Mikä ottaa päähän salillanne?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SirVili
  • Aloitettu Aloitettu
detox666 sanoi:
Suunnitelman b riskit tulivat mieleeni vasta jälkeenpäin. Mitäs jos se olisikin ollut puutteessa oleva YH-äiti johon jopa minun likainen charmi ois tehonnut. Naista kun ei hyvälläkään tahdollakaan voinut sanoa nätiksi...tai edes tavalliseksi.
Heh... no onneksi suunnitelma B toimi... on meidänkin salilla joskus lapsia, mm. yksi joka juoksee ympäriinsä, kiipeilee laitteille ja huutaa: "tänään on kolmekymmentä astetta lämminta"... (meteorologin alku?)...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
detox666 sanoi:
Äiti lupasikin kattoa tenavan perään, mutta kas kummaa, seuraavan sarjan aikana ihan sama juttu -> sarja kesken. Tää äiti vaikutti niin umpiluupäältä, joka ei puhetta ymmärrä, että katsoin parhaaksi siirtyä suunnitelmaan b, aloin flirttailemaan tytön mutsille niin oksettavasti ja imelästi kun ikinä osasin. Pari viekasta silmäniskua, katsekontakti suoraan silmiin ja pieni ylähuulen lipaisu kielellä :kuola:.

Tämän jälkeen lapsonen olikin tiukasti järkyttyneen äidin vartioinnissa ja "pysy kaukana tästä sedästä".

Suunnitelman b riskit tulivat mieleeni vasta jälkeenpäin. Mitäs jos se olisikin ollut puutteessa oleva YH-äiti johon jopa minun likainen charmi ois tehonnut. Naista kun ei hyvälläkään tahdollakaan voinut sanoa nätiksi...tai edes tavalliseksi.

Hahahaa:lol2:
asenteella :rock:

Stailivirhe sanoi:
Vaarallinenhan toi tilanne on kyllä ollut siinä vaiheessa kun tyttö on tangon alla juoksennellut

Älä muuta sano. Siinä kyykkypaikalla kun ei sattumoisin ollut edes peiliä ja lapsi tulee selän puolelta, niin meinasi pelkästä säikähdyksestä lähtee painot hallinnasta.

Mitenköhän tuo toimis, jos tyttö olisikin äidin sijasta isin kanssa siellä salilla hyppimässä..

Isukit yleensä tajuaa tollasen päättömän juoksentelun vaarat paremmin kun nämä stepperimammat, mutta jos tohon tilanteeseen joutuisin, niin pelkkä itsesuojeluvaisto käskee juonimaan jonkun c-suunnitelman
:D.

Äiskä sanoi:
Mutta mitäpä mieltä ootte siitä, että mä oon päättänyt olla laittamatta mitään kieltoa mihinkään seinille, eli ei ole "laita puntit paikoilleen", "meillä ei saa käyttää magnesiumia", "pese vessa, kun oot kussut" tms lappuja. Oon ajatellut, että ite kuskaan painot ja siivoon, kun en viitti kiusata asiakkaita kaiken maailman käskyillä. Ja kyllähän sitä hommaa tietysti riittää, mut ei oo salikaan mikään halli, joten hyvin oon jaksanut siivota. Joskus tietysti tekis mieli sanoo isoille ukoille, että voiskos ne herrat kantaa noi viiskymppiset siihen telineeseen, mistä ottikin, kun viimesillään raskaana olevan naisen ei suositella niitä kantavan. Mutta en valita. Itehän oon ammattini valinnut. Ja onneksi vielä toistaseks painot on pyöreitä, joten kulkee ne pyörittämälläkin :)
Olenkin joskus ihmetellyt "omalla" salillani salinpitäjän fatalistista asennetta siihen, että painot joko jätetään laitteeseen, tai palautetaan minne sattuu. Ehkä se sitten on juuri tuo "No, kyllähän minä sitten siivoan" -ajatus. Painojen huolimattomasta käsittelystähän kärsivät kuitenkin myös muut treenaajat. Ottaa päähän suunnattomasti, kun joutuu jonkun neropatin jäljiltä nostelemaan kaksvitosia kiekkoja saadakseen jonkun vitosen lätyn paikasta missä lukee selvästi 2,5 - 5kg. Vielä enemmän ottaa pattiin, kun sama sattuu puolta itseäni kevyemmälle tyttöystävälle.

Jos itse pitäisin salia, pitäisin tiskillä painotelineen ja levypainojen pienoismalleja. Jokainen uusi asiakas saisi kokeilla laittaa miniatyyripainot paikoilleen. Jollei tämä pienen konsultoinninkaan avulla onnistuisi, saisi asiakas kälppiä v***uun. (Kyllä turhautunut ihminen on sitten kekseliäs.)

Tarkoitus ei kuitenkaan ollut morkata salinpitäjiä, joiden kärsivällisyyttä en voi kuin ihailla. Kunhan vain vuodatin...

Nostokurki sanoi:
Ottaa päähän suunnattomasti, kun joutuu jonkun neropatin jäljiltä nostelemaan kaksvitosia kiekkoja saadakseen jonkun vitosen lätyn paikasta missä lukee selvästi 2,5 - 5kg...

Tää on kanssa niin totta. Ei ollu viime treenit ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun joutui 2,5kg kiekkoja saadakseen nostella ensin kasan 5 ja 10kg kiekkoja edestä pois.

Tottakai myös isojen kiekkojen telineistä saa ensin nostella 25 ja 20kg kiekkoja, jos sattuu tarviimaan 10 tai 15kilon kiekkoa. Oon miettinyt mennä kysymään salin omistajalta, haluaisiko hän palkata mut järjestelemään painoja salin kiinniolo aikana.. Puoli-ilmaseksi vaikka.

- @#%&:n NRJ ja Nova, joita salillani soitetaan.
- Salillani käyvä äijä, joka haisee pahemmalta kuin mikään tässä maailmassa.
Tunkiokin haisee kukilta tähän äijään verrattuna. Lisäksi se ei pese vaatteitakaan.
-

Huh, tuli eilen vipareita tehdessäni NRJ:ltä Antti Tuiskun Vaarallinen. Kyllä pisti oikein vihaksia ja treeni luisti oikein hyvin:curs::D

Musiikki ärsyttää eniten, koska varsinkin silloin, kun pitäisi ottaa kova sarja, alkaa soittimesta jotain hempeetä soimaan. Yritä siinä sitten saada agrea päälle.
Kerran päätti se salin soitin seota ja TikTakin tuuleksi jonnekin kappaleen ensimmäinen säkeistö tuli varmaan 10 kertaa putkeen :hyper:

Pate83 sanoi:
Kerran päätti se salin soitin seota ja TikTakin tuuleksi jonnekin kappaleen ensimmäinen säkeistö tuli varmaan 10 kertaa putkeen :hyper:

No eikös niiden kaikki kappaleet ole pelkkää kertosäettä jota soitetaan 10 kertaa putkeen?

SÄÄTÄJÄT! Tänään oli taas joku saakelin puhiseva säätäjä salilla... oli 20min per laite ja laitteli kaikenlaisia remmejä käteen aina 5min että pääsi puuskuttamaan kovalla äänellä jopa lämmittelysarjat. Kaikki piti tehdä vimpan päälle ja täysin kiireettä. Itse olin tunnin salilla ja tunnin spinningissä ja kaveri oli varmasti ainakin 3h pelkästään hauiksia tekemässä siellä. Mikä vittu siinä on että ei voi tehdä niitä sarjoja pois ja painua himaan, miksi pitää säätää siellä koko päivä? Mikäs tämä puuskuttaminen on? Ymmärtää ehkä vielä jos maksimisuorituksia tehdään mutta kun lämmittelysarjoillakin käy karmea puuskutus niin käy vituttamaan siinä vieressä.... :curs:

Joo-o, musiikki(eniten), ohjaaja(musiikin jälkeen.. :curs: ), ilmastointi(kesällä), kyttääjät/tuijottajat/"kovat jätkät"..

Muuten ihan stnan hyvä sali paitti hack-kyykkyprässi puuttuu.. :itku:

No toi ohjaajapuoli saadaan kuntoon vähän ajan päästä.. :evil:

RÄJÄYTTÄMINEN!

Mä käyn firman pienehköllä salilla, jossa pukuhuoneetkin on luonnollisesti pienehköt. Välillä vituttaa suorastaan hysteerisesti, että joidenkin pitää räjäyttää omat tavaransa about kahdeksan neliömetrin alueelle, niin että niiden kamojen yli saa hyppiä, tai jos oma kaappi on räjäyttäjän kaapin lähituntumassa, joutuu pyytelemään että "anteeksi, tässä olis mun kaappi".

Sitten tietysti perusjutut mitkä on mainittu jo moneen kertaan, eli se ettei painoja voi viedä paikoilleen, laitteissa asuminen ja niihin litratolkulla hikoileminen pyyhkimättä.

EDIT: Niin, ja korpselle haisevat henkilöt myös.

Meidän salilta joku mulkku on käyny vohkimassa vyön!! Kaikkein paras vyö ja sitäkii on varmaa käytetty neljä vuotta. En varmaa näe sitä enää koskaan!!! Varmaa tulee muilleki treenaajille ikävä.. :itku:

Reenaan täydellisellä salilla. Ei pentuja. Ei liiemmin naisia. Motivoivaa sakkia ympärillä + kunnon musiikkia.

:curs: Lapset jotka juoksee ja kyselee typeriä kysymyksiä, äänettömällä oleva telkkari, trendipellet jotka kattoo pitkin nenänvartta jos treenaa kovasti ja hikoilee, rakastavaiset, kyyläys, huonot slovaribiisit KISS:ltä ja hikiseksi jätetyt laitteet! Ja tietty se jos on ni huono happi että taju on melkein kankaalla!!! =b

No jaa... Ainoa joka vaivaa on se, että pohjepenkkiä/prässiä kumpi se nyt lieneekään ei löydy. Toki saan pohkeet muutenkin tehtyä, mutta se on niin kiva mennä vaan istumaan siihen laitteeseen :kuola:

Lapsia salilla käy joskus iltasin. Siis isänsä mukana joka on hyvä tuttu. Lapset ovat onneksi 7-10 vuotiaita ja kerran heidän isänsä ilmoitti minulle sekä lapsille, että jos ne edessä pomppii ja on haitaksi ja puhetta ei ymmärrä niin heitä niskasta veke edestä roikkumasta. Mukavia lapsia ne toki on. Ei ole ollut tarvetta edes puhetta käyttää.

Aiemmin valittelin oman salini kieltoa laittaa lisäpainoja etureisipenkkiin. Nyt asia on juteltu uusiksi, ja treenit voivat jatkua täysipainoisesti just niillä painoilla kun tarvii. Salilla on lähes täydelliset laitteet ja kaikin puolin miellyttävä paikka treenata. Huonon musiikin korvaa mp3-soitin. Enää ei mikään ota päähän. :thumbs:

Eniten ärsyttää samalla salilla käyvä äijä, joka haisee ihan saatanan pahalle! Karjuu ja möykkää kun tekee penkkiä läskivatsa tutisten perse kohti kattoa samalla tankoa pompauttaen niin että rintalasta huutaa hoosiannaa!! :curs:

Onneksi tämä äijä ei tee muuta kuin penkkiä, reisiojennusta ja haukkaa. Kunnon spede!

Toiseksi eniten ärsyttää puuhelmi pellet, joilla ei ole tajua treenauksesta yhtään. Rimpuillaan käsipainojen kanssa ja puhutaan skeidaa varaten treenaus paikkoja.
Näille olen tosin ilmaissut mielipiteeni, ensi kerralla pitää varmaan viedä sille haisunäädälle suihkushamppoota, harmi vain ettei se ymmärrä SUOMEN kieltä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom