Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ärsyttäny viime viikkojen aikana nää tosi perusasiat, eli:

-Käsipainot ympäri salia
-Painoja ei aina oteta pois käytön jälkeen laitteista
-Kuntopyörien penkinsäätönupit on väännetty niin tiukille,
ettei niitä saa tämmänen rimpula-alottelija säädettyä enää omin avuin

palmu sanoi:
en ole hth, mutta naiset tapaavat keskustella lujaan ääneen ja nauravat vielä kovaäänisemmin toisen jutuille. Se rupeaa olemaan häiritsevää kun kesken kovan sarjan alkaa ympäriltä kauhea hekotus. Onneksi treenaan nykyään kotona:D

Näin on.

Eilen tapahtui ärsyttävä/nolo tilanne pukuhuoneessa treenin jälkeen: En saanut paitaa pois, ku olin niin hiessä. Kyllä se sitten kaikenlaisten kiemuroitten jälkeen irtos, mutta voi olla, että muutamalla oli naurussa pitelemistä. :D

Topah sanoi:
Eilen tapahtui ärsyttävä/nolo tilanne pukuhuoneessa treenin jälkeen: En saanut paitaa pois, ku olin niin hiessä. Kyllä se sitten kaikenlaisten kiemuroitten jälkeen irtos, mutta voi olla, että muutamalla oli naurussa pitelemistä. :D

;) Sun ois pitäny vaan jännittää lihakset niin *BÄNG* hikinen paita ois lentäny riekaleiks naureskelijoitten naamalle.
:offtopic:

joku päälle 45v. kaljupää vääntää prässii varmaan kuudellasadalla kilolla.
Liikerata ehkä 1.5cm ja jalat aina suoriks ylhäällä. Ihan sama mulle vaikka kuinka pyörähtäis lumpiot ympäri mutta kun se kokoo siihen 4/5 koko salin kiekoista niin kiitos.
eilen sillä oli yli 100kg pinottu kelkan päälle silleen että painot nojas toisiinsa.

Tujottajat vituttaa.
Päin persettä treenaavat ärsyttää.
Nälkä ja väsymys ajoittain painaa päälle kun pakkasessa duunin ja treenin jälkeen taivaltaa kohti kotia.
Siinäpä ne tärkemmät;)

jos ihminen on 15v ja treenaa oikeesti tosissaan voimanostoa/kehonrakennusta varten ja osaa salietiketin niin vituttaako hänen salillakäynti silti?

Ei mua potuta muutten reenailu. Vaan se, että jos ne puuttuu mun reenaamiseen. Etenkin nää vanhemmat jätkät no pahimpia kommentoimaan. Olisivat puuttumatta mun reenaamiseen. Yritän tehdä kaikki mahdollisimman puhtaasti jne..

riqu sanoi:
jos ihminen on 15v ja treenaa oikeesti tosissaan voimanostoa/kehonrakennusta varten ja osaa salietiketin niin vituttaako hänen salillakäynti silti?

Jos jotakuta vituttaa yllä kuvattu tilanne, niin kannattaisi varmaan itse pysyä poissa salilta ja alkaa harrastamaan vaikka kuviokelluntaa. ;)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mua v*tuttaa aivan kympillä koko toi pippeligym missä pitää kaydä vielä puoltoista kk... Eilen juttelin yhden salin työntekijän kanssa kun tilaan proteiinit sieltä. Kyseinen herra ilmoitti mulle että proteiinijauheita ei saa sekottaa maitoon kun "it's not good for your body". Ja tämä on siis fakta ja 100% totta. Nyt ei puhuttu treenin jälkeisestä proteiinista. Joo, palkokasvin osanen meni nenään että naks vaan. Lähin hyvissä aggreissa treenaamaan.

Sitte salin oma personal trainer neuvoi vipareita jollekin tytölle. Perus 2kilon hanttelit käsissä, kyynerpäät lukossa, suoraan lanteilta sivuille. Voinko keskeyttää ja kysyä että miksi neuvot noin? Ihan sama muuten mutta rikkovat ihmiset turhaan itsensä (ei tosin onneks niillä 2kilolla).

Tein siinä flyessiä sitte 12kg painot kädessä. Vieressä oli jätkä joka teki myös flyessiä, mutta 6 kilolla. Siis wtf? Ei oo todellista. Ja kyllä, ne kyynärpäät oli lukossa myös tässä liikkeessä. Vaikea arvata kuka on liikkeen opettanut sille.

Sori avautuminen mutta raivostuttaa nuo ammattilaiset jotka opettaa silkkaa paskaa aloittelijoille. :curs: :curs: :curs:

riqu sanoi:

eipä ole kertaakaan moista taruolentoa vastaan kävellyt...

;)

panu_k sanoi:
Vituttaa että kaverin tehdessä ristikäsitaljaa koko paska (se talja hökötys) kaatuu. Ja sitten ei saa itse tehtyä.
Ja ne isot lauamat 15-18v poikia jotka tekee penkkiä tunnin joka vitun päivä eikä sitten mitään muuta, paitsi ehkä hauikset.
Ja penkki silleen että on jalkapohjat ja niska kiinni penkkissä, eikä sitten mikään muu. Ja se hauiskääntö näyttää enemmän liboamiselta kuin hauiskäännöltä.

Joo, nämä penkkipojat kyllä välillä pistää vituttamaan. Hippoksella käy aina keskiviikkoisin sellaiset kolme ehkä 13 vee pojua, jotka tekee ainakin 15 "sarjaa" penkkiä per pää. Noi sarjat päättyy aina ykköskokeiluihin jollain 37,5 kilolla ja heput on tuohtuneita kun niiltä kysyy tekevätkö montakin sarjaa vielä.

Toinen vastaava juttu on jääkiekkojoukkueet. Jypin junnut kun sattuvat salille yhtäaikaa, niin tekee mieli lähteä kotiin kesken treenin. Valtaavat kaikki kyykkypaikat ja penkit prkl. Sitten lopuksi jokaisen pitää tietty kokeilla penkkimaksimia ainakin 7 kertaa kun on ensiksi tehty puolikyykkyennätykset.

SS-Adler sanoi:
Joo mullaki vituttaa tuommoset 20v "kovikset" jotka kehuu omalla penkkituloksella salilla.
mun penkkituloksessa ei oo mitään kehumista.ne 15v jannut todennäkösesti nostaa enemmän kuin minä

Topah sanoi:

kerran Oulussa kolmikasilla joku hemmo pyysi että jos voisin jeesata sitä kun se ei saanu pois salipaidan alla olevaa T-paitaansa. Ei kai saanu, kun se oli niin hien ja turskahdelleiden finnien ihoon liimaama.
ja minä kilttinä poikana en sanonu, että hyi vittu, kuolen ennemmin kuin kosken tuoho, vaan jopa sitten autoin.
paidan kyljista nostamalla, siellä sillä oli vähiten finnejä...

se osaa kyl olla kieltämättä aika vittumaista kun kesäsin salilla tuppaa sen verta lämpönen olemaan että sen paidan joutuu "kiemurtelee" pois päältä.

Vähä ku käärme hylkää vanhan nahkansa, junou?

training_day sanoi:
Mua ärsyttää tyypit (yleensä ovat melkoisen isoja, mutta suurin osa massasta on läskiä), jotka laittavat esim. ylätaljaan ihan vituste liikaa painoa omiin voimiinsa nähden ja sitten rykivät sitä mitä ihmeellisimmillä tavoilla, koko kehon painoa hyväksi käyttäen tottakai. Jotenkin niin raivostuttavan näköistä eikä sitäpaitsi kovin terveellistäkään, ainakaan noin vammoja ajatellen.

Jeps, samat (yleensä lihavahkot "isot" miehet) pompauttaa penkissä siitä läskien kautta sen tangon ylös perse puoli metriä penkistä ja sitte kävellään pitkin poikin salia niiiiiiin polleena, niiiiiiin polleena, kun ollaan niiiiiin vahvoja, niiiiiiiin vahvoja.

Jos nämä sankarit tekee dippiä, tehdään sitä hirveillä lisäpainoilla (vaikka vyötäröllä oliskin ihan riittävästi lisäpainoja), liikeradasta voikin sitten tinkiä, esim. 5-10 cm on ihan jees.

90% näistä sankareista ei kyykkää, koska "polvet ja selkä on paskana", loput 10% ketkä kyykkää ei kyykkää kuin puolikyykkyä koska "polvet ja selkä on paskana".

Oikeestaan nämä ei kyllä mua ärsytä, enemmänki semmonen myötäsäälin tunne tulee.

Usein myös nämä on niitä "saanko tehdä välissä"-tyyppejä jotka tulevat tekemään välissä samaa liikettä kuin mitä itse tekee, toki isommilla painoilla ja AIVAN VARMASTI isommalla cheatillä eli vain ja ainoastaan näyttääkseen miten se rauta oikeen liikkuu. Tämä jo sitten ärsyttää, kuitenkin edelleen on se myötäsäälin tunne vahvasti läsnä.

Läheltä edellistä liippaa myös nämä tosielämän sankarit: 2 ihan perusnormi jamppaa tulee jumppailemaan penkkiä kässäreilllä kun minä lämmittelen siinä rintaa tehden samaa liikettä. Kaverit ottaa muutaman kilon isommat punnukset kuin mitä mulla on käytössä ja ekan sarjan jälkeen toinen kysyy toiselta ihan asialliseen sävyyn, joskin tarpeettoman kovaan ääneen "Pitäiskö ottaa isommat painot?", toinen vastaa samaan sävyyn ihan yhtä kovaan ääneen: "Ei, mielummin niin, että jää vajariksi, kuin että menis överiksi". Voi v****u ihan oikeesti, joskus sitä vaan toivoo, että kanssaeläjät pitäis päänsä kiinni. [Tapahtui kisiksellä, jos kyndit sattu lukemaan].

Edit: ja joo siis koko harrastuksessa "v****aa" se, että ei itsestä riippumattomista syistä jaksa/pääse/pysty reenamaan/syömään/nukkumaan niin hyvin kuin haluaisi/osaisi.

Alec sanoi:
eipä ole kertaakaan moista taruolentoa vastaan kävellyt...

;)
Jaa no tule treenailemaan minun kanssani, itse en ole elänyt päivääkään penki+hauvis pellenä, vaan sain heti alussa kunnon 5-jakoisen treenin ja tietenkin ruokavalio heti ensimmäisenä sali kertana laitoin kuntoon.:D

Viimeaikoina on vituttanut aivan järjetön hikoilu salilla, ok sali on remontissa ja ilmastointia ei siis ole mutta kuitenkin. Aina siihen asti menee ok kunnes tule prässin tai maven vuoro. Sen jälkeen hikoan kuin vuoksen koski, päätä kun heilauttaa niin roiskahtaa hiet lattialle, valkoisesta teepaidasta näkee kauttaaltaan läpi, niinkuin ois uimassa käynyt :(

Että kaikki jotka on tämmöstä tapausta ihmetellyt TTY:n alasalilla niin se oon minä, pahoittelen ja pidän jatkossa pyyhettä mukanani jolla kuivailen laitteet !

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom