Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Oli takareidet (ja jopa pohkeet) kyllä vähän jumissa tänään eilisestä, mutta ei mitään semmosta, joka olisi menoa salilla haitannut, kun vuorossa oli etureidet. Hack-kyykyssä entinen ennätys oli 1x10x65kg ja tän päivän jälkeen se kirjataan 1x12x100kg, joten ennätys parani reilusti. Jaa, miten on mahdollista tuollainen hyppäys? No kun on tehnyt jalkatreenit yhdellä kertaa, niin kai sitä on tietoisesti ja tiedostamatta varonut vetämästä itseään ihan puhki, että jaksaisi painaa treenit loppuun asti. Vasemmassa eureidessä on tuntunut pitemmän aikaa ikävää vihlontaakin, mutta nyt se on jostain syystä hävinnyt, joten varmaan sekin vaikuttaa.

Huomenna voi portaiden nousu/lasku ja kävely ylipäätänsä olla vaikeaa
agmet

No tää nyt hakee vielä muotoaan, mutta ajattelin kyllä tehdä jalat ke ja la -päivinä. Nyt piti vaan vähän improvisoida, kun lauantaina tiesin ettei huomenna jaksa vetää kunnon treeniä. :)

Joku lande tuli puntille "monen vuoden tauon jälkeen" ja tutki salikassiaan pitkästä aikaa. Sivutaskusta löytyi homehtunu rasia ranskalaisia, hyvä kaloripitoinen palautus safka! "Ainii nämä unohtu tänne!"

Kun on käynyt vain pääkaupunkiseudulla salilla, piristi kun muut treenaajat böndellä tervehtivät tuntemattomia ja muutenkin juttelevat. Kotisalilla moikkailuasteelle päästään vasta kun on nähty salilla vähintään sata kertaa. Naiset ei edes silloin.

Kun on käynyt vain pääkaupunkiseudulla salilla, piristi kun muut treenaajat böndellä tervehtivät tuntemattomia ja muutenkin juttelevat. Kotisalilla moikkailuasteelle päästään vasta kun on nähty salilla vähintään sata kertaa. Naiset ei edes silloin.

Juu, tällainen käsitys myös mulla on...naiset ovat se tavoiltaan rammempi sukupuoli, johtunee armeijan käymättömyydestä...tarpeeksi pohjoiseen kun menee, se tuttavallisuuskin alkaa tosin jo siinä nurkilla, että kaunako jaksaa jorinaa kunnella ennen ku pitää erikseen mainita asiasta, että eikö sulla ollu jokin homma kesken tuolla...

Joku lande tuli puntille "monen vuoden tauon jälkeen" ja tutki salikassiaan pitkästä aikaa. Sivutaskusta löytyi homehtunu rasia ranskalaisia, hyvä kaloripitoinen palautus safka! "Ainii nämä unohtu tänne!"

Mistä päättelit että se on "joku lande"? Kuulostais kyllä ihan uusavuttomien kaupunkilaisten hommilta vetää ranskikset puntilla.8)

Pari vuotta oon käynyt samalla salilla ja nyt alkaa olla sieltä joitain tuttuja juttukavereita :)

Miehiä? ;)

Joku sellainenkin. Eräs tapaus (perheellinen) on monta kertaa yrittänyt viedä "mun" spinning-pyörän, kun käydään samoilla tunneilla. Yleensä oon kyllä ollut siellä ekana ja se on sit tyytynyt viereiseen. Ne ei oo kaikki ihan samanlaisia, vaikka siltä näyttäisikin :D.

Samalla salilla on yli vuoden päivät käynyt treenailemassa sellainen nuorehko 18-19v junnu. Mitä kaverin treenejä olen sivusilmällä seurannut, niin tekeminen on ollut aika hiton fiksua, ei repimistä vaan puhdasta järkevää tekemistä.
Tänään pisti silmään kun kyseisen junnun taas näin, että jotain on tehty oikein, koska piffiä ja voimaa on tullut varsin hyvin. Se on aina hieno homma, kun alottelevat junnut jaksaa oikeasti miettiä asioita ja tehdä ne vielä oikein.
Tavallaan taas harmittaa ihan suunnattomasti kun ne menee perkele rinnalle ja ohi.

Back
Ylös Bottom