Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
palmu sanoi:en ole hth, mutta naiset tapaavat keskustella lujaan ääneen ja nauravat vielä kovaäänisemmin toisen jutuille. Se rupeaa olemaan häiritsevää kun kesken kovan sarjan alkaa ympäriltä kauhea hekotus. Onneksi treenaan nykyään kotona:D
Topah sanoi:Eilen tapahtui ärsyttävä/nolo tilanne pukuhuoneessa treenin jälkeen: En saanut paitaa pois, ku olin niin hiessä. Kyllä se sitten kaikenlaisten kiemuroitten jälkeen irtos, mutta voi olla, että muutamalla oli naurussa pitelemistä. :D
riqu sanoi:jos ihminen on 15v ja treenaa oikeesti tosissaan voimanostoa/kehonrakennusta varten ja osaa salietiketin niin vituttaako hänen salillakäynti silti?
riqu sanoi:jos ihminen on 15v ja treenaa oikeesti tosissaan voimanostoa/kehonrakennusta varten ja osaa salietiketin niin vituttaako hänen salillakäynti silti?
Alec sanoi:eipä ole kertaakaan moista taruolentoa vastaan kävellyt...
;)
panu_k sanoi:Vituttaa että kaverin tehdessä ristikäsitaljaa koko paska (se talja hökötys) kaatuu. Ja sitten ei saa itse tehtyä.
Ja ne isot lauamat 15-18v poikia jotka tekee penkkiä tunnin joka vitun päivä eikä sitten mitään muuta, paitsi ehkä hauikset.
Ja penkki silleen että on jalkapohjat ja niska kiinni penkkissä, eikä sitten mikään muu. Ja se hauiskääntö näyttää enemmän liboamiselta kuin hauiskäännöltä.
mun penkkituloksessa ei oo mitään kehumista.ne 15v jannut todennäkösesti nostaa enemmän kuin minäSS-Adler sanoi:Joo mullaki vituttaa tuommoset 20v "kovikset" jotka kehuu omalla penkkituloksella salilla.
Topah sanoi:Eilen tapahtui ärsyttävä/nolo tilanne pukuhuoneessa treenin jälkeen: En saanut paitaa pois, ku olin niin hiessä. Kyllä se sitten kaikenlaisten kiemuroitten jälkeen irtos, mutta voi olla, että muutamalla oli naurussa pitelemistä. :D
training_day sanoi:Mua ärsyttää tyypit (yleensä ovat melkoisen isoja, mutta suurin osa massasta on läskiä), jotka laittavat esim. ylätaljaan ihan vituste liikaa painoa omiin voimiinsa nähden ja sitten rykivät sitä mitä ihmeellisimmillä tavoilla, koko kehon painoa hyväksi käyttäen tottakai. Jotenkin niin raivostuttavan näköistä eikä sitäpaitsi kovin terveellistäkään, ainakaan noin vammoja ajatellen.
Jaa no tule treenailemaan minun kanssani, itse en ole elänyt päivääkään penki+hauvis pellenä, vaan sain heti alussa kunnon 5-jakoisen treenin ja tietenkin ruokavalio heti ensimmäisenä sali kertana laitoin kuntoon.:DAlec sanoi:eipä ole kertaakaan moista taruolentoa vastaan kävellyt...
;)