Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää on kyllä ihan karseaa :D Toinen on maven jälkeen tangon purkaminen...Kaikista eniten potuttaa jalkaprässissä levypainojen mättäminen ja niiden pois ottaminen, varsinkin pois ottaminen, kun reenin on saanu tehtyä.
Eilen kesken vatsapiirin joku possunnäköinen teinityttö kävi purkamassa mun 80kg vatsarutistuskoneesta... Ei siinä mitään, jos en oo laitteella, niin saahan siihen sillon kuka vaan mennä, mutta tää tyttö laitto siihen koneeseen 10kg ja VAAN ISTU SIINÄ :curs: Sitten kun menin kysymään, josko mä saisin tehä välissä, niin se kattoo tälläselläilmellä ja sanoo "o-keeeei?". Perkele kun se sen ilme ja äänensävy kävi hermoille... :curs:
Eilen kesken vatsapiirin joku possunnäköinen teinityttö kävi purkamassa mun 80kg vatsarutistuskoneesta...
Ei siinä mitään, jos en oo laitteella, niin saahan siihen sillon kuka vaan mennä, mutta tää tyttö laitto siihen koneeseen 10kg ja VAAN ISTU SIINÄ :curs:
Sitten kun menin kysymään, josko mä saisin tehä välissä, niin se kattoo tälläselläilmellä ja sanoo "o-keeeei?".
Perkele kun se sen ilme ja äänensävy kävi hermoille... :curs:
fedit: meinasin kirjottaa paljon rumemmin...
Voi hyvää päivää!!!
Eilen se sama porsas kilju poikaystävälleen(?) kuinka paskoja salin peilit on, kun ne saa sen (tytön siis) näyttämään niin läskiltä
Ja ihan oikeasti, kun mä sanon, että se tyttö näyttää porsaalta, niin mä en ihan kauheasti liioittele :D
Mulla on kotonakin tuollainen peili...Ei helvetti, meillä on salilla ihan sama ongelma. Näytän aina läskiltä peilistä... :(
Sama juttu kuin edellisillä, salin peilistä näyttää aina hartiakkaammalta ja siltä ettei olis niin pulkannaru, mut sitten himassa näkyy vaa pystysuora viiva peilissä.
Siis hetkinen, mitä nää teidän PIIRIT on? Mua ainakin vituttaa salilla just nää tyypit, jotka varaa samaan aikaan sata laitetta. Olen nähnyt useamman kerran, kun pesäpalloilijalla on käytössään penkki, kyykkypaikka, parit kässärit vielä toisen penkin lähellä ja välissä juostaan pohjelaitteessa ja taljalla. Toinen tapaus on sellainen vanhempi mies, joka varaa KAKSI eri penkkiä, tangoissa eri määrä rautaa ja vielä päälle kyykkypaikan. Siis mitä vittua?? Oli tommonen piirihomoilu miten tehokasta tahansa, niin ei toi ole musta kovinkaan korrektia treenaamista ottaen huomioon, ettei olla siellä salilla yksin.
Siis hetkinen, mitä nää teidän PIIRIT on? Mua ainakin vituttaa salilla just nää tyypit, jotka varaa samaan aikaan sata laitetta. Olen nähnyt useamman kerran, kun pesäpalloilijalla on käytössään penkki, kyykkypaikka, parit kässärit vielä toisen penkin lähellä ja välissä juostaan pohjelaitteessa ja taljalla. Toinen tapaus on sellainen vanhempi mies, joka varaa KAKSI eri penkkiä, tangoissa eri määrä rautaa ja vielä päälle kyykkypaikan. Siis mitä vittua?? Oli tommonen piirihomoilu miten tehokasta tahansa, niin ei toi ole musta kovinkaan korrektia treenaamista ottaen huomioon, ettei olla siellä salilla yksin.