Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ihanasti viilennetty sali ja mahdollisuus pulahtaa uimaan lähilampeen heti treenin jälkeen.

Hengitys kulkee paljon paremmin joogan jälkeen (viime yönä valvoin kun hengittäminen sattu nenään :wtf:) ja muutenkin oli kiva tunti. :)

Hengitys kulkee paljon paremmin joogan jälkeen (viime yönä valvoin kun hengittäminen sattu nenään :wtf:) ja muutenkin oli kiva tunti. :)

Joogaa ois hauska kokeilla uudestaankin, mutta ei sellaselle tunnille nyt kehtais mennä. :D Meillä oli koulussa kerran joogaohjaaja pitämässä tuntia, ja oli hauska huomata, että en ole siinä edes aivan paska (jos muihin vertaa).

Salille oli tullu uudet jalkalaitteet (ojennus,koukistus) pääsin sitte niittä testailemaan kun sattu jalkapäivä olemaan. Oli kyllä helvetin hyvät!

Oon nyt 4 kuukautta reenannu 2-jakosel ja nyt pitkästä aikaa tein 5-jakosel etureiskareenit. Tein muutaman pakkotoiston rässis ja kyllä meni perille. Ei oo tullu tehtyy pakkotoistoi ym. noitte 2-jakosten aikana.

Joogaa ois hauska kokeilla uudestaankin, mutta ei sellaselle tunnille nyt kehtais mennä. :D Meillä oli koulussa kerran joogaohjaaja pitämässä tuntia, ja oli hauska huomata, että en ole siinä edes aivan paska (jos muihin vertaa).

Niin mäkin olin alussa, mutta jännästi sitä oppii kun harjoittelee. ;) Yritä hakeutua jollekin alkeistason tunnille,jossa muutkin on yhtä köpelöitä.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Niin mäkin olin alussa, mutta jännästi sitä oppii kun harjoittelee. ;) Yritä hakeutua jollekin alkeistason tunnille,jossa muutkin on yhtä köpelöitä.

Ei vaan mä huomasin olevani siinä yllättävän hyvä. Kehtasin jopa yrittää liikkeiden vaikeimpia variaatioita, vaikken niissä sitten ihan aina onnistunutkaan.

Toissapäivänä ilahdutti se, että salin isoin bodari pyysi minua tekemään jalkoja seuraavana päivänä kanssaan

Eilen ilahdutti jalkatreeni kyseisen bodarin kanssa

Tänään ilahdutti se että SATTUU AIVAN SAATANASTI

Ja se että 38" - vyötärön farkut kiristivät reisistä, hohhoh (oma koko 33-34")

Parin viikon tauko reeneistä, helvetin raskas jalkareeni vaikkei painot ollu edes kummosia, mutta reilu tunti jumpasta ja edelleen jäätävä paine reisissä. Voi olla että huomenna alkaa iltaa kohden särkemään ihan tosissaan.

Kesälomat ohi ja pääsi tutulle turvalliselle salille, jossa tulee pelkästään tuttuja vastaan, jos niitäkään. Ohjelman vaihto piristää ja se että tällä viikolla joka treenin jälkeen päässy pulahtamaan järveen, jonne on salilta matkaa ~100 metriä. Life is gooood!

Ilahtuminen ei tapahtunut salilla, mutta liittyy sinne vahvasti:

Oon useasti nähnyt salilla erään todella upean näköisen naisen, jota on aina tullut ujosti vilkuiltua. Aina mielessäni kuvittelin, että noin upea nainen on varmasti tosi mukava ja hauska jne. Muutamia kuukausia sitten noi kuvitelmat kuitenkin murtui. Tein kyykkyjä ja pidin siinä sarjataukoa kyykkytelineen keskellä seisoskellen. Tämä seksikäs nainen tulee ja alkaa ottelemaan painoja tangosta pois...sanon "Anteeks, mutta mulla on tässä vielä sarjoja kesken". Nainen mutisee jotain "Aijjaaa en huomannu sua" ja naurahtaa lähtee pois. Ilmeisesti olin tälle naiselle täysin näkymätön :(

Eilen satuin näkemään kyseisen naisen kävelemässä kaupungilla. Naisella oli päällä todella läpinäkyvä vaalean sininen mekko, alta paistoi perse ja mustat stringit. Lähdin kävelemään naisen perässä tuijottaen sen persettä yhtään häpeilemättä. Tätä kesti jonkun 5min. Se tuntui jonkunlaiselta kostolta. Tulin todella onnelliseksi.

Sain 3,5 vko tauon jälken (tulehtunut kyynärpää) vihdoin käden kivuttomasti suoraksi, ja sai jopa penkkiä tehtyä. Eikä ole tippunut kuin 10-15kg alaspäin sarjapainot! jei!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom