Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sano että mussa ois potentiaali voimanostajaks. Enpä tiiä, ei kauheesti kiinnostais olla +100kg sikaniskakuoseissa joku kiree penapainta päällä ja 300kg rinnalla ranteet nurinpäin. :down:
Nojoo, mut kuitenkin enemmän kehonrakennustyyppinen treenaus ois lähempänä sydäntä. Huvittaa vaa tää kaveri ku aina kehuskelee et sillon ja sillon noussu 380kg ja 10 vuoteen ei oo treenannu ja kuinka monta nuorta kaveria on treenannu maailmanmestariks. Aina myöskin joka liikkeessä on neuvomassa. Ei siinä kokemusta varmasti löytyy mutta rauhassa ei oikein saa olla, jos kyseinen kaveri sattuu paikalle samaan aikaan.Ei voimanostajanakaan tartte olla läski ja ilman varusteita nostaminen on yleisempää kuin varusteilla nostelu.
Tänään meni mavessa 3x6x165 sarjat vaikka piti lähtä koittamaan heti eilisten kyykkyreenien päälle. Se on sitten aika varma 3x6x170 seuraavalla koitoksella kun tuoreella selällä pääsee vetämään![]()
Ot. En nyt haluis masentaa mutta tossa pitäis kyllä pystyä käyttämään isompia painoja kuin normipenkissä. Itse kun aikanaan tein tota ekaa kertaa niin mulla oli painoa 30kg enemmän verrattuna normipenkki ykköseen ja silti otin sillä 2*5 sarjan.
Ot. En nyt haluis masentaa mutta tossa pitäis kyllä pystyä käyttämään isompia painoja kuin normipenkissä. Itse kun aikanaan tein tota ekaa kertaa niin mulla oli painoa 30kg enemmän verrattuna normipenkki ykköseen ja silti otin sillä 2*5 sarjan.