Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En enää jaksa editoida tuota äskeistä postiani yhtään lisää, joten vastaan tähän.Pyranha sanoi:Nyt onkin sitten ihmetyksen paikka kun pitäisi niistä 36 kilosista siirtyä vissiin 41kg kässäreihin vinopenkissä. Se on kyllä jo vähän liikaa
Huhu kertoo, että näin olisi tosiaan joskus ollut. Itse en ole koskaan kyseistä ihmettä todistanut.Sepsis sanoi:Onko se pukkarin vaaka joskus muka ollut ehjäkin. :D
NGV sanoi:Jaa no tule treenailemaan minun kanssani, itse en ole elänyt päivääkään penki+hauvis pellenä, vaan sain heti alussa kunnon 5-jakoisen treenin ja tietenkin ruokavalio heti ensimmäisenä sali kertana laitoin kuntoon.:D
Jylli81 sanoi:Ovat muistaakseni 45,6 kiloa kappale(0,2 kilon mittaustarkkuudella). Siis TTY:n salilla ne suurimmat käsipainot. Heitin kerran elektronisen henkilövaa'an treenikassiini kämpältä lähtiessä ja punnitsin, kun alkoi vaivata, että paljonko ne painavat. Kyllä joku varmaan taas piti minua vähän hörhönä, kun kaivoin treenikassista henkilövaa'an kesken treenin ja punnitsin toisen niistä käsipainoista. Piti vaan saada selvyys, kun sain niillä kympin sarjan penkissä, mutta esim. 51,6 kiloisilla(eri salilla) käsipainoilla ei ollut tullut kuin tiukka 2*6. Aikaisemmin olin olettanut niiden olevan about 50 kiloa. Viikkoa aikaisemmin olin kantanut toisen käsipainon sinne pukuhuoneeseen punnitakseni sen sillä ikivanhalla siellä olevalla vaa'alla, mutta tuo vaaka oli toki silloin taas rikki ja siksi piti seuraavan kerran ottaa oma vaaka mukaan ;).
Edit: Aiheesta sen verran, että salilla käynnissä ei potuta mikään muu, kuin se jos treeni ei satu jostain syystä(yleensä paskat yöunet) kulkemaan ollenkaan, vaikka miten yrittäisi tsempata.
Kerrotko vielä, että miten tämä liittyy tuohon lainaamaasi tekstinpätkääni, koska minä en keksi niissä mitään muuta yhteistä, kuin että molemmissa puhutaan käsipainoista? Missään vaiheessa en ole väittänyt, että nuo TTY:n salin suurimmat käsipainot olisivat edes mitenkään isot. Vastasin vain kysymykseen, kun joku kysyi, että paljonko ne painavat.Bodaaja sanoi:Hah, Järvenpään Fitnessklubilla on 82 kiloset harmaat, mutta aika rauhassa saavat olla. Luin eräästä bodaus lehestä että joku neekeribodari tekee rintaliikkeitä 92kgn kässäreillä.
Jylli81 sanoi:Kerrotko vielä, että miten tämä liittyy tuohon lainaamaasi tekstinpätkääni, koska minä en keksi niissä mitään muuta yhteistä, kuin että molemmissa puhutaan käsipainoista? Missään vaiheessa en ole väittänyt, että nuo TTY:n salin suurimmat käsipainot olisivat edes mitenkään isot. Vastasin vain kysymykseen, kun joku kysyi, että paljonko ne painavat.
Jylli81 sanoi:teippaa treenissä niiden 36 kiloisten käsipainojen molempiin päihin 1,25 kilon levyt ja yhtäkkiä sinulla onkin pari 38,5 kiloisia käsipainoja. Helpottaa siirtymistä käsipainojen välillä. En ole itse käytännössä koskaan kokeillut tuota, mutta jostain luin tuon vinkin ja kuulostaisi ihan toimivalta. Ne levyt pitää sitten vain teipata kunnolla kiinni, ettei tarvitse kesken treenin ottaa naamalla koppia putoavasta painolevystä.
Huhu kertoo, että näin olisi tosiaan joskus ollut. Itse en ole koskaan kyseistä ihmettä todistanut.
No jo on pienet huvit sulla, no ei ne munkaan huvit isoja ole. Pakkiksen kauppalla käyntin on sama kuin 10v pääsisi jonnekin huvipuistoon ja tietenkin uudessa salissa treenaileminen.:whip:Alec sanoi:mutta ainahan yleistäminen on kivaa :D
köyhällä on pakko olla halvat huvit :DNGV sanoi:No jo on pienet huvit sulla, no ei ne munkaan huvit isoja ole. Pakkiksen kauppalla käyntin on sama kuin 10v pääsisi jonnekin huvipuistoon ja tietenkin uudessa salissa treenaileminen.:whip:
Pyranha sanoi:Ja ei ole mulla ainakaan tietoa niistä kullanväristä miesten punteista kun kyselit, eipä sillä mihin minä niitä tartvitsisin :lol2:
Pyranha sanoi:Ei olekaan käynyt mielessä, uskoisin myös kunnon teipin pitävän ne 1,25kg lätyt paikallaan. Menee testiin heti kun 2*12 menee läpi niillä kolmekutosilla