Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Keiko- sanoi:
En tajua :arvi: .

Onko pahalta haiseminen sulle jotenki henkilökohtaisesti tärkeä asia? Koita nyt tajuta. :david:

TTY:n salilla kannattaa suosia vähemmän ruuhkaisia aikoja, jolloin ilma on kohtuu hyvä ilman ilmastointiakin, kun oven kanittaa täysin auki. Ja kunnon hikoiluhan kuuluu asiaan, mitäs treenaamista se on jos paita ei ole märkä? Suihkussakin on jo tottunut käymään tampilla kohtuu vaivattomasti.

Sinänsä päätalon sali on aivan mahtava hintaansa nähden, varsinkin kun musiikki on asiallista ja tärkeimmät vehkeet (penkki, power-rack, leuanvetotanko) löytyy."Fitness" porukkakin käy tamppiareenan huvipuistossa, eikä näin pyöri jaloissa lehtiä lukemassa.

SerialLoser sanoi:
kerran Oulussa kolmikasilla joku hemmo pyysi että jos voisin jeesata sitä kun se ei saanu pois salipaidan alla olevaa T-paitaansa. Ei kai saanu, kun se oli niin hien ja turskahdelleiden finnien ihoon liimaama.
ja minä kilttinä poikana en sanonu, että hyi vittu, kuolen ennemmin kuin kosken tuoho, vaan jopa sitten autoin.
paidan kyljista nostamalla, siellä sillä oli vähiten finnejä
...

wittu ku nauroin, kun kuvittelin TAPAHTUMAN...:hyper: :worship:
EI TODELLAKAAN käy kateeksi sitä sun "tilannetta"

Sepsis sanoi:
TTY:n salilla kannattaa suosia vähemmän ruuhkaisia aikoja, jolloin ilma on kohtuu hyvä ilman ilmastointiakin, kun oven kanittaa täysin auki. Ja kunnon hikoiluhan kuuluu asiaan, mitäs treenaamista se on jos paita ei ole märkä? Suihkussakin on jo tottunut käymään tampilla kohtuu vaivattomasti.
Milloin siellä on vähemmän ruuhkaista? Arkisin 06-08, 24-02? Sunnuntaisin 06-12?
Oikeast, olen monesti mennyt duunin jälkeen treenaamaan iltakymmenen jälkeen, jolloin salilla on noin 5 ihmistä. Kun olen lähtenyt puolenyön aikaan, on siellä 10 ihmistä, wtf? Siihen paskanhajuun on jo tottunut, vaikka välillä käykin myös ylhäällä tuulettumassa. Mutta se kamojen siirtely ja suihkussa käyminen kuitenkin vituttaa.
Sepsis sanoi:
Sinänsä päätalon sali on aivan mahtava hintaansa nähden, varsinkin kun musiikki on asiallista ja tärkeimmät vehkeet (penkki, power-rack, leuanvetotanko) löytyy."Fitness" porukkakin käy tamppiareenan huvipuistossa, eikä näin pyöri jaloissa lehtiä lukemassa.

Kuitenkin täysin samaa mieltä. Ainoa, mitä sinne voisi laittaa lisää, on scott-penkki. Varsinkin nyt, kun niitä kiekkojakin on tarpeeksi. Käsipainoarsenaalia saisi pikkuhiljaa uudistaa. Cd-levyjä täytyy tuoda vähän lisää, suurin osa kun ei muuten toimi.
:offtopic: Pyranha, sepsis, Jylli ja kumppanit, onke kellään hajua niiden isoimpien käsipainojen painosta (keltaiset)?

Voe suaakeli et meinas toissapäivänä pinna palaa ku menin kovan jalkareenin päätteksi pukkariin nauttimaan palkkaria niin eikö sielä saat**a ollu 4 jotain taekvonto narua heilumassa ja huutamassa omien murskauslautojensa kans. Siinä ne tyyliin 20cm pääsä musta yritti rikkoa niitä lautoja potkien ja lyöden.. meinasivat teloa mutki yhdellä laudalla :curs: onneksi oli jalat niin vetelänä reenistä ettei yksinkertaisesti vaan päässy/jaksanu alkaa solmiin poikien naruja yhteen... :zzzz:

1. Tauot treeneissä!Tällä en tarkoita palautusaikoja, vaan esim sairastelujen takia pidettävät pakolliset tauot, mutta toisaalta oikeastaan joskus myös normaalit välipäivät...
2. Se, ettei salilla ole tarpeeksi pienin välein käsipainoja.. esim 10kg ja siitä seuraava onkin 13,5kg:jahas: !
3. (onneksi vain silloin tällöin vitutuksen aihe, mutta mainitaan nyt kuitenkin) Tuijottavat ihmiset!Jos vääntää naama punaisena ja ähkii/karjuu viimeisten toistojen aikana, niin onko siihen pakko muka reagoida tuijottamalla herkeämättä?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
no just nämä tuijottavat ihmiset..tillotetaan suoraan tai yritetään olla ovelia ja pällistellään peilien kautta..vittu mitä anteroita.myös potutuksen aihe on vanhemmat, isommat ja vahvemmat salikarjut jotka ovat omistavinaan koko punttiksen..tosin tämän olen kääntänyt treenimotiaavion lähteeksi.heidän ikäisenä olen 2x massiivisempi ja yhtä paljo vahvempi;)

Petu80 sanoi:
se vituttaa jos joku menee siihen laitteeseen millä meinas just ite reenata..

Todellakin

Ex-Tavis sanoi:
2. Se, ettei salilla ole tarpeeksi pienin välein käsipainoja.. esim 10kg ja siitä seuraava onkin 13,5kg:jahas: !

Asialla on minusta hyväkin puolensa. Se välillä pakottaa tekemään sarjoja laajemmalla toistoalueella.

Itselle ainakin oli aikanaan hyötyä siitä käsipainopenkissä. Kun piti siirtyä 28,5 kg -->33,5 kg per hantteli, niin toistomäärät putosivat rajusti ja lihakset saivat ihan uutta virikettä...

Big Evil sanoi:
Asialla on minusta hyväkin puolensa. Se välillä pakottaa tekemään sarjoja laajemmalla toistoalueella.

Itselle ainakin oli aikanaan hyötyä siitä käsipainopenkissä. Kun piti siirtyä 28,5 kg -->33,5 kg per hantteli, niin toistomäärät putosivat rajusti ja lihakset saivat ihan uutta virikettä...

Tuo on hyvä pointti, sama polku on kävelty täälläkin ja samalla salilla :)

Nyt onkin sitten ihmetyksen paikka kun pitäisi niistä 36 kilosista siirtyä vissiin 41kg kässäreihin vinopenkissä. Se on kyllä jo vähän liikaa :eek:

Ja ei ole mulla ainakaan tietoa niistä kullanväristä miesten punteista kun kyselit, eipä sillä mihin minä niitä tartvitsisin :lol2:

-Nyt tulikin mieleen että puolikyykkääjät potuttaa. Tyypit tekee ensin pientä pyllistystä ja sitten myhäillään tyytyväisenä kun sai suuret painot "kyykättyä".

Puolikyykky on hyvä liike monen urheilulajin edustajalle, joilla tavoitteet voivat olla täysin muualla kuin voimanostossa tai kehonrakennuksessa. Ja hyvän sarjan jälkeen myhäillään... Mua potuttaa ainaki se et isot korstot luulee mun egoilevan jos teen puolikyykkyy (mulle) isoilla painoilla=)

Keiko- sanoi:
Ei, en vaan tajua miksi salilla ei saisi haista. Itteäni ei ainakaan haittaa, ihan sama.
on se vittumaista jos joku haisee saatanan pahalle. salin pitäjänä antaisin porttikiellon jos oikein pahalle haisis. karkottaa muut asiakkaatkin jo semmonen. lisäksi itseäni ainakin hävettäisi reenata jos haisisin tosi pahalle. kerran viikossa pesee reeni vaatteet ja käy suihklussa normaalisti niin sekin jo riittää:), ei oo paljoa vaadittu.

Big Evil sanoi:

Totta kyllä turiset:piis: !Cheattaukseksihan ne toistot alussa menevät kun alottelee isommilla painoilla, mutta mitäs pienistä...Saapahan ihmiset taas lisää tuijotuksen aihetta:lol2: ..

Mikä potuttaa ENITEN?

Kuulostaa aivan kuin salillakäynti olisi kaiken kaikkiaankin epämiellyttävää ja nyt pitäisi vain numeroida eniten siinä kyrsivä juttu.

Ei mua ainakaan salilla käynnissä potuta mikään.

Big Evil sanoi:
Milloin siellä on vähemmän ruuhkaista? Arkisin 06-08, 24-02? Sunnuntaisin 06-12?
Pyranha, sepsis, Jylli ja kumppanit, onke kellään hajua niiden isoimpien käsipainojen painosta (keltaiset)?

No minä en pidä salia ruuhkaisena jos siellä on alle 10 ihmistä. Monesti aamupäivällä (8-11) saa treenailla kohtuu rauhassa, varsinkin viikonloppuisin, jolloin olen ollut monesti salilla yksinkin. Ongelma-aika on minusta joskus 16-12.

Minä olen aina pitänyt niitä isoimpia kässäreitä 40 kiloisina?

:offtopic:

Big Evil sanoi:
:offtopic: Pyranha, sepsis, Jylli ja kumppanit, onke kellään hajua niiden isoimpien käsipainojen painosta (keltaiset)?
Ovat muistaakseni 45,6 kiloa kappale(0,2 kilon mittaustarkkuudella). Siis TTY:n salilla ne suurimmat käsipainot. Heitin kerran elektronisen henkilövaa'an treenikassiini kämpältä lähtiessä ja punnitsin, kun alkoi vaivata, että paljonko ne painavat. Kyllä joku varmaan taas piti minua vähän hörhönä, kun kaivoin treenikassista henkilövaa'an kesken treenin ja punnitsin toisen niistä käsipainoista. Piti vaan saada selvyys, kun sain niillä kympin sarjan penkissä, mutta esim. 51,6 kiloisilla(eri salilla) käsipainoilla ei ollut tullut kuin tiukka 2*6. Aikaisemmin olin olettanut niiden olevan about 50 kiloa. Viikkoa aikaisemmin olin kantanut toisen käsipainon sinne pukuhuoneeseen punnitakseni sen sillä ikivanhalla siellä olevalla vaa'alla, mutta tuo vaaka oli toki silloin taas rikki ja siksi piti seuraavan kerran ottaa oma vaaka mukaan ;).

Edit: Aiheesta sen verran, että salilla käynnissä ei potuta mikään muu, kuin se jos treeni ei satu jostain syystä(yleensä paskat yöunet) kulkemaan ollenkaan, vaikka miten yrittäisi tsempata.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom