Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Onko se pukkarin vaaka joskus muka ollut ehjäkin. :D

Pyranha sanoi:
Nyt onkin sitten ihmetyksen paikka kun pitäisi niistä 36 kilosista siirtyä vissiin 41kg kässäreihin vinopenkissä. Se on kyllä jo vähän liikaa :eek:
En enää jaksa editoida tuota äskeistä postiani yhtään lisää, joten vastaan tähän.
Seuraavan kerran heitä treenilaukkuun rulla ilmastointiteippiä ja teippaa treenissä niiden 36 kiloisten käsipainojen molempiin päihin 1,25 kilon levyt ja yhtäkkiä sinulla onkin pari 38,5 kiloisia käsipainoja. Helpottaa siirtymistä käsipainojen välillä. En ole itse käytännössä koskaan kokeillut tuota, mutta jostain luin tuon vinkin ja kuulostaisi ihan toimivalta. Ne levyt pitää sitten vain teipata kunnolla kiinni, ettei tarvitse kesken treenin ottaa naamalla koppia putoavasta painolevystä.

Sepsis sanoi:
Onko se pukkarin vaaka joskus muka ollut ehjäkin. :D
Huhu kertoo, että näin olisi tosiaan joskus ollut. Itse en ole koskaan kyseistä ihmettä todistanut.

NGV sanoi:
Jaa no tule treenailemaan minun kanssani, itse en ole elänyt päivääkään penki+hauvis pellenä, vaan sain heti alussa kunnon 5-jakoisen treenin ja tietenkin ruokavalio heti ensimmäisenä sali kertana laitoin kuntoon.:D

hyvä että muitakin löytyy,mutta kuten todettu ei oo tännepäin sattunu :D

mutta ainahan yleistäminen on kivaa :D

Jylli81 sanoi:
Ovat muistaakseni 45,6 kiloa kappale(0,2 kilon mittaustarkkuudella). Siis TTY:n salilla ne suurimmat käsipainot. Heitin kerran elektronisen henkilövaa'an treenikassiini kämpältä lähtiessä ja punnitsin, kun alkoi vaivata, että paljonko ne painavat. Kyllä joku varmaan taas piti minua vähän hörhönä, kun kaivoin treenikassista henkilövaa'an kesken treenin ja punnitsin toisen niistä käsipainoista. Piti vaan saada selvyys, kun sain niillä kympin sarjan penkissä, mutta esim. 51,6 kiloisilla(eri salilla) käsipainoilla ei ollut tullut kuin tiukka 2*6. Aikaisemmin olin olettanut niiden olevan about 50 kiloa. Viikkoa aikaisemmin olin kantanut toisen käsipainon sinne pukuhuoneeseen punnitakseni sen sillä ikivanhalla siellä olevalla vaa'alla, mutta tuo vaaka oli toki silloin taas rikki ja siksi piti seuraavan kerran ottaa oma vaaka mukaan ;).

Edit: Aiheesta sen verran, että salilla käynnissä ei potuta mikään muu, kuin se jos treeni ei satu jostain syystä(yleensä paskat yöunet) kulkemaan ollenkaan, vaikka miten yrittäisi tsempata.

Hah, Järvenpään Fitnessklubilla on 82 kiloset harmaat, mutta aika rauhassa saavat olla. Luin eräästä bodaus lehestä että joku neekeribodari tekee rintaliikkeitä 92kgn kässäreillä.:rock:

Bodaaja sanoi:
Hah, Järvenpään Fitnessklubilla on 82 kiloset harmaat, mutta aika rauhassa saavat olla. Luin eräästä bodaus lehestä että joku neekeribodari tekee rintaliikkeitä 92kgn kässäreillä.:rock:
Kerrotko vielä, että miten tämä liittyy tuohon lainaamaasi tekstinpätkääni, koska minä en keksi niissä mitään muuta yhteistä, kuin että molemmissa puhutaan käsipainoista? Missään vaiheessa en ole väittänyt, että nuo TTY:n salin suurimmat käsipainot olisivat edes mitenkään isot. Vastasin vain kysymykseen, kun joku kysyi, että paljonko ne painavat.

Jylli81 sanoi:
Kerrotko vielä, että miten tämä liittyy tuohon lainaamaasi tekstinpätkääni, koska minä en keksi niissä mitään muuta yhteistä, kuin että molemmissa puhutaan käsipainoista? Missään vaiheessa en ole väittänyt, että nuo TTY:n salin suurimmat käsipainot olisivat edes mitenkään isot. Vastasin vain kysymykseen, kun joku kysyi, että paljonko ne painavat.

Anteeksi, en huomannut sori. Sanoin vaan että täällä on tällaset:D

Jylli81 sanoi:
teippaa treenissä niiden 36 kiloisten käsipainojen molempiin päihin 1,25 kilon levyt ja yhtäkkiä sinulla onkin pari 38,5 kiloisia käsipainoja. Helpottaa siirtymistä käsipainojen välillä. En ole itse käytännössä koskaan kokeillut tuota, mutta jostain luin tuon vinkin ja kuulostaisi ihan toimivalta. Ne levyt pitää sitten vain teipata kunnolla kiinni, ettei tarvitse kesken treenin ottaa naamalla koppia putoavasta painolevystä.

Ei olekaan käynyt mielessä, uskoisin myös kunnon teipin pitävän ne 1,25kg lätyt paikallaan. Menee testiin heti kun 2*12 menee läpi niillä kolmekutosilla :)

Huhu kertoo, että näin olisi tosiaan joskus ollut. Itse en ole koskaan kyseistä ihmettä todistanut.

Näin tosiaankin on, eikä siitä ole kuin ehkä vajaa 3 vuotta. Hyvä ja tarkka vaaka oli kyllä, muutaman kerran "korjasivat" sitten se jäi :(

Alec sanoi:
mutta ainahan yleistäminen on kivaa :D
No jo on pienet huvit sulla, no ei ne munkaan huvit isoja ole. Pakkiksen kauppalla käyntin on sama kuin 10v pääsisi jonnekin huvipuistoon ja tietenkin uudessa salissa treenaileminen.:whip:

Tänään jo meinas mennä fiilikset pahemman kerran salilla kun kuulin teinipopin välissä kanavan nimen (njr), kun menin vaihtamaan kanavaa niin sieltähän löytyy kaheksasta muistipaikasta kolme kertaa nova, pari kertaa njr ja loput paikat täyttä paskia. Hirvee homma oli siihen vempaimeen virittää city päälle et pääs jatkaa treeniä. Tädit pelannu varman päälle että suosikkikanavat löytyy varmasti vaikka mitä nappia painais... :curs:

NGV sanoi:
No jo on pienet huvit sulla, no ei ne munkaan huvit isoja ole. Pakkiksen kauppalla käyntin on sama kuin 10v pääsisi jonnekin huvipuistoon ja tietenkin uudessa salissa treenaileminen.:whip:
köyhällä on pakko olla halvat huvit :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Pyranha sanoi:
Ja ei ole mulla ainakaan tietoa niistä kullanväristä miesten punteista kun kyselit, eipä sillä mihin minä niitä tartvitsisin :lol2:

No huh kun ollaan taas vaatimattomia. Jos sä kohta teet 41 kg:lla vinopenkkiä, niin milläs sitten teet tavallista käsipainopenkkiä?
Vai onko ne jo liian pienet siihen? :)

-Venäläinen peileistä kyttäävä hintti.
-Karjuva vahva mies, joka aina sattuu olemaan samaan aikaan salilla kun minä.(sattuu omistamaan hardcore power nutritionsin)

Tänään päivällä salilla oli joku hervoton läski. No ei siinä mitään, hyvä vaan että tulevat salille... mutta jos ne käyttää ainakin 30cm liian lyhyttä t-paitaa niin että makkarat vaan näkyy pystypunnerruksessa niin sanon että EI. Se teki pystypunnerrusta hirveellä metelillä (karjuen) ja oli ladannu smith-koneen ihan täyteen 5kg pikkulevyjä.

Siis mitä helevettiä? Miksi niitä pitää laittaa 4 per puoli kun vois yhtä hyvin laittaa 15+5? Ei se ainakaan mitää palauttavia tehny, vaan latas ne siihen heti, teki 2x10 toistoa kovalla metelillä ja sitten otti pois. Ja jokaisen sarjan jälkeen se tallusteli ympäri salia puhisten ja kyyläten "tappokatseella" muita. Lopuksi se laittoi säädettävän penkin keskelle kyykkytelinettä ja rupes vetämään leukoja kantapäät penkillä ja kädet siinä tangolla.

Eikä sellaselle kukaan edes rohkene huomauttaa mistään olkapään hajottamisesta kun aina pitää pystypunnerruksessa laskea se tanko tissien tasalle.

Eniten siis haittas se jumalaton meteli, eikä sille tullu edes hiki!

- Kun radioon on viritetty hyvin hämärä kanava, josta tulee kaikenlaisia ulosteisiin liittyviä "huumoribiisejä" :david: :curs:
- Kun laite varataan puoleksi tunniksi ja tehdään kaikkea muuta kuin treenataan

Eipä oikeastaan muu :)

Eniten ärsyttää radiosta soitettava musiikki,se on aivan kauheaa.taitaa olla pappa ja mummo valtainen sali kun vaan humppaa ja Mattia ja Teppoa soittelee.

Ja sitten myös jotkut ylimieliset jätkät vi***taa jotka luulevat olevansa salin omistajia eivätkä vie painoja takaisin tai ottavat muilta painot kun käyvät vaikka vessassa.

Eniten ärsyttää radiosta soitettava musiikki,se on aivan kauheaa.taitaa olla pappa ja mummo valtainen sali kun vaan humppaa ja Mattia ja Teppoa soittelee.

Ja sitten myös jotkut ylimieliset jätkät vi***taa jotka luulevat olevansa salin omistajia eivätkä vie painoja takaisin telineisiin.

:wall: vittumaisinta on, jos joku menee vaihtamaan radiokanavaa puntilla, juuri kun on saanut haettua hyvän biisin masiinaan, ja aloittamassa sarjaa. Puntilla ei kuunnella mitään soulia!!!!:wall:

Pyranha sanoi:
Ei olekaan käynyt mielessä, uskoisin myös kunnon teipin pitävän ne 1,25kg lätyt paikallaan. Menee testiin heti kun 2*12 menee läpi niillä kolmekutosilla :)

:offtopic: kommenttia, että toimii loistavasti. On tullut tota joskus harrastettua kun ei oo ollu käsipainoja kun 5kg välein. Ei tarvi olla kovin kummostakaan teippiä, eikä tuhatta kertaa ympäri vaan kerran kun vetää ristiin niin pysyy sen reenikerran. Tietysti vähemmän vihkiytyneet saliharrastajat saattaa kattoo vähän vinoon, että mitäs spedeilyä toi on, mutta se tuskin ketään haittaa..

Itseäni ärsyttävät nämä kyttääjä mummot jotka tulevat metrin päähän seisomaan juuri kesken suorituksen vaikka sali olisi täysin tyhjä. Eikö sitä voi jotain muuta liikettä tehdä sillä aikaa kunnes toinen saa hommansa valmiiksi? Tai kaipa ihmiset ovat nykyjään niin kiireisiä etteivät minuuttiakaan jaksa odottaa...

Sitten toinen asia mikä kyrsii on tämä musiikki mikä salilla soi. Yllätys yllätys siellä soitetaan Radio Novaa mistä tulee samaa sontaa yhä uudelleen mm. iki-ihanaa PMMP:tä, Robbie Williamsia jne.

Sainpahan kerrankin avautua. :rock:

kun tänään olen tekemässä ehkä parasta treeniäni moneen viikkoon, ja taustalla soi ehkä paras levy ikinä koskaan mitä on salilla soinut..

aloitan tekemään alataljaa JA JOKU HELVETIN tauvo lomanin näköinen "personal trainer" menee ja vaihtaa jumalauta NRJ:n soimaan...

no alatalja meni sitten hyvin kun oli vitutusagre päällä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom