Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%
Etukyykkysarjaan +3 toistoa viimeviikkosesta :O Eletään diettiviikoa 10 kuitenki enkä tosiaan ole odottanut minkään tuloksen nousevan. Viimeviikon tulos oli kyllä normiin verrattuna -1 mutta silti 2 paremmin kun normaalisti :))

Pääsiäistauon jälkeen ajattelin kokeilla maltilla käsilläseisontapunnerruksia, mutta menikin niin hyvin, että kokeilin ennätystä ja 10 tuli. =)

Oli monnarilla karmee ruuhka taas, mutta hyvä selkäjuNppa. Lisäksi ilahdutti, kun oli joku junnujoukkue reenailemassa, mitälie 13-15 vuotiaita mistä noista tietää, mutta sellanen veikee ukko niitä valmensi ja ne tuntu innostuneen reenaamisesta kovasti. Tulevia tähtiä liikuntamaailman taivaalla, selvästi. Hienoa nähä ko junnu motivoituu :)

Seläs välilevyjen välisten sideskudosten repeymä.Mave ja kyykky loppu siihen.Ai ihanuuta kun loppu 3:n toistot.Ainoastaan apuliikkeitä.Repeymä paranee mut tää laittoi asiat tärkeys järjestykseen.
Tavoitteista mave jäi 10kg ja jk 20kg.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Eka sarja penkissä tuntu helvetin raskaalta,meinasin lähtee kotiin. Sen jälkeen loput sarjat oli kevyitä niin penkissä,vinona ja jenkkinä ja jäin todella hyvä mieli.

Tulokset nousivat kiitettävästi pitkästä aikaa jokaisella voimanoston osa-alueella. Penkki, joka oli junnannut vuoden paikallaan nousi vihdoinkin. Ja nyt jaksaa hymyillä :dance: :)

Salilla ilahdutti erittäin hyvä tuntuma etureisissä prässätessä. Ennen salia ilahdutti kun sain kuulla kaverilta koulussa että oon lahjakas, kun kuuli mun kyykkypenkkimave-tuloksien kehityksestä. Noo, enpä nyt sanois.. Vetosin vaan lyhyisiin raajoihin, reeniin, ruokaan ja lepoon :nolo::puntti:

Pitkän salitauon jälkeen mukava huomata että tulokset nousee taas kovaa vauhtia. Joka liikkeessä saa ensi kerralla laittaa lisää malmia tankoon. :puntti: (treenaan siis tällä hetkellä 1-jakoisella)

Uusi ohjelma ja se, kun äsken peilailin menemään niin tuli ensimmäistä kertaa sellanen fiilis, että tästä riisikepistä saattaisi jäädä jotain jäljellekin dietin jälkeen.
Mut bulkataan nyt vielä kuukaus-pari. :puntti:

Huomenna tuhotaan kädet ja olkapäät <3

Olin hetki sitten lähikaupassa ruokaostoksilla ja kaupassa viereen ilmestyi humaltunut 40 - 50 vuotias mies, josta huomasi selvästi, että on joskus treenannut, mutta viina vienyt miehen mennessään. Tää kaveri aloitti keskustelun kysymällä "mitäs body" ja sanoi että jätkä on näköjään treenannu ja kovassa kunnossa. Alkoi sitten kertomaan miten mun kannattaa syödä kanaa, vihanneksia, sekä hyviä rasvoja ja unohtaa einesruuat, kun satuin juuri seisomaan eineshyllyn edessä. Tämän jälkeen kysyi, että käytänkö steroideja ja kun vastasin kieltävästi, niin sanoi että se on hyvä ja kannusti treenaamaan lujaa. Jatkoin tästä seuraavaan hyllyväliin ja hetken kuluttua tää kaveri ilmestyi taas viereen ja muistutti vielä, että oon kovassa kunnossa, sekä kertoi, että treenasi myös itse ennen vanhaan. Kyllä lämmitti kyniksen mieltä kehut ja eikös se totuus aina tule juoppojen suusta. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom