Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
GoA sanoi:
...vähilläkin lihaksilla voi näyttää hyvältä alastomana. Jos vain rasvaa ei ole liikaa. :puna:

Ei nyt kai pakko ole oltava alaston, vai tarjootko koko paketin heti naisten nähtäville? Baarissa-Katos tätä-viuh!!!: "Take it or leave it?":eek: :lol2:

mua on nyt joulun aikana ruvennut harmittamaan se, kun jotkut salit pidetään suljettuina joulunpyhät. onneksi pääsin sentään tuttavan työpaikan salille tänään.

nykyään potuttaa se, että saapuu liian myöhään salille, eikä tämän johdosta kykene suorittamaan koko reeniä.

Mua vituttaa se Että kaikki reenaa aina sitä hauberia ja penkkiä.
Ja sit tämöset jotka asuu siel tekemättä mitään.
Sittehä o kyyläät jotka vaa mulkkaa.
ja varmaan se että siellä ei ole paljoa tosissaan reenajia :S
Ja nolla kävijä naisia mikä o varmaan iha jees.

Mulla ei paljon valittamista ole. Yksi juttu on oikeestaan vaan jääny vituttaan.

Kokeilin saada mavessa uudet maksimit ylös. SAATANALLINEN irvistys päälle ja rautaan kiinni. Vähän irtos lattiasta ja alas.

Siinä sitten mielessä kirosin ja selkää pitelin kun tuntui perkeleesti.

No, siinä parin metrin päässä oli yks meikäläistä about 50kg raskaampi ja varmaan vuosia kauemmin reenannu tyyppi. Huomasin jo ennen vetoani että se vaan istui penkillä ja kyyläsi.

Kyylääminen ei haitannut mutta kun manailin siinä epäonnistunutta vetoa niin tämä äijä(en siis tuntenu sitä) ei sano mitään, tulee vaan ja ottaa tangosta ja nostaa ne mun vetoraudat tosta vaan vitun helposti kerran ylös.

Sitten pudottaa ne lattialle ja kävelee pois.

Vähän aikaa piti miettiä että mitä vittua! Pari muutakin kaveria kattoi ihmeissään. Se kaveri kyllä näyttikin kusipäältä ja todisti kyllä tolla tempulla
todella tyylikkäästi että pää on tosiaan kusta täynnä.

Elvis elää..

Se ei siis tosiaan odottanu vuoroa tai mitään koska paikkoja,tankoja ja leyjä olisi ollut riitämiin.
Halusi vaan vääntää veistä haavassa kun vitutti jo muutenkin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
problemchild sanoi:
Kokeilin saada mavessa uudet maksimit ylös. SAATANALLINEN irvistys päälle ja rautaan kiinni. Vähän irtos lattiasta ja alas.

...about 50kg raskaampi ja varmaan vuosia kauemmin reenannu tyyppi tulee vaan ja ottaa tangosta ja nostaa ne mun vetoraudat tosta vaan vitun helposti kerran ylös.

Halusi vaan vääntää veistä haavassa kun vitutti jo muutenkin.

:lol2: ihme tyyppi. Naurattaa kun jonkun pitää todistella muille omia voimiaan tolla tavalla.

Tostahan vois vielä parantaa, että ryhtyis oikein bongaamaan heikoimpia aloittelijoita jotka kokeilee maksimeja. Sitten kun joku ei saa painoa ylös, niin menee saman tien vetämään oikein pitkää sarjaa samalla painolla. Vihellellen ja lauleskellen. Sitten kun lopettaa niin sanoo että "lämmittelen näillä pikkupainoilla...näillähän mun mummonikin tekee sarjaa..."

- ne ketkä mulkkaa ja ei tajua lopettaa vaikka tuijottaa takaisin.
- äärettömät kusettajat, vaikka eihän tää mulle kuulu, mutta mua vituttaa vaan kun jengi kulkee rinta rottingilla kun on vetäny penkistä, jonkun 140 kg, hirveellä kusetuksella.
- ne ketkä pätee voimillaan kanssaolijoille.
- sitten ne ihmiset, jotka lukee iltasanomia jonkun laitteen päällä ja muutenkin vaan "oleilee" siellä salilla, perkeleen junnut/padut tänne tullaan reenaan PERKELES!!!!

problemchild sanoi:
Mulla ei paljon valittamista ole. Yksi juttu on oikeestaan vaan jääny vituttaan....
.... ei sano mitään, tulee vaan ja ottaa tangosta ja nostaa ne mun vetoraudat tosta vaan vitun helposti kerran ylös.

Vittu mikä pelle, on ollut pätemisen tarve kova sillä apinalla.

problemchild sanoi:
Kyylääminen ei haitannut mutta kun manailin siinä epäonnistunutta vetoa niin tämä äijä(en siis tuntenu sitä) ei sano mitään, tulee vaan ja ottaa tangosta ja nostaa ne mun vetoraudat tosta vaan vitun helposti kerran ylös.

Ei tollasessa tilantessa voisi muuta kuin taputtaa ja kumartaa kaverille. Vetää kunnolla överiksi, niin ei varmasti tulisi toista kertaa.

Mua ärsyttää eniten sellaset teinit, jotka tulee vetää ekaa kertaa jollain 50kglla ( ite alotin varmaan 25kg tekee sarjoja ) penkkiä ja vetää joku 3 toistoo. sitten 5 min päästä uudelleen ja 2 toistoo. ja sitten vähennetään painoja ja taas pari toistoo. hinkkaa penkkiä joku 30 min! ja sitten jotkut vanhemmakkin jätkät, tulee salille, vetää penkkiä joku 30 min ( varmaan 5-7 sarjaa ) ja sitten vielä jotain penkkiä kässäreillä sellasia 5 cm laskuja ja sitten ylös. ja painot tietenkin isot.
sitten kanssa sellaset ihme tyypit, jotka tulee salille ja lämmittelee hetken ja sitten alkaa vetää sarjaa(?) jollain 100kglla ( muistaakseni joku veti ylätaljaa ). ensin riuhtasee sen painon joku 3 kertaa omilla voimilla(?) ja sitten 2 kaveria auttaa sille loput 5. ja joka kertaa tekee samallalailla. sitten tälläset jätkät, jotka tekee ihan väärin jotain liikkeitä, ja neuvoo, että tee noin. niin sitten tulee vastaus, että parhaiten palautuu, kun menee salin jälkeen kotiin ja vetää heti mahan täyteen ruokaa. ei mun mielestä ainakaan parhaiten palaudu...

Mua vituttaa ylivoimaisesti eniten ne tyypit, jotka reenaa joka suhteessa päin persettä, liikeradat ja suoritustekniikat mitä sattuu, ja joilla on silti kiinteä ja symmetrisen lihaksikas, siis kerrassaan hyvä kroppa.

Ja tuolla mun salilla käy yks hemmo, josta ei juur ees näy että se salilla kävis, mutta niin vaan mulkku nosti 200 maasta suht hyvin, ei tarttenu kaikkeensa repiä. kun ensin oli ottanut 180:llä kolmosen.

Vituttaa haisevat ihmiset. Onks se oikeesti vaikeeta pestä treenivaatteita? Pari ukkoa tulee aivan siisteissä ulkovaatteissa salille ja sitte ne vetää pukkarissa päälle varmasti kuukauden pesemättä olleet treenikamat!! Puolet salista haisee.. kiitti.

Eniten potuttaa:

-Se kun treenit menevät huonosti:curs: Joskus kun on koko päivän puhkunut ja puhissut innosta, esim. uusi penkkienkka mielessä, psyykannut itseään ja hokenut "TÄNÄÄN se nousee!!!" niin todellisuus iskee sitten salilla vasten kasvoja. Meneekin vähemmän kuin viime kerralla! Silloin on olo niin raivostunut että tekisi mieli repiä treenikaveri kappaleiksi (syytön ressukka:lol2: ). En ole sitten mikään naispuolinen rhp, penkki on vaan mulle todella vaikea liike saada kehittymään.
-Toinen onkin sitten klassinen eli nämä mulkoilijat, eritoten vanhat ukot. Pakko myöntää että itse kyllä joskus kyylään sivusilmällä itseni kokoisia naisia tsekatakseni että ne ei nosta enempää kuin mä, heh. Mutta nämä papparaiset eivät kyllä mitään treenipainoja tuijota, prkl. Kerran kun olin lämmittelemässä crossarilla, niin yksi istui vaan viereisessä laitteessa häpeilemättä ja TUIJOTTI koko sen 5 minuuttia. Vaikea varmaan arvata, että mitä, kun siinä hötkyin ylös-alas:jahas:

Ärsyttää se salin ikioma PT / laitevastaava. Sillä jätkällä on joku jumppapallofetissi, siellä on valehtelematta pitkälti yli kymmenen jumppapalloa pyöriskelemässä.. Kaverin kanssa ollaan ehdoteltu useamman kerran (kirjallisesti) että salille hankittaisiin ylätaljaan suora tanko (á 30e) ja että painotelineisiin liimattaisiin merkinnät, mitkä kiekot kuuluu mihinkin kohtaan (kustannukset ~2e), jotta painot eivät olisi levällään kuin jokisen eväät..meidän salilla tämä painojen "unohtelu" ja sikinsokin järjestely on oikeasti aivan omaa luokkaansa... niin mitä vielä ... pari viikkoa vierähtää ja salille ilmestyy LISÄÄ niitä saatanan jumppapalloja! Siellä ei enää mahdu kävelemään, meidän salista on tullut pallomeri :itku:

Kun tää PT itse vääntää treeniä salilla tehdään jokainen liike sitten jumppapallon kanssa, kyykkykin väännetään jokun bosun päällä seisten, kulmasoudut jumppapallon päällä, hitto se varmaan painaa sen akkaakin jumppapallon päällä. Se on kyllä näköinenki. :david:

Faidra sanoi:
Mua ärsyttää eniten se kauhee nappulahulabaloo mitä saa tehdä ennen joka treeniä. Puoli tuntia ennen treeniä ota sitä, ota tätä.. kauheet rituaalit, vaan silti on pakko. :D Arginiiniin meinaa tukehtua joka kerta kun itsepäisesti aina vaan ostan niitä pillereitä jotka on niin tajuttoman kokoisia. Onneks on pienet murheet!

Toinen mikä ärsyttää on musiikki salilla. Jos oma rakas ipod on jäänyt kotiin, niin ei oo samanlainen treenifiilis kuin sillon kun saa tunkea kossit korvakäytävien uumeniin ja treenata omassa päänsisäisessä proteus-tykityksessä.

Asiaa,joku muukin tykkää Proteuksesta:rock: !
Mulla sama,paras fiilis salilla tulee ku saa kuunnella kunnon Hard NRG:iä:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom