Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Varmaan kirjotus virhe :rolleyes:
tommosella kulmasoudulla otetaan kyllä kyykystä ainakin 290x20!

Ei ollut kirjotus_______virhe. Mun posteja saa selata, loukkasin syksyllä etureiden ja polven... Ei tarvi pitkälle selata ja nopeesti löytyy mun youtube-kanavakin, jossa on jotain täysin randomia pelleilyä (tosin en oo aikoihin päivittänyt, koska se ei mua yksinkertasesti kiinnosta). Alotin tekemään 20 toiston kyykkysarjoja tangolla ja siitä asti viikottain olen lisännyt siihen painoja. Jos yhtään mad halut olla, niin aion saada 220 kilolla yli kympin toiston sarjan :). Siihen vain täytyy edetä pikkuhiljaa korottamalla. Soutujen tekniikka ei varmaan menis täällä läpi, mutta itelle menee, sillä selkä on saanut kovasti kokoo/voimaa, niin mun mielestä se on iha okei.

Mun tyyliin ei kuulu postata "highlighteja" painoista, vaan vaiheesta jossa nyt olen... selitin kyllä postissani tänne.

Ps. Joku kyseli syytä kulmasoudun romuihin... yksinkertasesti sanottuna se toimii mulle törkeen hyvin ja pääsen egoilemaan samalla vähäsen :).

Ei ollut kirjotus_______virhe. Mun posteja saa selata, loukkasin syksyllä etureiden ja polven... Ei tarvi pitkälle selata ja nopeesti löytyy mun youtube-kanavakin, jossa on jotain täysin randomia pelleilyä (tosin en oo aikoihin päivittänyt, koska se ei mua yksinkertasesti kiinnosta). Alotin tekemään 20 toiston kyykkysarjoja tangolla ja siitä asti viikottain olen lisännyt siihen painoja. Jos yhtään mad halut olla, niin aion saada 220 kilolla yli kympin toiston sarjan :). Siihen vain täytyy edetä pikkuhiljaa korottamalla. Soutujen tekniikka ei varmaan menis täällä läpi, mutta itelle menee, sillä selkä on saanut kovasti kokoo/voimaa, niin mun mielestä se on iha okei.

Mun tyyliin ei kuulu postata "highlighteja" painoista, vaan vaiheesta jossa nyt olen... selitin kyllä postissani tänne.

Ps. Joku kyseli syytä kulmasoudun romuihin... yksinkertasesti sanottuna se toimii mulle törkeen hyvin ja pääsen egoilemaan samalla vähäsen :).

Vitsailin vain, kade kylläkin olen, että kyykky noin hyvin kulkee verrattuna omiin rimpuiluihin. :D En voinu olla karikatyrisoimatta kommenttia, koska perisuomalaiseen kulttuurin kuuluu mitätöidä ja epäillä menestystä. :) Täällä on vaan ennenkin pari kertaa ollu näitä "kyykkäsin 240 eiku hups 140, sorryy kirjotin väärin" :D

Olen kohtalaisen varma, että olen vihdoin nähnyt aidon käsitreenaajan, enkä usko olevani väärässä. En ole ko. henkilön nähnyt tekevän muuta kuin hauista ja ojentajaa salilla ja viimeisen viikon (7pvä) aikana olen nähnyt hänet treenaamassa 3 kertaa käsiä. Toki voi olla, että ihan sattumalta osun aina käsipäivänään paikalle, mutta yleisestä habituksesta päätellen hän on keskittynyt olennaiseen.

E: oon se vittumainen kyylä, joka pitää kirjaa muiden treeneistä.

E2: ja kyllä olen joskus kiinnittänyt huomiota siihenkin, että olen tehnyt 15 sarjaa jalkoja ja lämmöt päälle samaan aikaan kuin joku on tehnyt 4 sarjaa pystypunnerrusta. Itsellänikin taisi mennä kepeästi ainakin 30-40 minuuttia tuohon 15 sarjaan + lämpöihin.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Eiköhän kyseessä ole joku Yates-Soutu, eli kulmasoudun ja olankohautuksen välimuoto, kutsukoot sitä "Kulmasouduksi" kuka haluaakaan sitten ;)

Tämä tapahtui jo eilen ja tatamin puolella, mutta salilla silti. Olin kaverin kanssa sparraamassa ja kerroin, että olen päättänyt opetella seisomaan päälläni. Mulla on siis oman käsityksen mukaan liikenopeus ja ketteryys mallia ylipainoinen laiskiainen, joten oma mieli on ollut vahvasti sitä mieltä, ettei moinen tule ikinä onnistumaan. Suurin saavutus sillä rintamalla on ollut pää tatamiin ja perse ylös! :D Kaveri siinä totesi, että selvä, aloitetaan harjoittelu. Nollasta lähdettiin, mutta hetken päästä olinkin jo pääalaspäin jalat kohti kattoa! :D Vielä tosin piti jalat pitää seinällä, että pysyi tasapaino, mut ensimmäiseksi kerraksi paremmin kuin kuvittelinkaan. Hirveän kivaa kyllä oli ja varsinkin se itsensä voittamisen fiilis! :dance: Ja loistava esimerkki siitä, että oikeastaan suurin este asioiden tekemiseen on taas ollutkin se oma pää eikä kroppa. :whip:

Peppermint, päälläseisonta onki vielä helppoa, odotahan kun pääset yrittämään käsilläseisontaa... :D

Meinasin ottaa tuon päälläseisonnan ensin haltuun ja sitten lisätä haastekerrointa ja opetella käsilläseisontaa. :) Hieman on haasteellista keksiä yli kolmekymppisenä alkaa harrastaa tällaisia temppuja. Kropalla ei mitään käsitystä asennoista tai suunnista kun pää on alaspäin! :lol2: Mut hitaasti kiirehtien, niin kyllä sitä oppii! :)

Ilahduttaa että olen alkanut aidosti tykkäämään jalkapäivästä. Ennen jalat oli pakollinen paha, mikä vedettiin minimeillä läpi ilman kipua. Sen jälkeen kun pakotin itseni tajuamaan, että jalat on puolet vartalosta, treeni on maistunut ja tuloksia on tullut. Painot on vielä pienet ja tekniikka voisi olla parempi, mutta hiton nastaa että entisestä vihamiehestä on tullut ystävä.

Penkissä 3x97,5. Viimeksi 1+ sarjassa meni 2x95 ja toinen oli tiukkaa. Odotukset oli matalalla. Nyt meni kaksi kevyesti eikä kolmaskaan kovin raskas ollut. Mulle on 100kg ollut pitkään henkinen este (siis ihan 1x100), mutta nyt tuntuisi se olevan takana päin. Kuukauden päästä 3x100 kg ja Wendlerin ohjelmat kesätauolle.

Muutenkin kulki tänään treenit hyvin. Leuanvetoja 5,5,6 (normaalisti olen viime aikoina tehnyt 3x4) ja kulmasoudussa +10kg edellisiin sarjapainohin ja silti tekniikka pysyi kasassa. Ja sen henkisen esteeni 1x100 vetäisin vielä noiden 3x97,5:n perään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom