Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition GOOD MORNING 500 g -40%
salilla apinointi ja rämöäminen jos se on häiritsevällä tasolla, joskus jopa kuuluu tulppakuulokkeista läpi jonkun riehiminen ni ei se enää hireveen siistii ole.

Eilen kesken vatsapiirin joku possunnäköinen teinityttö kävi purkamassa mun 80kg vatsarutistuskoneesta...

Ei siinä mitään, jos en oo laitteella, niin saahan siihen sillon kuka vaan mennä, mutta tää tyttö laitto siihen koneeseen 10kg ja VAAN ISTU SIINÄ :curs:

Sitten kun menin kysymään, josko mä saisin tehä välissä, niin se kattoo tälläsellä :david: ilmellä ja sanoo "o-keeeei?".

Perkele kun se sen ilme ja äänensävy kävi hermoille... :curs:

fedit: meinasin kirjottaa paljon rumemmin...

Kaikista eniten potuttaa jalkaprässissä levypainojen mättäminen ja niiden pois ottaminen, varsinkin pois ottaminen, kun reenin on saanu tehtyä.

Ottaa aivoon jos salilla on samaan aikaan treenaamassa joku tonttu joka tekee laitteissa liikkeitä ja paukauttaa joka toistolla ne painot toisiinsa kun ei tajua (=jaksa?) että niissä liikkeissä pitää säilyttää se lihasjännitys koko ajan. KILINKILINKILIN!!! Korvia särkee jos ite on siinä lähellä. :curs:

Eilen kesken vatsapiirin joku possunnäköinen teinityttö kävi purkamassa mun 80kg vatsarutistuskoneesta... Ei siinä mitään, jos en oo laitteella, niin saahan siihen sillon kuka vaan mennä, mutta tää tyttö laitto siihen koneeseen 10kg ja VAAN ISTU SIINÄ :curs: Sitten kun menin kysymään, josko mä saisin tehä välissä, niin se kattoo tälläsellä :david: ilmellä ja sanoo "o-keeeei?". Perkele kun se sen ilme ja äänensävy kävi hermoille... :curs:

Itsellä oli joku aika sitten vähän samanlainen tilanne. Olin treenaamassa sellaisella salilla, jossa harvemmin käyn. Olin suunnitellut treenini valmiiksi ja aloin sitä toteuttamaan. No kesken treenin sellainen jurottava läskiteini tuli ja purki painot pois smithistä, jossa olin tekemässä ja istahti siihen. Ei siinä mitään, jatkoin treeniä muilla laitteilla, mutta samalla kyttäsin koko ajan että koska pääsisin takaisin smithiin. No perkele se petolinnun perse istuskeli siinä yli puoli tuntia ja teki sinä aikana kolme sarjaa. Voi vittu kun repi hermoa. Teki mieli ottaa teiniä ponnarista kiinni ja nostaa se viereiseen penkkiin istumaan. :curs:

Itelläni ottaa myös kaaliin koneissa möllöttäjät, jotka selvästi vaan viettää aikaa niissä. Muiden huomioon ottaminen olisi suotavaa varsinkin kun salilla on paljon sakkia.

Eilen kesken vatsapiirin joku possunnäköinen teinityttö kävi purkamassa mun 80kg vatsarutistuskoneesta...

Ei siinä mitään, jos en oo laitteella, niin saahan siihen sillon kuka vaan mennä, mutta tää tyttö laitto siihen koneeseen 10kg ja VAAN ISTU SIINÄ :curs:

Sitten kun menin kysymään, josko mä saisin tehä välissä, niin se kattoo tälläsellä :david: ilmellä ja sanoo "o-keeeei?".

Perkele kun se sen ilme ja äänensävy kävi hermoille... :curs:

fedit: meinasin kirjottaa paljon rumemmin...

Voi hyvää päivää!!!

Eilen se sama porsas kilju poikaystävälleen(?) kuinka paskoja salin peilit on, kun ne saa sen (tytön siis) näyttämään niin läskiltä :hyper:

Ja ihan oikeasti, kun mä sanon, että se tyttö näyttää porsaalta, niin mä en ihan kauheasti liioittele :D

Voi hyvää päivää!!!

Eilen se sama porsas kilju poikaystävälleen(?) kuinka paskoja salin peilit on, kun ne saa sen (tytön siis) näyttämään niin läskiltä :hyper:

Ja ihan oikeasti, kun mä sanon, että se tyttö näyttää porsaalta, niin mä en ihan kauheasti liioittele :D

Ei helvetti, meillä on salilla ihan sama ongelma. Näytän aina läskiltä peilistä... :(

Basic nutrition

3 kappaleen paketti

-25%
Mä katoin salin peilistä että "oho, näytämpä leveeltä" kunnes parinviikon jälkeen tajusin että kaapinreunat oli ihan pyöreet, eli se peili levensi mua!!! :D Kyllä ärsytti.

Sama juttu kuin edellisillä, salin peilistä näyttää aina hartiakkaammalta ja siltä ettei olis niin pulkannaru, mut sitten himassa näkyy vaa pystysuora viiva peilissä.

Mä en tykkää haahuilijoista. Sellaisista jotka yleensä varaavat jonkin hauis- tai rintavempeleen, tekevät sarjan tai pari ja sitten lähtevät höpöttelemään salin toisellapuolella olevalle kaverilleen tai seilaavat muutenvain ympäri huoneistoa poissaolevina. Yleensä nämä vielä menevät johonkin toiseen laitteeseen tekemään laiskasti jotain eikä kukaani tiedä onko se mutkatanko tai mikä vaan vielä varattu vai jättikö se pauka vaan tangon ja painot niine hyvineen vahvassa uskossa, että muut treenaajat ovat salilla siivotakseen tämän sankarin jälkiä.

Ei haittaa jos käy jotain tavaraa (vettä, vyö, mitä vain) hakemassa tai muuten tuntuu niin pahalta että on pakko ottaa etäisyyttä painoon, mutta sellainen laiska pyöriminen ja nahjustelu nyppii jos tarvitsisi itse sitä samaa laitetta.

Edit. Tämäkin on varmaan sanottu jo sata kertaa, mutta tyypit jotka nojailevat laitteeseen ja pitävät neuvoa tekemättä siinä yhtään mitään ärsyttää. Haahuilijat harrastavat lähes poikkeuksetta myös nojailua.

Sama juttu kuin edellisillä, salin peilistä näyttää aina hartiakkaammalta ja siltä ettei olis niin pulkannaru, mut sitten himassa näkyy vaa pystysuora viiva peilissä.

Ja pukkareiden pienet ja himmeät spottivalot ihan vähän vaan korostaa niiden peilien vaikutusta :D

Mä oon ainakin salilta lähtiessä aivan törkeän lihaksikas ja kotona taas maidonvalkea ja hieman pulskanoloinen...

Siis hetkinen, mitä nää teidän PIIRIT on? Mua ainakin vituttaa salilla just nää tyypit, jotka varaa samaan aikaan sata laitetta. Olen nähnyt useamman kerran, kun pesäpalloilijalla on käytössään penkki, kyykkypaikka, parit kässärit vielä toisen penkin lähellä ja välissä juostaan pohjelaitteessa ja taljalla. Toinen tapaus on sellainen vanhempi mies, joka varaa KAKSI eri penkkiä, tangoissa eri määrä rautaa ja vielä päälle kyykkypaikan. Siis mitä vittua?? Oli tommonen piirihomoilu miten tehokasta tahansa, niin ei toi ole musta kovinkaan korrektia treenaamista ottaen huomioon, ettei olla siellä salilla yksin.

Siis hetkinen, mitä nää teidän PIIRIT on? Mua ainakin vituttaa salilla just nää tyypit, jotka varaa samaan aikaan sata laitetta. Olen nähnyt useamman kerran, kun pesäpalloilijalla on käytössään penkki, kyykkypaikka, parit kässärit vielä toisen penkin lähellä ja välissä juostaan pohjelaitteessa ja taljalla. Toinen tapaus on sellainen vanhempi mies, joka varaa KAKSI eri penkkiä, tangoissa eri määrä rautaa ja vielä päälle kyykkypaikan. Siis mitä vittua?? Oli tommonen piirihomoilu miten tehokasta tahansa, niin ei toi ole musta kovinkaan korrektia treenaamista ottaen huomioon, ettei olla siellä salilla yksin.

kaks eri penkkiä lyö yli aika pahasti :D

Niin, mun vatsapiiri kestää taukoineen yhteensä sen ~10 minuuttia ja sen ajan ainoa laite, jota mä "varaan" on vatsarutistuskone...

Eli sen saman ajan mitä joku paskamaha käyttäis laitteessa lehden lukemiseen, mä käyn tekemässä muut sarjat, eiks je?

Muahan nyt ei juurikaan mikään potuta salilla, mutta yks juttu aina välillä vähän harmittaa. Pitääkö se prässi päästää vapaapudotuksella sinne pohjaan asti, josta hyvällä kimmokkeella polkastaan ylös. Joskus mittaillu lattian jäljistä, että yksi kaveri sai liikutettua koko laitetta yli puoli metriä taakse päin parin sarjan aikana. Sit tietysti joskus aina vähän ihmetyttää, että jos ei tiedä mitä niillä laitteilla tehdään, niin eikö voi kysyä neuvoa kun siellä ohjaaja kuitenkin säännöllisesti käy. Ylätaljassa ja ristitaljassa näkee joskus sellaisia virityksiä, että katsominen sattuu.

Sekin ottaa päähän, kun salilla ei voi käydä kuin aamulla, koska muuten se on niin täynnä, ettei sekaan mahdu. Ja onko siellä ruuhkassa pakko tehdä jotain saakelin kuntopiiriä kolmella laitteella, penkkiä varataan pyyhkeellä, kyykkypaikkaa juomapullolla ja käyrätangon kanssa istutaan penkillä jauhamassa paskaa kavereiden kanssa. Ja ne kaveritkin yleensä vielä haisee pahalle. Miksi sitä Axea pitää ruiskuttaa siellä pukukopissa ennen salille menoa. On todella tuskaista koittaa treenata kun ei pysty hengittämään, idiootit. Ehkä ne koittaa tehdä vaikutusta niihin parikymppisiin bodypump-tyttöihin, jotka ovat laittautuneet koko aamun salia varten. Siellä sitten tehdään vähän vatsoja ja pyllyrutistuksia, kuitenkin sen verran kevyesti, ettei hiki pilaa meikkiä. Sen jälkeen mulkoillaan nenänvartta pitkin itseään posket punaisena rääkkääviä tyttöjä.

Ja onko se kirjoitettu johonkin sääntöihin, että tyttöjen pitää laittaa salille trikoot ja joku saatanan pieni toppi päälle. Sit valitetaan netissä kun miehet kyylää persettä kyykätessä. ANTEEKSI, minä yritän olla katsomatta, mutta en voi kun sinulla on niin hieno perse! Kyllä minuakin ärsyttää se tuijotus. Ottaa oikeasti päähän kun joku koittaa ovelana tuijottaa kolmen peilin kautta kimmokkeella, homo!

Kaikista eniten kuitenkin v***ttaa kun sarjapainot ei nouse enää samaan tahtiin. Sitten kun koitat herätellä lihaksia vähän massasta poikkeavalla treenillä, niin joku itseni kaltainen tissiposki nauraa foorumilla, miten porukka treenaa miten sattuu. Itse asiassa vielä tuotakin enemmän v****ttaa, kun porukka keskittyy salilla enemmän painoihin kuin liikkeisiin. Onhan se helvetin tärkeää pitää progressio yllä, mutta ei se tarkoita sitä, että sitä painoa on pakko laittaa joka kerta 5 kiloa lisää. Pitäisi varmaan itsekin ymmärtää, että jos painat 55 kiloa ja teet hauista 50kg:lla, niin perseelleen se menee. Tehdään riveä vastaotteella ja puhutaan hauiksesta. Joojoo, pitäisi keskittyä omaan tekemiseen, mutta koitapa pitää hermosi kun se ylimielinen mulkku vilkuilee sarjan jälkenn ympärilleen, että näkikö kaikki varmasti kun salin vahvimmalle äijälle ei meinaa painot riittää, saatanan urpo!

Ja ne mummot, voi vittu!! Menkää johonkin muualle jauhamaan paskaa! Mennään salille, että voidaan sanoa Irmalle, että pidetään itsestä huolta ja eletään pidempään. Kun ollaan pienellä salilla, jossa käy paljon porukkaa, niin ei voi levittää kolmea mattoa riviin ainoalle käytävälle ja venytellä siinä sitä helvetin selkää, kun MeNaiset-lehdestä saatiin hyvät ohjeet, huoh.. eikä oma hauiskaan kasva vaikka miten rääkkäisi.

Muutenhan salilla onkin yleensä ihan hauskaa ja hyvä tunnelma...

Back
Ylös Bottom