Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
joo vähän harmitti kun koulun salilla käyn jossa ei iltaisin käy kuin minä ja max 2 kaveria rehtorin luvalla:) kun oon käyny kysymässä.
perjantaina sinne kuitenkin tuppautui kaverin kaveritkin :face: yksi kaveri kutsui yhden kaverin ja toinenkin ja sali on pieni joten ruuhkaa oli laitteissa. ja haluaisin olla ja treenata rauhassa. joskus on kiva olla ihan yksin :)

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Vaimo vinkuu iltaisin että sali on pilannut nukkumiseni :D Ei lusikassa nukkuminen tunnu luonnolliselta kun olkapää/käsi puutuu. Täytyy vissii lopettaa..

Pitääkö salilla moikata ihmisiä, joiden kans ei oo koskaan puhunnu?

Kyllä ite nyt oon pitänyt itsestään selvyytenä, että salilla moikataan vaikka olisikin melko tuntematon kaveri kyseessä :face: Ainakin täällä kun suht pieni sali, eri asia varmaan jossakin saatananmoisessa kuntokeskuksessa alkaa kaikkia morjestamaan...

Ei. Salilla vituttaa eniten nuoret jotka eivät välitä onko sulla juuri joku sarja kesken tai olet laittanut penkkiin sopivat painot ja kun käännät selän niin puf ja esjonne pudottelee painoja pois tangosta.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Kyllä ite nyt oon pitänyt itsestään selvyytenä, että salilla moikataan vaikka olisikin melko tuntematon kaveri kyseessä :face: Ainakin täällä kun suht pieni sali, eri asia varmaan jossakin saatananmoisessa kuntokeskuksessa alkaa kaikkia morjestamaan...
Tuntemattomien morottaminen on yks varmimmista tavoista saada päivä pilalle, koska tilanne on aina win/lose eli miks vaivautua?

Tähän sopiikin loistavasti tämä, joka kiteyttää koko paskan aika hyvin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuntemattomien morottaminen on yks varmimmista tavoista saada päivä pilalle, koska tilanne on aina win/lose eli miks vaivautua?

Aika heikkoa jos tosta menee päivä pilalle kun ei sattuskaan saamaan vastausta. On tuommosia tapauksia joskus tullut mulla vastaan, olen vain mulkaissut vihaisesti takaisin ja pistänyt mieleen että tolle en enää morjesta mutta ei ole kyllä päivä mennyt pilalle :rolleyes: Mutta kaikki tyylillään...

Täälläpäin on niin, että jos salilla on 1 henkilö ja morjestan sille, vähäsen ehkä mörähtää takaisin, ei tuuppa edes katsomaan päin.

Jos on 2 tai useampi niin jokainen morjestaa kunnolla.

Mikähän lie tuon tekee.

Aika heikkoa jos tosta menee päivä pilalle kun ei sattuskaan saamaan vastausta. On tuommosia tapauksia joskus tullut mulla vastaan, olen vain mulkaissut vihaisesti takaisin ja pistänyt mieleen että tolle en enää morjesta mutta ei ole kyllä päivä mennyt pilalle :rolleyes: Mutta kaikki tyylillään...
No ei mulla olekaan menny päivät pilalle ku en morjenstele ventovieraita. Mutta eräällä näköjään päivä meni ku piti tänne raportoida.

No ei mulla olekaan menny päivät pilalle ku en morjenstele ventovieraita. Mutta eräällä näköjään päivä meni ku piti tänne raportoida.

Joo ei se ole multa pois, oo vaan tuppisuuna eläkä vahingossakaan sano muille sanaakaan niin et varmasti pahoita mieltäsi missään tilanteessa. Ja ei, ei mennyt. Mulla on mennyt päivä oikein hyvin, niin treenin kuin muunkin osalta :)

C'mon Niccessor. Tarkotin nimimerkki skuuppia, jolla menee otsasuoni tukkoon ku muut ei moikkaa. :)

Aivan joo, sain eka käsityksen että meinaat mua :D Sanoin ehkä liian aggressiivisesti oman mielipiteeni mutta toistan itseäni, kukin tyylillään ja ei tästä aiheesta sen enempää mun osalta. :)

Osallistun nyt tähän keskusteluun tuosta moikkailusta salilla.
Itselle siitä on tullut jo aikalailla itsestäänselvyys, että salilla moikataan muita kanssatreenaajia. Niinkuin tuossa joku jo aikaisemmin sanoi, että kuntokeskuksessa ei välttämättä viitsi alkaa kaikkia moikkailemaan, mutta pienemmillä saleilla moikkaan ihan jokaista ja muilla on kanssa tapana moikata.
Omalla salilla on välillä huvittavaa, kun samantien, kun porukka kuulee, että salin ovi paukahtaa, niin kaikki toiminta pysähtyy ja hyvä, että kaikki ei huuda yhteen ääneen, että "MORO!"
Siitä vaan tulee hyvä fiilis, kun jengi morottaa ja tiedät, että treenaat hyvien tyyppien kanssa! :puntti:

- - - Updated - - -

Pitääkö salilla moikata ihmisiä, joiden kans ei oo koskaan puhunnu?

Onkohan sulla yhtään ihmissuhdetta? Rupes vaan mietityttämään, että tolla logiikalla niitä ei hirveästi taida olla.
Miten sää muuten voit ihmisiin tutustua, kun tervehtimällä ihan ensimmäiseksi?

"OON MAJONEESI JA V***U AIKA KEVYELTÄ NÄYTTÄÄ!"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom