Mikä ottaa päähän salillanne?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SirVili
  • Aloitettu Aloitettu
Mua v****aa salilla äijä, joka tekee jalkaprässin pyramidina niin, että ylös mennään oikealla ja alas tullaan vasemmalla jalalla. Huiput tehdään mlemmilla jaloilla niin, että toinen jalka on levyn ylä- ja toinen alareunassa. Kelkassa on 300kg, mutta äijän reidet on mun olkavarren paksuset ja se ilmeisesti treenaa jalat joka v***un päivä.

Yläkroppa sillä on ihan skrode ja näyttää siltä, että möykkyä on tullut väännettyä vuosikausia.

Sattuu päähän, ku sitä joutuu seuraamaan pienellä salilla ja tekis joskus mieli kysyä, että eikö ihmetytä, kun jalkojen kehitys(?) laahaa viisi vuotta rinnan jäljessä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mua vittuttaa meidän salilla sellaset teini-ikäiset, jotka juuri salikortin saaneena laskevat sisään sitten koko kymmenhenkisen klaaninsa. Käyn salilla, joka on urheiluhallin yhteydessä, joten myös alle kymmenvuotiaita korispoikia on auteltu tankojen alta pois puristuksesta.

Vituttaa se melu ja mekkalointi, penskojen keskenään tappelu, sotkeminen = painoja ja muita välineitä otetaan käyttöön, levitellään ja jätetään siihen mihin sattuu kädestä putoamaan. Mä oonkin saanut todellisen ilkeän tädin maineen, mut jonkun kai ne on ne muksutkin sieltä pois putsattava.. Ton ikäiset ei vielä kuulu kuntosalille.

Meidän salilta löytyy myös muutama lähinnä huvittava, ei niinkään vituttava tapaus, näitä rinta-hauis-poikia.. Oikeastaan nämäkin menee tuohon yläasteikäisten kategoriaan, tuossa kuluneena syksynä salilla alkoi käydä 13/14v poika, jonka treeneihin ei kuulunut mitään muuta kuin penkkiä, vinopenkkiä, hauiskääntöä, no kerran näin hänen tekevän t-kulmasoutua. Ja siis näitähän tehtiin kaikkia omina päivinään. Sarjamäärät oli kyllä ihan "kohdillaan", ohimennen seurasin kerran hänen ja kaverinsa keskustelua:
-"Monesko tää oli?"
-"Yhestoista, tehään vielä yks sarja."

Lähinnä sääliks käy, mut enpä mä kehtaa sen enempää alkaa puuttua. Enemmän taitavat hallaa tehdä itselleen kuin hyötyä...

Nnnngh.
Käydään ogelissa, sen luistelujutun yhteydes oleval salilla, kun on niin helppo mennä ja halpa mesta.
Mut kuitenkin, mua ainakin eniten vituttaa se, että paikan on oikeestaan vallannu sellaset 40-70v papparaiset, jotka:

A) Tuntevat kaikki toisensa joka johtaa -> juttelutuokioihin laitteissa -> vaikka sali ois tupaten täynä, eli juttelituokioilla tarkoitan nyt sitä, ettei mitään tehdä, vaan istutaan tms. paikallaan ja selitetään kuinka "minä olen käynyt täällä kolmekymmentä vuotta". Just näin.
B) Teet mitä vaan, missä vaan, kuinka kaukana vaan, joku niistä muistaa aina huomattaa sulle jostain virheestä mitä teet. (Okei, ihan kiva, mut että kokoajan?)
C) 'kun me ollaan käyty täällä se kolkytvuotta, niin tää on meidän sali'

arf.

Ja joo, toi painojen kyttäily on kans vituttavaa >:|
Ja kun toi on tosi pieni mesta, niin mitään ei oikeestaan saa tehä rauhassa.

Mut on tuol jotain hauskaakin, esim. noitten papparaisten pukeutuminen, ohan se tosi siistiä et shortsit on seiskytluvulta ja lahkeesta vilkkuu pallit. :D

käsipainot loppuu 35 kiloon ja muutenkin aika paska valikoima käsipainoissa.!!:P. JA liian peini sali, liian vähän laitteita.!!JA vielä vitun huono ilmastointi:)!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom