Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hellion sanoi:Sitten tietysti perusjutut mitkä on mainittu jo moneen kertaan, eli se ettei painoja voi viedä paikoilleen, laitteissa asuminen ja niihin litratolkulla hikoileminen pyyhkimättä.
EDIT: Niin, ja korpselle haisevat henkilöt myös.
Hellion sanoi:Välillä vituttaa suorastaan hysteerisesti, että joidenkin pitää räjäyttää omat tavaransa about kahdeksan neliömetrin alueelle, niin että niiden kamojen yli saa hyppiä, tai jos oma kaappi on räjäyttäjän kaapin lähituntumassa, joutuu pyytelemään että "anteeksi, tässä olis mun kaappi".
lieska sanoi:"siis vittu mua vituttaa..." kaikki pullistejat, ostakaa prkle hihat paitoihinne, sitte jätetään ne sitruunat syömättä aamulla, eikä myöskään heitellä tavaroita tai paiskota ovia, kiitos.
lieska sanoi:"siis vittu mua vituttaa..." kaikki pullistejat, ostakaa prkle hihat paitoihinne, sitte jätetään ne sitruunat syömättä aamulla, eikä myöskään heitellä tavaroita tai paiskota ovia, kiitos.
Joo se on ihan hyvä sali. Kyllä sieltä suurin osa tarvittavista härpäkkeistä löytyy. Toi ruuhka-aika on tosin hieman ikävä, mutta sen ulkopuolella on onneksi aika helppo treenata.Pyranha sanoi:Olen erittäin tyytyväinen saliini elikkäs TTY:n päätalon alakerta. Ainoa miinus on ruuhka joka päivä 18-22
Mikäs se paras aika muuten tuolla on? Voisi vähän säätää työpäiväänsä sen mukaan...Joona sanoi:ruuhka-aika on tosin hieman ikävä