Varmaan kirjotus virhe 
tommosella kulmasoudulla otetaan kyllä kyykystä ainakin 290x20!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaan kirjotus virhe
Ei ollut kirjotus_______virhe. Mun posteja saa selata, loukkasin syksyllä etureiden ja polven... Ei tarvi pitkälle selata ja nopeesti löytyy mun youtube-kanavakin, jossa on jotain täysin randomia pelleilyä (tosin en oo aikoihin päivittänyt, koska se ei mua yksinkertasesti kiinnosta). Alotin tekemään 20 toiston kyykkysarjoja tangolla ja siitä asti viikottain olen lisännyt siihen painoja. Jos yhtään mad halut olla, niin aion saada 220 kilolla yli kympin toiston sarjan. Siihen vain täytyy edetä pikkuhiljaa korottamalla. Soutujen tekniikka ei varmaan menis täällä läpi, mutta itelle menee, sillä selkä on saanut kovasti kokoo/voimaa, niin mun mielestä se on iha okei.
Mun tyyliin ei kuulu postata "highlighteja" painoista, vaan vaiheesta jossa nyt olen... selitin kyllä postissani tänne.
Ps. Joku kyseli syytä kulmasoudun romuihin... yksinkertasesti sanottuna se toimii mulle törkeen hyvin ja pääsen egoilemaan samalla vähäsen.
Mitenkäs se nuoriso sanookaan.. Video or it didn't happen![]()
Kyykky 120, penkki pysäytyksellä 75 ja veto 145, aikas maistuva tapa juhlistaa vappua! :D
[
Kulmasoutu 210x10 vyöllä ja remmeillä
u!
Peppermint, päälläseisonta onki vielä helppoa, odotahan kun pääset yrittämään käsilläseisontaa... :D
Huomasin että Versat tuoksuu ihan autokaupalle, ja iski hirveä autokuume.