Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
kodari76 sanoi:
Edit: Mikäkö vituttaa muuten? No jampat jotka tekevät käsipainoilla punnerrusta ja kilauttavat painot aina yhteen ylhäällä. Ding-ding-ding-ding-ding...ja sitten ne puntit pitää tiputtaa sarjan lopuksi maahan että koko sali ryskyy. Ei ihme että käsipainot on kierossa ja löysällä kun paviaanit ei osaa käyttää niitä. Mutta pitäähän sitä jotenkin kerätä huomiota. Ettei jää muilta arnoldi noteeraamatta.

Sama paikkakunta ja sama juttu vituttaa eniten.. ;)

ljp sanoi:
Jos painot ei ole liian suuret niin kyllähän ne pitäisi osata kontrolloida koko liikkeen ajan. Ainakin itselläni onnistuu vinopena +50kg hantteleilla ilman kolauksia.

?

Eikös painot valita sen suoritettavan liikkeen mukaan, ei sen mukaan kuinka hipihiljaa ne saa laskettua maahan?

no mä teenkin vielä säälittävillä 36kg painoilla mutta kyllä nekin ryskii vaikka miten yrittäisi varoa :jahas:

No ainakin tossa vinopenassa auttaa se kun jättää ne painot hetkeksi rinnalle ja kaveri sit hieman jeesaa työntämällä sarjantehnyttä kaveria pystyyn siitä laskee painot ensin reisille ja siitä sit alas. Näin on meillä toiminut 50+ kilon käsipainoilla.

Lapset salilla. Tai ei oikeestaan lapset, söpöhän se pikkuinen oli kun teki mavea 3 kilon käsipainolla :) , mutta miksi helvatassa vanhemmat tuo muksujansa salille. Siis molemmat vanhemmat olivat tänäänkin salilla.. Luulis että sen verran haluais ihan omaakin aikaa, ettei tarttis tulla koko perheen voimin salille. Sai tänään sitten olla jokasessa liikkeessä varovainen, että missäs se pikkunen nyt juoksee. Ja sitten perhanat pitivät varattuna vaikka kuinka kauan laitetta joka oli mulla viimesenä selälle vuorossa .. Ja jättivät vielä painotkin siihen. Nih. Ja sitten leuoissa olin ottanu takapakkia. Perskele.

Ei mua salilla käymisessä sinäänsä mikään vituta. Oma heikkous ja kehittymättömyys, muita ajattelemattomat kanssaihmiset ja se, kun antaa omille tekosyilleen periksi.

Keila sanoi:
Oli muuten eilen viimeinen kerta kun käyn ruuhka-aikaan salilla jos on penkkiä tarkoitus tehdä. Jumalauta että oli tukeva miehitys koko ajan molemmilla penkeillä mitä salilla on. Jostain syystä kyykkytelineet olivat melkein koko ajan tyhjillään, ei tarvinnut paljoa jonottaa.... :whip:
Tuossa nyt ei ole mitään ihmeellistä kun mietitään, että mikä on normaalin Sali-Teron pääliike, eli liike joka sijoitetaan enemmän tai vähemmän alitajuisesti ohjelman alkuun? Jep, Penkki. Noh, kuinka pitkällä kierrolla normaalin Sali-Teron ohjelma pyörii? Jep, viikon kierrolla. Entä mikä on viikon eka päivä? Muistaakseni maanantai.

1+1+1=Ei penkkiä maanantaisin.

Ruokalusikka sanoi:
Tuossa nyt ei ole mitään ihmeellistä kun mietitään, että mikä on normaalin Sali-Teron pääliike, eli liike joka sijoitetaan enemmän tai vähemmän alitajuisesti ohjelman alkuun? Jep, Penkki. Noh, kuinka pitkällä kierrolla normaalin Sali-Teron ohjelma pyörii? Jep, viikon kierrolla. Entä mikä on viikon eka päivä? Muistaakseni maanantai.

1+1+1=Ei penkkiä maanantaisin.

Jees tuosta kyseisestä syystä mekin muutettiin meidän kierto ja voin sanoa että toimii
:D

Mielestäni ehkä ärsyttävintä on se että tulee maanantaina treenattua jalat niin tukkoon että ne on perjantainaki vielä kipeät, vaikeinta tänä aikana on varmasti asennon hakeminen vessanpöntöllä... :)

Pyranha sanoi:
Eikös painot valita sen suoritettavan liikkeen mukaan, ei sen mukaan kuinka hipihiljaa ne saa laskettua maahan?

IMHO painot kannattaa valita sen mukaan mitä pystyy kontrolloimaan. Ja jos tiukkaa tekee niin kaveri auttamaan. Tietty voi niinkin käydä, että kun aikansa salilla ryskii niin kaverit käy vähiin ;)

Oltuani noin vuoden ajan sairastelun vuoksi poissa salilta niin silmääni iski palattuani ensimmäiseksi suht voimakkaasti lisääntynyt ruusufinnien ja nestepöhön määrä nuorilla miehillä. Eli huonosti hoidettu roinaaminen vaikuttaa lisääntyneen hurjasti - ja se näyttää todella karmivalta yhdistettynä tank-toppeihin. Eri asia on isot karjut jotka tekevät homman tiedolla ja asenteella mutta nämä nuorukaiset näyttävät todella surullisilta tapauksilta ja vievät ainakin minulta makua koko hommasta.

Mua jurppii omien silmien "nykytys", kuitenkin joku jääkaappipakastin vielä joku päivä luulee että "jaahas, täällä onkin joku rööriroope Prrrkele". Ja sitten sattuu juhaa leukaan.

Mutta ei salilla käymisessä sinänsä mikään vituta. Yksittäisillä kerroilla voi vähän jurppia sinne kun siellä on naisia, joihin kiinnittää liikaa huomiota eikä sitä itse tajua vaan tuijottaa tyhjyyteen ja huomaa äkkiä tuijottavansa sen missitreenaajan persettä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Natiseva talja, painojenhaku ja yks puolalainen homo jota faija meinas kerran vetää lättyyn

Pyranha sanoi:
?

Miten tuon mun viestin voi ymmärtää väärin ? :) Siis yleensä jos sulla on sopivat painot liikkeessä niin pystyt kontrolloimaan niitä ja silloin myös voit jättää kolauttamatta niitä ylhäällä. Jos taas otat liian suuret painot voimiin nähdeen niin sitten tekniikka kärsii, painot kolisee ja kanssatreenaajien verenpaine nousee.

Eka kerran tänään vähän harmitti salilla käynti kun oli niin paljon porukkaa. Pelottaa edes ajatella kevään tuloa kun kaikki tajua että eihän sitä enää niin hyvässä kunossa ollakaan. No mä olen onneks sillon niin iso, ettei kukaan uskalla olla antamatta vuoroa mulle. :)

Ei ehkä kovin yleinen probleema, mutta usein salilla, jossa käyn on liian vähän sakkia tai ei ollenkaan. Tylsä siellä on yksin reenailla :)

Mutta ehkä se suurin vitutuksen aihe itsellä on se, että ei vain salilla jaksa/viitsi reenata tarpeeksi kovaa, tulee jätettyä liikkeitä väliin jne.

mappana sanoi:
Mua jurppii omien silmien "nykytys", kuitenkin joku jääkaappipakastin vielä joku päivä luulee että "jaahas, täällä onkin joku rööriroope Prrrkele". Ja sitten sattuu juhaa leukaan.

Elohiiri? Mulla alkaa aina silmä nykimään ekana ja siitä tietää että on jäänyt magnesiumit muutaman päivänä perättäin ottamatta. Eli jos tästä on kyse niin kokeileppa magnesiumtabletteja.

Salin yläkerran äijä potuttaa taas. Kun se joka kerta kyttää että kuka siellä käy ja mihin aikaan. Ja nytkin olisin voinnut jo käydä heti kahdeksalta siellä mutta kun ei saa kaydä kuin vasta 9 jälkeen koska aikaisempi treenaaminen kuulemma häiritsee sitä.

ljp sanoi:
Siis yleensä jos sulla on sopivat painot liikkeessä niin pystyt kontrolloimaan niitä ja silloin myös voit jättää kolauttamatta niitä ylhäällä. Jos taas otat liian suuret painot voimiin nähdeen niin sitten tekniikka kärsii, painot kolisee ja kanssatreenaajien verenpaine nousee.

Hmm kyllä itse ainakin pukkaan ne ylös siihen malliin etten ala enää painoja ylhäällä levitoimaan 2mm päähän toisistaan pelkästään kosmeettisten syiden takia. Jos hanttelia joutuu pitämään joka toiston jälkeen liian etäällä toisistaan leveän pakan johdosta, se rasittaa ainakin itsellä kohtuuttomasti olkapäitä, hauista ja forkkuja. Ehkä painot on silloin liian "suuret" mutta tekisivät pienempään tilaan nuo raskaimmat hanttelit niin dilemma korjaantuis... :david:

EDIT: Ja salivitutuksesta puheenollen, te Orimattilan uimahallin amisteinimulkut, jos vielä ensi kerralla jätätte ne painot hujanhajan lattialle niin survon kaikki yli 5kilon hanttelit tuhkaluukkuunne.

Vuodenvaihteenjälkeen alkaa se vitutus kun sali tuppaa täyteen kaikenmaailman uudenvuodenlupauksen tehneitä sunnuntaikuntoilijoita. Ei siinä mitää jos tekee sen lupauksen ja oikeasti alkaa kuntoilemaan, mutta 90% näistä tapauksista kuluttaa aikansa laitteet varaten ja lehteä lukien. Ja tähän päälle vielä ne 2 kk kortit jotka on nyt myynnissä, entistä enemmän niitä joilla ei motivaatio riitä mihinkään. Toivottavasti ei kovin usein tartte olla neljään töissä, eli pääsisi ennen ruuhkia salilta veks.

Timba79 sanoi:
Vuodenvaihteenjälkeen alkaa se vitutus kun sali tuppaa täyteen kaikenmaailman uudenvuodenlupauksen tehneitä sunnuntaikuntoilijoita. Ei siinä mitää jos tekee sen lupauksen ja oikeasti alkaa kuntoilemaan, mutta 90% näistä tapauksista kuluttaa aikansa laitteet varaten ja lehteä lukien. Ja tähän päälle vielä ne 2 kk kortit jotka on nyt myynnissä, entistä enemmän niitä joilla ei motivaatio riitä mihinkään. Toivottavasti ei kovin usein tartte olla neljään töissä, eli pääsisi ennen ruuhkia salilta veks.

Mutta ajatteleppa Timba jos nuo kaikki 90% alkaisi kuntoilemaan kunnolla. Silloin olisi ruuhkaa vuoden ympäri. Onneksi niillä ei riitä motivaatiota kuin pariksi kuukaudeksi korkeintaan ja taas on salilla hiljaisempaa :)

Timba79 sanoi:
Vuodenvaihteenjälkeen alkaa se vitutus kun sali tuppaa täyteen kaikenmaailman uudenvuodenlupauksen tehneitä sunnuntaikuntoilijoita. .

Olen huomannut saman. Ja tuosta syystä en juurikaan käytä kaupallisia saleja tammikuu-helmikuu vaan käyn taloyhtiön salilla ja kerran viikossa vain aamulla kaupallisella salilla. Yleensä tuo aamutreeni tulee viellä su aamuna niin eipä ole ruuhkaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom