Mikä ottaa päähän salillanne?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SirVili
  • Aloitettu Aloitettu
Dippi sanoi:
Mikäs se paras aika muuten tuolla on? Voisi vähän säätää työpäiväänsä sen mukaan...

Harmi kun uudelle salille ole saatu kunnon prässiä. Saivat sinne sentään tuollaisen "power rackin", mutta jalkaosasto uupuu edelleen - ainakin niiden osalta joilta kyykky ei kertakaikkiaan onnistu.
Jos tarkotat uudella salilla Tamppia, ni hylkää se paikka... :)

Mut yleensä aamusin on aika vapaata ennen kahtatoista tai yhtätoista vähän päivästä riippuen. Alasalilla on välillä käyny treenimässä joskus välillä 01-02 tms. ja sillon saa ainakin olla ihan rauhassa. 21 eteenpäin alkaa hiljenemään jo tosi paljon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Palaute tähän threadiin on ollut niin masentavaa lukemista, että on pienen poikkeuksen paikka. Nimittäin minua ei ota käyttämälläni salilla mikään päähän.Ainoastaan jalkoihin ja yläkroppaan ottaa päivästä riippuen todella hyvin ja sekös mieleni saa iloiseksi, kerta toisensa jälkeen.
:love:

Joona sanoi:
Jos tarkotat uudella salilla Tamppia, ni hylkää se paikka... :)
Eipä tuolla Tampilla ole itseasiassa tullut käytyä pahemmin - paitsi joskus tiistaisin kun alasalilla on illalla joku hemmetin TiTe:n varaus jota en tietenkään koskaan muista. Ja sitten kun meikäläisellä on useimmiten tiistaisin jalkatreenit, niin tuon tampiosalin "prässi" on jäänyt erittäin hyvin mieleen. Sopii tämän threadin teemaan. ;)

No, pitänee säätää jatkossa treenit alasalille tuohon 1-2 välille.

Dippi sanoi:
Mikäs se paras aika muuten tuolla on? Voisi vähän säätää työpäiväänsä sen mukaan...

Harmi kun uudelle salille ole saatu kunnon prässiä. Saivat sinne sentään tuollaisen "power rackin", mutta jalkaosasto uupuu edelleen - ainakin niiden osalta joilta kyykky ei kertakaikkiaan onnistu.

Ma-Ke: Aamupäivät
To-Su: Kaikki ajat

- surkea iskelmäradio, josta tulee aina samat biisit
- liian vähän laitteita
- laitteet turhan vanhoja
- rikkinäisen laitteen korjaaminen voi kestää kuukauden
- välillä turhan täyttä
- hankalat aukioloajat (menee arkisin kiinni jo kuudelta)

mutta miinuksista huolimatta hinta-laatu-suhde on erinomainen (9e/kk)

Reijo sanoi:
- surkea iskelmäradio, josta tulee aina samat biisit

"eksynyt oon asfalttiviidakkoon..."
"enkeleitä onko heitä, päällä tämän maan..."
"mä tapoin miehen, sain maineen puukkorunkkarin, vain itseäni puolustin.."(huom. tästäkin on 2 eri versiota)

"Iskelmä, parhaita kotimaisia ja kevyen musiikin klassikoita"

:yrjö:

-Marchi- sanoi:
"mä tapoin miehen, sain maineen puukkorunkkarin, vain itseäni puolustin.."(huom. tästäkin on 2 eri versiota)

ÄLÄ tule myöhään kotiin kulta :curs: :curs: :curs: :curs:

Atlaantiiiiis, saaaari sieltä noussuuut ei :curs: :curs: :curs: :curs:

Penkissä ei oo turvarautoja ja aamuisin käy vähän porukkaa. Tästä seurauksena joskus, kuten tänään, ei löydy ketään varmistamaan joten ei pysty ekemään sarjoja loppuun asti.

rasvanahka sanoi:
Penkissä ei oo turvarautoja ja aamuisin käy vähän porukkaa. Tästä seurauksena joskus, kuten tänään, ei löydy ketään varmistamaan joten ei pysty ekemään sarjoja loppuun asti.

Tee kuten minä tein kun Danalla treenasin:
roudaat sieltä käsipainojen luota irtonaisen tasapenkin siihen kyykkytelineen alle, jossa on ne säädettävät turvaraudat. Saat sekä turvaraudat -että tangon pidikkeet säädettyä juuri mieleiseksi ja egopainot tankoon.

Salilta ei löydy kun 6 penaa ja ne on aina kaikki varattuja 1,5 tunniksi kerrallaan :rolleyes:. No ei vaan painonostotanko penkissä, kuka vetää penaa painonnostotangolla ja miksi?

keijo s sanoi:
Öööh hihattomat paidat siis hatuttaa? Itse en pysty ainakaan pitämään t-paitaa reenatessa, kuolisin hiostukseen. Paras ois reenata ilman paitaa mutta ei taida kannattaa kun jengillä ihme asenteita. Mites muten otetaan onnistunut sarja ilman pumppia ettei vaan pahoiteta kenenkään mieltä? :jahas: lopputeksti tosin asiaa

Perimmäinen tarkoitus salilla käymiseen on lihasten kasvattaminen, eikö? Toisilla tähän tarkoitukseen voi vielä liittyä hermojen lepuuttaminen tai muuten vaan jonkin sortin hyvän olon tunteen hankkiminen fyysisten harjoitteiden pohjalta. Tähän kaikkeen minä en tarvitse yhtään pullistelijaa ympärilleni heilumaan ja pilaamaan ilmapiiriä, kyllähän sitä voi kotona peilin edessä pullistella tai sitten mennä vaikka kehonrakennus kisoihin jos rahkeet riitää, mutta salilla puoli-alasti heiluminen on kuvottavan näköstä touhua. :urjo:

Kerrankinkin näin kun eräs kaveri pumppas hauiksia peilin edessä kaikessa rauhassa ja yhtäkkiä sai jonkun ihme flashbacking ja kiskat paidan pois päältä , housut kinttuisin ja alokoi heittämään musan tahdissa jotain posing-routinee. Ympärillä olleet ihmiset järkyttyivät suunnattomasti ja poistuvat välittömästä läheisyydestä, odottaen , että milloin se trippi sieltä keholavalta-loppuu ja kaveri palaa taas tähän maailmaan. Jos sellainen pykälä saatais salin järjestyssääntöihin , että tälläiset tilanteet saataisiin kitkettyä pois , niin treenaamisen laatu nousisi huomattavasti.

lieska sanoi:
Kerrankinkin näin kun eräs kaveri pumppas hauiksia peilin edessä kaikessa rauhassa ja yhtäkkiä sai jonkun ihme flashbacking ja kiskat paidan pois päältä , housut kinttuisin ja alokoi heittämään musan tahdissa jotain posing-routinee.

Siis ihan aatamin asussa vai? Tuossa olis kyllä ollu pokassa pitelemistä :lol2:

Eipä kyllä minua puolialastomat miehet salilla vaivaa ;) tuskinpa teitäkään puolialastomat naiset...

Musiikki ottaa päähän. Joku radiorällätys päällä.

123jippo sanoi:
Siis ihan aatamin asussa vai? Tuossa olis kyllä ollu pokassa pitelemistä :lol2:

kalsarit oli jalassa , mutta silti toi oli mun mielestä vähän liikaa. Ei edes naurattanu enää tossa vaiheessa :jahas:

lieska sanoi:
Kerrankinkin näin kun eräs kaveri pumppas hauiksia peilin edessä kaikessa rauhassa ja yhtäkkiä sai jonkun ihme flashbacking ja kiskat paidan pois päältä , housut kinttuisin ja alokoi heittämään musan tahdissa jotain posing-routinee.

Tunnen samanlaisen tyypin mutta tapahtumapaikaksi kelpaa hätätilassa jopa stokkan portaat, edellyttäen että paikalla on edes vähän naisväkeä jotka voisivat noteerata treenatut vatsalihakset ja juuri vessassa otetun kevyen pumpin :lol2:

-Marchi- sanoi:

ja sitten vielä se kauhea Einö Grönin biisi ja Katri Helenan Viimeinen kuulutus *puistatuksia*

Missukka sanoi:
Eipä kyllä minua puolialastomat miehet salilla vaivaa ;) tuskinpa teitäkään puolialastomat naiset...

Ei oo vaan näkynyt niitä puolialastomia tai alastomia naisia meidän salilla :(

Päähän ottaa:
- radio, joka soittaa suomipoppia
- rikkinäiset välineet
- vähäiset välineet
- penkkiä tekevät pojut, jotka oleskelevat siinä tunnin :david:

lieska sanoi:
Kerrankinkin näin kun eräs kaveri pumppas hauiksia peilin edessä kaikessa rauhassa ja yhtäkkiä sai jonkun ihme flashbacking ja kiskat paidan pois päältä , housut kinttuisin ja alokoi heittämään musan tahdissa jotain posing-routinee. Ympärillä olleet ihmiset järkyttyivät suunnattomasti ja poistuvat välittömästä läheisyydestä, odottaen , että milloin se trippi sieltä keholavalta-loppuu ja kaveri palaa taas tähän maailmaan.
Heh, toihan kuulostaa ihan mun pelleilyiltä. :) Yleensähän sitä kuntoa käydään arvioimassa esim. jumppasalissa, mutta koska salilla jossa käyn, ei ole minkäänlaista jumppasalia, itsekin sorruin kisadieetin loppuvaiheilla mainitsemaasi todellisuudesta irtoamiseen. Hulluna ne kait pitää, mutta hulluhan sitä pitää ollakin, jos meinaa bodailla :lol2:

Ei mua ainakaan häiritse minkä verran ja mitä kullakin on päällä, kunhan jonkunlaiset housut sentään on. :piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom