinen pomppii vähän missä sattuu tai tekee esim. prässiä about 10 minuutin tauoilla ja varaa ko. systeemin puoleksi tunniksi.

Sainpahan itsekkin tuntea vitutusta huonosta varmistajasta. Noh, oma vika kun en kertonut miten pitää varmistaa. Ketään kaveria ei ollut salilla, joten jouduin pyytämään jotain random tyyppiä varmistamaan. Sanoin vaan että koitan tehdä kuus. Heti kun tartun tankoon kiinni, niin hänkin tarttuu. Ajattelen, että hän vain auttaa nostamaan tangon raudoista, mutta ei. Tyyppi autto mua joka nostossa, tehtiin vähän niinkun pakkotoistoja. Sarjan jälkeen kirosin jo mielessäni että voi vittu.. Seuraavan sarjan teinkin yksin, mutta enpä uskaltanut tehdä neljää enempää. Sen sarjan jälkeen mietein uudestaan että ei saatana. Noh kaveri sattuu tulemaan salille, ja teen siinä sitten ylimääräsen sarjan vielä (tavote oli 2x6) mutta sillä tuli enää neljä ja puoli. Sen jälkeen alko vituttaan tuo ensimmäinen paska varmistaja.

Tavote tosiaan oli 2x6 90kg, ja kaiken järjen mukaan ainakin 1x6 olisi pitänyt tulla. Sillä viime torstaina tuli 2x6 87,5kg toodella nätisti, paitsi viimesen sarjan viimeinen nosto koska paketti aukesi. Sen takia tein kuitenkin maanantaina vielä saman 2x6 87,5kg ja tuli vielä kevyemmin. Tänään sitten tavote oli 2x6 90kg jonka kusi tuo surkea varmistaja. Mutta oma vika..
Dippehin kuitenki tuli taas 2,5kg lisää viime viikosta. Nyt tosin vituttaa odottaa ens maanantaita että pääsee ottamaan viimein kunnon varmistajan kanssa tuon 2x6 90kg :n..

1. Pyydä varmistusta
2. Kerro monta toistoa teet, haluatko apua tangon kanssa, täsmennä että jeesaa vain jos ei nouse. Kerro myös jos haluat tehdä erikoistekniikoita.
3. Suorita liike
4. Kiitä varmistuksesta

Jos sua pyydetään varmistamaan niin pyydä varmennus kohdan 2 asioihin. Helppoa!

selkä ei ota parantuakseen noidannuolesta,tänään ajattelin pitkästä aikaa kokeilla kestäisikö se jo kyykätä,mutta eipä kestänyt ja kipeämmäksihän se vaan tuli :face:

Se kun annoin itselleni bodymunkkilupauksen neljä viikkoa sitten, että seuraavat kuus viikkoa pelkkää punttia,dieettiä ja urheilua. Tänään salilta tullessa katselin haikeana kun ihmiset menivät ravintelihin herkuttelemaan hyvällä ruoalla samaan aikaan kun mun kauppalistassa luki, maitorahka, banaani ja kanafilee. Tämänkin lauantain huippuhetket puntin jälkeen olivat pyykin pesu ja päikkärit, vttu mitä paskaa!

Elämä plösönä on paljon mielekkäämpää ja helpompaa :D

^ Itellä sama. Tänäänkin fillarilla salille, salilta lähtiessä miettii et pitää käydä kaupasta vielä hakemassa ruokatarvikkeita, kun samalla miettii et helpommalla pääsis ku hurauttas vaan paikalliselle grillille syömään. Mutta ei kun kaupan kautta kotia tekemään evästä. Kyllähän se sit syönnin jälkeen tulee hyvä mieli, mutta kiusauksia vaan on turhan paljon, etenkin kun normaalisti on mennyt grillille kun sellainen fiilis on ollut :D Eniten on potuttanut vanha tapa, että syö ruuan päälle jotain pientä jälkkäriks. Nyt kun dieetti päällä niin aina ihan hirveä himo et pitäs jotain herkkua saada ruokailun päälle.

Se kun eräs äiti oli tuonut lapsensa salille ja tämä lapsi vain pelleili salilla, leikki taljoissa, kontas juoksumatolla yms yms.. eipä onneksi omaa treeniä haitannut mutta silti hieman ihmetyttää miksi tuoda lapsi salille leikkimään?

^ offtopikkina. Mä ratkasin ton makeanhimo- ongelman syömällä hillittömiä määriä purkkaa ja sen kyllä huomaa kun pierettää koko ajan :D Muija tykkää hyvää, mut mä tokasen siihen et oonki "bodymunkki"

^ offtopikkina. Mä ratkasin ton makeanhimo- ongelman syömällä hillittömiä määriä purkkaa ja sen kyllä huomaa kun pierettää koko ajan :D Muija tykkää hyvää, mut mä tokasen siihen et oonki "bodymunkki"

Yritän päästä tavasta eroon jottei se sitten dieetin jälkeen tule takaisin. Purkkaa nyt tulee syötyä muutenkin aina kun on jotain suuhunsa laittanut. Kyllä tää nyt vajaan kuukauden jälkeen on jo helppoa, mutta alkuunsa oli paha. Myöskään paino ei tippunut alkuun kun ei itsekuri riittänyt. Muutama kertaa tuli lähdettyä autolla kohti kauppaa ostamaan mässyä, mut puolessa välissä matkaa takaisin ajatuksella "En perkele osta" :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom