Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ei salilla mut siirsin eilen kellarissa kolmea kaappia. Kolme vuotta sitten ne painoi pirusti ja nyt vierestä kommentoitiin, että sain ne näyttämään pahvilaatikoilta siinä. Niiden massa oli varmaan pienentynyt muutaman vuoden aikana :D

Ei salilla mut siirsin eilen kellarissa kolmea kaappia. Kolme vuotta sitten ne painoi pirusti ja nyt vierestä kommentoitiin, että sain ne näyttämään pahvilaatikoilta siinä. Niiden massa oli varmaan pienentynyt muutaman vuoden aikana :D

Tää on eka asia mistä aikanaan huomasin että jotain on tapahtunu se jälkeen kun alotin salilla käynnin. :D Tosin en siirtänyt kaappia vaan pöytää.

Hyvä jalkatreeni, ja uudet kyykkykengät. En tajua miten olen koskaan voinut tehdä jalkatreeniä tavallisilla, pehmeäpohjaisilla sisätossuilla.

Hyvä jalkatreeni, ja uudet kyykkykengät. En tajua miten olen koskaan voinut tehdä jalkatreeniä tavallisilla, pehmeäpohjaisilla sisätossuilla.

Samanlainen ahaa elämys itsellä kun adidakset hommasin.

Offtopic: Pari viikkoa sitten salilla kauhistelin kun yks kaveri kyykkäsi 10v vanhoilla lenkkareilla, rautaakin tais olla 160-170kg ja joka toistolla jalat oikein muljus siellä kengässä, parilla toistolla toinen jalka liikkui työnnön aikana pari senttiä sivulle. Kysyin sitten että et oo aatellu ostaa tasapohjaisia tai jopa painonnostokenkiä, kuulemma ihan hyvät on lenkkarit kyykätä ku on tottunu. Pahaa teki katsoa.

Sain vejettyä 15 leukaa ja aika hidas tempo oli joten ei ryskäämistä. Vitutti vain kun ekaan toistoon meni jo niin paljon energiaa kun tanko oli taivaissa eikä siihen hätään ollut vapaana mitään koroketta. Oteleveys kapea ja vastaotteella.

Kyllä se tästä ja tosiaan harvemmin on tullut leukoja vedeltyä joten olen varsin tyytyväinen "kehitykseen" 1,5kk aikana. Silloin tällöin selkätreenin yhteydessä tiukat ja ripeät 4x5-10 toistoa. Nyt täytyy hieman alkaa panostaa enemmänkin.

Elopaino nyt 84kg.

Hyvä selkä/hauis treeni tuli aamusta vedettyä ja ekaa kertaa sain suonet näkyviin kunnolla habaan ja forkkuihin. Oli siel pari nuorta tyttööki mitä oli hyvä katella välissä aina.:hyper:

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Voimatasot noussut parissa kuukaudessa ihan älyttömästi. Helmikuun alkupuolella toki reilun viikon sairastelun jälkeen penkkipunnerruksessa 105kg jämähti neljään toistoon. Toissa päivänä meni jo 115kg 5x5 sarja ja vielä niin ettei missään vaiheessa tarvinnut edes epäröidä, että nouseeko. Koskaan ei ole tullut 5x5 sarjaa moisilla painoilla nostettua. Jalkoihin kehittynyt myös kunnolla ruutia. Ei vielä ole koskaan tullut päästyä moisiin kyykky painoihin ja nimenomaan kunnon syvyydestä. Joskin penkkiin verrattuna kehitys on ollut maltillista, mutta siltikin kehitystä tasaisesti siinäkin tullut. Se on vaan, että mun piti alkaa toukokuussa sulattamaan kropasta rasvaa. Mutta nyt kun voimatasot vaan nousee nousemistaan, niin ei sitä perhana raaski alkaa sellaista projektia laittamaan päälle. Pitää nyt kattoo ensin millaisiin rautoihin sitä oikein pääsee ja kuinka pitkään saa voimatasoja nostettua.

Jalkareeni osu ja uppos.. sattu oleen pari kaveriakin samaan aikaan salilla niin sai pakkotoistoilla ja negatiivisilla jalat ihan tukkoon. Prässi settien jälkeen joutu venaileen 5 minuuttia että pystyin nouseen ylös ja laittaan painot takasin telineisiin kun eivät jalat vaan yksinkertaisesti kantaneet.

Nostin ensimmäisen kerran elämässäni 100kg penkistä.

Tehokasta treeniä ei liene takana yhtään, vajaa pari vuotta yhdenlaista satujumppaa. Sellaista vanhoille plösöille sopivaa :). Mutta joo, pitkälle on tultu siitä kun aloitin tämän homman, ei ole tarvinnut katua.

Nätillä tekniikalla pystypunnerrusta 4*6 viis kiloa isommilla painoilla, kuin viimeksi. Muutenkin tällä viikolla saanut lisätä lähes joka liikkeeseen painoja, kiva huomata että kreatiinitankkaus toimi.

Nyt koitti jokavuotinen viikon tauko salilta ja kyllä nivelistä huomaa, että pienoinen tauko tekee terää. Kun sen kuusi reeniä tekee viikossa (joskus enemmänkin), niin oon viime aikoina huomannu pientä ylirasitusta, joten ihan hyvillä mielin voi pitää tommosen pienen tauon.

Lisäksi tässä laihuttaessa oon suht tyytyväinen työsarjoihin.

Tässä muutamia:

Kyykky 190x20 vyöllä

Kulmasoutu 210x10 vyöllä ja remmeillä

Yhden käden pystärissä käsipainolla 70kg x6 (pienellä jalkajoustolla), todella erikoista että 60kg käppäri tuntu edeltävänä viikkona todella paljon raskaammalta, kuin tämä... Tasapaino oli kyllä selkeesti yksi avaintekijä.

Viikon tauon jälkeen taas jatkuu!

Nyt koitti jokavuotinen viikon tauko salilta ja kyllä nivelistä huomaa, että pienoinen tauko tekee terää. Kun sen kuusi reeniä tekee viikossa (joskus enemmänkin), niin oon viime aikoina huomannu pientä ylirasitusta, joten ihan hyvillä mielin voi pitää tommosen pienen tauon.

Tässä muutamia:

Kyykky 190x20 vyöllä

Yhden käden pystärissä käsipainolla 70kg x6 (pienellä jalkajoustolla), todella erikoista että 60kg käppäri tuntu edeltävänä viikkona todella paljon raskaammalta, kuin tämä... Tasapaino oli kyllä selkeesti yksi avaintekijä.

Mitenkäs se nuoriso sanookaan.. Video or it didn't happen :)

Tässä muutamia:

Kyykky 190x20 vyöllä

200.gif

Nyt sitä videota kehiin!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom