Mikä ilahdutti tänään salilla?

Varmaan kirjotus virhe :rolleyes:
tommosella kulmasoudulla otetaan kyllä kyykystä ainakin 290x20!
Ei ollut kirjotus_______virhe. Mun posteja saa selata, loukkasin syksyllä etureiden ja polven... Ei tarvi pitkälle selata ja nopeesti löytyy mun youtube-kanavakin, jossa on jotain täysin randomia pelleilyä (tosin en oo aikoihin päivittänyt, koska se ei mua yksinkertasesti kiinnosta). Alotin tekemään 20 toiston kyykkysarjoja tangolla ja siitä asti viikottain olen lisännyt siihen painoja. Jos yhtään mad halut olla, niin aion saada 220 kilolla yli kympin toiston sarjan :). Siihen vain täytyy edetä pikkuhiljaa korottamalla. Soutujen tekniikka ei varmaan menis täällä läpi, mutta itelle menee, sillä selkä on saanut kovasti kokoo/voimaa, niin mun mielestä se on iha okei.

Mun tyyliin ei kuulu postata "highlighteja" painoista, vaan vaiheesta jossa nyt olen... selitin kyllä postissani tänne.

Ps. Joku kyseli syytä kulmasoudun romuihin... yksinkertasesti sanottuna se toimii mulle törkeen hyvin ja pääsen egoilemaan samalla vähäsen :).

Ei ollut kirjotus_______virhe. Mun posteja saa selata, loukkasin syksyllä etureiden ja polven... Ei tarvi pitkälle selata ja nopeesti löytyy mun youtube-kanavakin, jossa on jotain täysin randomia pelleilyä (tosin en oo aikoihin päivittänyt, koska se ei mua yksinkertasesti kiinnosta). Alotin tekemään 20 toiston kyykkysarjoja tangolla ja siitä asti viikottain olen lisännyt siihen painoja. Jos yhtään mad halut olla, niin aion saada 220 kilolla yli kympin toiston sarjan :). Siihen vain täytyy edetä pikkuhiljaa korottamalla. Soutujen tekniikka ei varmaan menis täällä läpi, mutta itelle menee, sillä selkä on saanut kovasti kokoo/voimaa, niin mun mielestä se on iha okei.

Mun tyyliin ei kuulu postata "highlighteja" painoista, vaan vaiheesta jossa nyt olen... selitin kyllä postissani tänne.

Ps. Joku kyseli syytä kulmasoudun romuihin... yksinkertasesti sanottuna se toimii mulle törkeen hyvin ja pääsen egoilemaan samalla vähäsen :).
Vitsailin vain, kade kylläkin olen, että kyykky noin hyvin kulkee verrattuna omiin rimpuiluihin. :D En voinu olla karikatyrisoimatta kommenttia, koska perisuomalaiseen kulttuurin kuuluu mitätöidä ja epäillä menestystä. :) Täällä on vaan ennenkin pari kertaa ollu näitä "kyykkäsin 240 eiku hups 140, sorryy kirjotin väärin" :D

Kyykky 120, penkki pysäytyksellä 75 ja veto 145, aikas maistuva tapa juhlistaa vappua! :D

Olen kohtalaisen varma, että olen vihdoin nähnyt aidon käsitreenaajan, enkä usko olevani väärässä. En ole ko. henkilön nähnyt tekevän muuta kuin hauista ja ojentajaa salilla ja viimeisen viikon (7pvä) aikana olen nähnyt hänet treenaamassa 3 kertaa käsiä. Toki voi olla, että ihan sattumalta osun aina käsipäivänään paikalle, mutta yleisestä habituksesta päätellen hän on keskittynyt olennaiseen.

E: oon se vittumainen kyylä, joka pitää kirjaa muiden treeneistä.

E2: ja kyllä olen joskus kiinnittänyt huomiota siihenkin, että olen tehnyt 15 sarjaa jalkoja ja lämmöt päälle samaan aikaan kuin joku on tehnyt 4 sarjaa pystypunnerrusta. Itsellänikin taisi mennä kepeästi ainakin 30-40 minuuttia tuohon 15 sarjaan + lämpöihin.

^Suomessa ei käytetä paunoja. Tuommosen tietämiseen sun ei tarvitse edes kouluja käydä :).

Ikä
49
[

Kulmasoutu 210x10 vyöllä ja remmeillä

u![/QUOTE]

Tuo on kyllä kova suoritus oli tekniikka millanen tahansa.

Kyykky 120, penkki pysäytyksellä 75 ja veto 145, aikas maistuva tapa juhlistaa vappua! :D
Kovat on tulokset kauniimman sukupuolen edustajaksi :5: varsinkin tuo kyykky menee omia polkujaan muihin verrattuna:rock:

[

Kulmasoutu 210x10 vyöllä ja remmeillä

u!
Tuo on kyllä kova suoritus oli tekniikka millanen tahansa.[/QUOTE]
Colemanin enkka Wikipedian mukaan (500lbs)226.7kgx8 toistoo :O Siusiu goddamn you're a one strong mutafuka! Tsemppiä reeneihin! :)

TSA

Eiköhän kyseessä ole joku Yates-Soutu, eli kulmasoudun ja olankohautuksen välimuoto, kutsukoot sitä "Kulmasouduksi" kuka haluaakaan sitten ;)

Ikä
38
Kaupunki
Pori
Tämä tapahtui jo eilen ja tatamin puolella, mutta salilla silti. Olin kaverin kanssa sparraamassa ja kerroin, että olen päättänyt opetella seisomaan päälläni. Mulla on siis oman käsityksen mukaan liikenopeus ja ketteryys mallia ylipainoinen laiskiainen, joten oma mieli on ollut vahvasti sitä mieltä, ettei moinen tule ikinä onnistumaan. Suurin saavutus sillä rintamalla on ollut pää tatamiin ja perse ylös! :D Kaveri siinä totesi, että selvä, aloitetaan harjoittelu. Nollasta lähdettiin, mutta hetken päästä olinkin jo pääalaspäin jalat kohti kattoa! :D Vielä tosin piti jalat pitää seinällä, että pysyi tasapaino, mut ensimmäiseksi kerraksi paremmin kuin kuvittelinkaan. Hirveän kivaa kyllä oli ja varsinkin se itsensä voittamisen fiilis! :dance: Ja loistava esimerkki siitä, että oikeastaan suurin este asioiden tekemiseen on taas ollutkin se oma pää eikä kroppa. :whip:

Peppermint, päälläseisonta onki vielä helppoa, odotahan kun pääset yrittämään käsilläseisontaa... :D

Ikä
38
Kaupunki
Pori
Peppermint, päälläseisonta onki vielä helppoa, odotahan kun pääset yrittämään käsilläseisontaa... :D
Meinasin ottaa tuon päälläseisonnan ensin haltuun ja sitten lisätä haastekerrointa ja opetella käsilläseisontaa. :) Hieman on haasteellista keksiä yli kolmekymppisenä alkaa harrastaa tällaisia temppuja. Kropalla ei mitään käsitystä asennoista tai suunnista kun pää on alaspäin! :lol2: Mut hitaasti kiirehtien, niin kyllä sitä oppii! :)

Ilahduttaa että olen alkanut aidosti tykkäämään jalkapäivästä. Ennen jalat oli pakollinen paha, mikä vedettiin minimeillä läpi ilman kipua. Sen jälkeen kun pakotin itseni tajuamaan, että jalat on puolet vartalosta, treeni on maistunut ja tuloksia on tullut. Painot on vielä pienet ja tekniikka voisi olla parempi, mutta hiton nastaa että entisestä vihamiehestä on tullut ystävä.

Kaupunki
Tampere
Viikon sairastelun ja vappuhuumasta palautumisen jälkeen, aamulla pääsi tekemään treenin tyhjällä salilla. :)

Penkissä 3x97,5. Viimeksi 1+ sarjassa meni 2x95 ja toinen oli tiukkaa. Odotukset oli matalalla. Nyt meni kaksi kevyesti eikä kolmaskaan kovin raskas ollut. Mulle on 100kg ollut pitkään henkinen este (siis ihan 1x100), mutta nyt tuntuisi se olevan takana päin. Kuukauden päästä 3x100 kg ja Wendlerin ohjelmat kesätauolle.

Muutenkin kulki tänään treenit hyvin. Leuanvetoja 5,5,6 (normaalisti olen viime aikoina tehnyt 3x4) ja kulmasoudussa +10kg edellisiin sarjapainohin ja silti tekniikka pysyi kasassa. Ja sen henkisen esteeni 1x100 vetäisin vielä noiden 3x97,5:n perään.

Sai taas pitkäst aikaa kunnon pumpin selkään... se on harvinaista herkkua joten siitä pitää nauttia :)

Thread starter Samankaltaiset keskustelut Forum Replies Date
Mikä paras ohjelma sekä massan että voiman lisäämiseen tauon jälkeen Treeni 12
Mikä on kyykyssä vikana? Treeni 44
Kohtuuttomat treenimäärät; mikä on liikaa, mikä liian vähän? Treeni 16
Mikä määrittää treenin kokonaiskuormituksen? Treeni 9
Tietääkö mikä laite toi on? Aito HIIT-laite!!! Treeni 3
Mikä on sinun 6-24kk treenisuunnitelma? Treeni 15
Mikä on kohtuullinen hinta yhdestä kuntosalikäynnistä? Treeni 36
Mikä avuksi? Treeni 13
Mikä vikana, kun treeni ei tuota tulosta? Treeni 36
mikä tässä on vikana kun en laihdu? Treeni 174
Mikä treeniojelma paras? (salipäiviä 4 viikossa) Treeni 6