No voihan se naisten pukuhuoneen naissiivooja olla vaikka bi tai lesbo ja vilkuilee niitä tissejä ihan samalla tavalla kuin miessiivooja (jos nyt oletetaan että niitä tuijotetaan). Pakkohan ne pukuhuoneet on joskus siivota.
Eikä se ole sanomatta selvää että se mies sielä naisten pukuhuoneessa tuijotteleekaan.
Noi kylpytakkijutut on jo vittuilua. Rasvaile himassa ja käy suihkussa siellä.. No mites se, että meet töihin salilta? Ei vittu mitä putkiaivoajattelua. Se, miksi sanoin ettei miehille TUNNU olevan niin haitaksi, vaikka joku eukko siellä pukkarin puolella pyöriikin, kumpusi ihan näistä kommenteista.
Noh, tää tästä pikkuhiljaa.
1. Ei kylpytakkijuttu tai isompi pyyhe ei millään tasolla ole vittuilua, en mä itekään hypi suihkun puolelta pukuhuoneen puolelle alasti edes vaikka tiedän ettei sielä ole naisia.
2. Jos tollanen asia tuottaa sulle niin paljon liikaa ongelmia niin sä et yksinkertasesti voi käydä salilla niin että menet töihin salin jälkeen.
Ymmärränhän mä mitä tässä haet takaa eikä se nyt munkaa mielestä välttämättä ois siistiä tai suvaittavaa että joku nainen siivoaa miesten pukukoppia mutta en mä sieltä suihkusta sillon alasti hyppiskään. Tuo on taas niitä asioita joihin on mukauduttava tai sitte on tehtävä omakohtasia kompromisseja, mä en luule että joku kuntosali alkaa muuttamaan omia käytäntöjään siksi että jotakin asiakasta vituttaa joku asia. Tietysti varmaan useampiaki vituttaa mutta sillon siitä pitää kertoa sen kuntosalin henkilökunnalle.
Käsittämätöntä putkiaivoajattelua on se ettei kykene edes harkitsemaan omakohtaisia kompromisseja tilanteissa joissa ei ole vaihtoehtona ku joko mukautua tai väistyä takavasemmalle.