Mikä ottaa päähän salillanne?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SirVili
  • Aloitettu Aloitettu
Pihi omistaja.
Kaikessa säästetään rankalla kädellä, lämmityksessä, valaistuksessa ja kaikessa missä ikinä pystyy säästämään edes jonkin verran.
Se vituttaa, mutta toisaalta sali on niin loistava, että sen kestää:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hellion sanoi:
Sitten tietysti perusjutut mitkä on mainittu jo moneen kertaan, eli se ettei painoja voi viedä paikoilleen, laitteissa asuminen ja niihin litratolkulla hikoileminen pyyhkimättä.

EDIT: Niin, ja korpselle haisevat henkilöt myös.

Tossa tulikin tiivistetysti myös minun listani. Duunipaikan salilta löytyy noita kaikkia. Ikävää on se, että yleensä nämä eniten ärsytystä aiheuttavat heput (poikkeuksetta muuten miehiä, jännää) ovat ulkkareita. Pahimpia ovat korpse-tyypit, jotka yleensä osaavat myös jättää painot kyykkytankoon, penkkiin, jne.

Se että joku stara varaa ainoan penkkitelineen tunniksi, ei ole tavatonta. Sitä oppii käymään sanomassa että eihän häiritse jos treenaan penkkiä sillä välin kun herra jatkaa soutulaitteella, laitan sitten ne kympin limput takaisin sinne tankoon.. :whip:

Salillani missä käyn ei oikeastaan vituta moni asia, ilmastointi toimii hyvin ja se on iso plussa.

Mikä sitten vituttaa on se että ruuhka-aikaan (16-19) porukkaa on pirusti eikä pääse haluamilleen laitteille treenaamaan mutta nykyisin olen onnistunut suhteellisen hyvin välttämään nuo kellonajat ja pyrin käymään illalla ~20 pintaan jolloin porukkaa on jo vähän.

Toinen asia mikä vituttaa on se että salilla nousee jälleen klubi-jäsenyyden hinta, joka tekee jo 70e/kk ja se pitää maksaa kertamaksuna. No sisältyy siihen jotain spinningiä ja sellaista mutta tuntuu se silti hieman kovalta.

Toisaalta koko kaupungissa ei ole parempaakaan salia ja nykyinen sijaitsee sopivan 1.5km päässä mistä asun joten on ihan mukava mennä sinne fillarilla.

puh. /avautuminen

No ei nyt tavallaan ota päähän mikään mitenkään erityisesti. Tietoisesti kyllä vältän pahimpia ruuhka-aikoja (n. 17-20) koska tällöin kyllä loppuu tila pahemman kerran. Ehkä toinen kyykkypaikka (mikä on oikea termi? alusta jossa mahtuu tekemään mavet ja kyykyt yms.) olis sillon hyvä juttu kun sattuu justiinsa huono ajotus ja toinen vasta alottelee omia sarjojaan kun oman treenin pääpaino perustuu juuri kyseisiin "isoihin liikkeisiin".
Tietysi yksi asia mikä kanssa vähän rassaa on salin kävijäkunnan, miten sen nyt sanoisi, amatööripainotteisuus. Siis ihan salilla käymisessä alottelijoita yms. ikuisia fitness-sarjojen tekijöitä. Eihän sen minua pitäisi tavallaan liikuttaa, mutta kyllä se vähän harmittaa kun näkee ympärillään jengiä joka tekee joko sen perinteisen penkkihaukkari kierron neljästi viikossa tai vaihtoehtoisesti veivaa aina sitä iänikuista vatsakonetta pienemmän vatsan toivossa. Joskus on laitteiden kuntokin vaarassa kun pahimmat hiihtäjät pääsevät irti. Sitten on tietysti muutamia näitä "olen maksanut jäsenmaksun joten omistan tämän paikan"-tapauksia, yleensä 35-50v naisihmisiä joille tuntuu olevan ongelmana päästää joku toinen tekemään välissä esim. alataljaa vaikka lepotauko kestäisi sen 5 minuuttia.

Pikkujuttuja kuitenkin loppujenlopuksi, ei haittaa meikäläisen treeniä (yleensä) ja kun osaa varoa pahimpia tapauksia ja keskittyy muuten omaan treeniin niin nou proplem!

"siis vittu mua vituttaa..." kaikki pullistejat, ostakaa prkle hihat paitoihinne, sitte jätetään ne sitruunat syömättä aamulla, eikä myöskään heitellä tavaroita tai paiskota ovia, kiitos. :rolleyes:

Eniten vituttaa salimme musa, joka on täysin hanurista. Pääosin jotain
popballadiosastoa. Piti oikein hommata mp3 soitin, että saa treenipotkua.
Haittapuolena vain on vähän zombiefiilis, kun on "omissa maailmoissaan".

Sellaiset jotka tulee "porukalla" ja vähän potkii niitä painoja, joka laitetta vain vähän, ilman päämäärää ja sen suurempaa tarkoitusta esim. 2 hauiskääntöä mahd. isoilla painoilla :david: . Pyörii tekemättä mitään ja istuskelee jossain pitämässä torikokousta. Tietenkin kyttää että millä painoilla kukakin tekee.

Itse käyn säännöllisesti kahdella eri salilla, molemmat "non-kaupallisia työmaasaleja", toisella salilla tympii salin pienuus suhteessa käyttäjämääriin ja toisella ei oikeastaan mikään, paitsi ajoittain liian raskaat painot :hyper:

Hellion sanoi:
Välillä vituttaa suorastaan hysteerisesti, että joidenkin pitää räjäyttää omat tavaransa about kahdeksan neliömetrin alueelle, niin että niiden kamojen yli saa hyppiä, tai jos oma kaappi on räjäyttäjän kaapin lähituntumassa, joutuu pyytelemään että "anteeksi, tässä olis mun kaappi".

Tunnustan syyllisyyteni tähän. Totuin käymään aamusella salilla ja samalla totuin siihen että tilaa riittää purkaa kaikki tavarat siihen penkille/lähiympäristöön. Aiheuttaa kiusallisia tilanteita kun ei sitten illallakaan muista olla siistimmin vaan varaa sen 8 neliötä itelleen muutenkin täydestä pukuhuoneesta.

- Ihmiset jotka eivät noudata salietikettiä (mummojen on ilmeisesti vaikea tajuta että joku saattaa haluta tehdä samassa laitteessa useammankin kuin yhden sarjan peräkkäin :curs: )
- Älykääpiöt jotka pistävät laitteita tahallaan paskaksi/ainakin "toimimattomuustilaan" (tätä onneksi sattuu harvoin)
- Älykääpiöt jotka kiristävät lukot jaloillaan niin tiukalle etteivät saa niitä irti ja sitten laittavat vahingon kiertämään eli jättävät painot tankoihin kiinni
- Ilmastoinnin heikkous
- Aukioloajat

lieska sanoi:
"siis vittu mua vituttaa..." kaikki pullistejat, ostakaa prkle hihat paitoihinne, sitte jätetään ne sitruunat syömättä aamulla, eikä myöskään heitellä tavaroita tai paiskota ovia, kiitos. :rolleyes:

Nää pullistelijat on mun mielestä parhaita, niihin pitää vain suhtautua huumorilla. Duunipaikan salilla on yksi pablo, joka käärii aina hihansa ylös ja ihailee itseään peilistä. Ristikkäistaljassakin pitää roikkua ainakin puoli tuntia per käynti, samalla taas itse itseään peilin kautta tyydyttäen.. :lol2:

Paska musiikki ja ennen kaikkea levypainot ovat eripainoisia , laitat tankoon 20kg lätkät päihin niin toinen puoli painaa vitusti enemmän !!!!
Eikä ne mölli omistajat voi heittää vi.... niitä.

lieska sanoi:

Öööh hihattomat paidat siis hatuttaa? Itse en pysty ainakaan pitämään t-paitaa reenatessa, kuolisin hiostukseen. Paras ois reenata ilman paitaa mutta ei taida kannattaa kun jengillä ihme asenteita. Mites muten otetaan onnistunut sarja ilman pumppia ettei vaan pahoiteta kenenkään mieltä? :jahas: lopputeksti tosin asiaa

Pyranha sanoi:
Olen erittäin tyytyväinen saliini elikkäs TTY:n päätalon alakerta. Ainoa miinus on ruuhka joka päivä 18-22 :)
Joo se on ihan hyvä sali. Kyllä sieltä suurin osa tarvittavista härpäkkeistä löytyy. Toi ruuhka-aika on tosin hieman ikävä, mutta sen ulkopuolella on onneksi aika helppo treenata.

Eniten harmittaa lähellä olevan salin säälittävät painot tietyissä laitteissa lisäksi käsipainot loppuvat 35kg, eihän noilla perkele kukaan kehity. N.10km päässä olisi parempi sali mutta arvatkaa innostaako lähteä sinne asti, muutenkin tulee näin haja-asutusalueella sillä autolla ajeltua, tämäkin pakko tulee vastaan kun kehittyy sen verran hyvin etteivät enää painot yksinkertaisesti riitä. Ei ole helppoa ihmisen elämä.

Ottaa päähän ku on niin hyvä sali ettei ole mitään mistä valittaa:)

Joona sanoi:
ruuhka-aika on tosin hieman ikävä
Mikäs se paras aika muuten tuolla on? Voisi vähän säätää työpäiväänsä sen mukaan...

Harmi kun uudelle salille ole saatu kunnon prässiä. Saivat sinne sentään tuollaisen "power rackin", mutta jalkaosasto uupuu edelleen - ainakin niiden osalta joilta kyykky ei kertakaikkiaan onnistu.

Tuossahan on monta sivullista hyviä syitä, miksi minä palasin treenaamaan omaan autotalliin. Ahtaus, sekä laitteiden vähyys ärsyttää, mutta eipä kukaan kysele kesken sarjan: "...miten se tojotas on pelannu!!? Saikko nykymisen loppumaan!!??"

Ei oo ilmeisesti meidän salilla kuultu hygieniasta mitään: saippuaa ei oo näkynytkään ja kädet joutuu pyyhkimään wc-paperiin. Tulee kyl pestyä kädet hiton huolellisesti kun tulee salilta kotiin. Taljat on aivan perseestä ja takkuilee vähän väliä. Ei ole ollenkaan musiikkia, mikä on ehkä parempi kuin NRJ tai Nova huutamassa korvaan. Mainioita ovat myös pienet tyttöporukat (useimmiten 2hlö), jotka tulevat salille lähinnä juttelemaan ja istumaan reisiloitontajalaitteessa, eipä niistä haittaa toisaalta ole kun useimmiten ulkonäkö on bueno.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom