Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl M-Nutrition EAA+ -25%
Mulla syväkyykky about samaa ko penkkimaksimi :face: Tosin jalat saa niinpaljon kyytiä pyöräilyssä ja juoksussa, ettei toivoakaan, että ne kehittyis samaa vauhtia, mutta hävettää silti hieman.

Yleisempää tuntuu olevan, että syväkyykky on puolet penkkimaksimista. :thumbs:

Ja hyvin yleistä on sekin, että ne suhteessa muihin liikkeisiin aivan ylisuuret kyykkytulokset eivät ole syväkyykkyjä vaan varttikyykkyjä, noin keneenkään nimenomaisesti viittaamatta vaan ihan yleisenä toteamuksena.

Joku kehui, että mun kyykyt näyttää ihan hyviltä. Mulle ollut tähän asti aika hankala liike. Lämmittelin ekaa kertaa smithissä ja siirryin vasta sitten tavallisempiin kyykkyihin. Mahtoikohan auttaa vai olikohan katsojan silmä väärässä :P.

Eilen oli uusi mies, söpö ja hyväkroppainen sellainen, bodypump-tunnilla kokeilemassa ekaa kertaa. Se oli tosi suloinen, kun se veti ihan täysillä ja ei tietty jaksanut settejä loppuun juuri koskaan (tytöt kun taas aloittaa varovasti niin pienillä painoilla, että tuskin ees tuntuu). Ihanaa katteltavaa oli :rock:

Kyykkääminen tuntui jo paljon paremmalta kuin viikko sitten ja kymppisarjoihin kymppi lisää painoa. Joskos taas ensi viikolla sama kymppi lisää, niin pääsisi lähelle omaa tasoa levähdystauon jälkeen :)

Eilen oli uusi mies, söpö ja hyväkroppainen sellainen, bodypump-tunnilla kokeilemassa ekaa kertaa. Se oli tosi suloinen, kun se veti ihan täysillä ja ei tietty jaksanut settejä loppuun juuri koskaan (tytöt kun taas aloittaa varovasti niin pienillä painoilla, että tuskin ees tuntuu). Ihanaa katteltavaa oli :rock:

Söpöys mennee osaltasi hukkaan, bodypumppailija-poitsut etsii pumppitunneilta miesseuraa. Bodypump on uusi Yrjönkadun uimahalli.

Vasen ojentajani alkaa jo totella. Pääsi 1½ vuotta sitten jumittumaan. Huhtikuisella arginiinikuurilla (puolet sallitusta/suositellusta annostuksesta/pv) lienee osansa tähän. Kohta mä rupeen oikee rakentaa kehoo.

Ainii, tänään pukkarin vaaka näytti eniten kuin ikinä elämässäni. Oikeestaan näytti hienolta se lukema.

3 kpl Supermass Nutrition PRO BURN

Vahva rasvanpolttaja kapselimuodossa

-25%
Joku käytti suihkussa glögin hajuista shampoota. Tai ainakin koko suihkuhuone tuoksui glögiltä/kanelilta/vastaavalta. Tietääkö kukaan, mistä moista tavaraa saa?

Ei mies voi olla söpö, ellei hän ole alle kaksi vuotias.

Miehet ovat komeita tai hyvännäköisiä. Taas yksi jenkkisarjoista suoraan kopioitu sana: "Oh, look at that guy, he is so cute"

Ei ilahduttanut varsinaisesti salilla, mutta.. Viime aikoina on alkanut ahdistaa kun tuntuu että maha on vaan kasvanut salin myötä, mutta nyt kun katselin itseäni peilistä niin huomasin, että onhan sinne jotain pieniä lihaksiakin alkanut ilmestyä! :dance2:

Edit: Niin siis katselin itseäni peilistä ilman paitaa, t-paita päällä näyttää usein siltä että maha on vaan kasvanut.

Olen työmatkalla Almatyssa. Lauantaiaamun kunniaksi hakeuduin paikalliselle salille. Äijät oli tosi isoja ja suonikkaita. Naiset todella kauniita, mutta lähes jokaisella botoxilla paisutetut Iines-Ankan huulet. Ne jo sinänsä pisti hymyilyttämään. Sali oli hyvin varustettu, mutta ihan täyteen ahdettu.

Menin tekemään penkkiä, enkä huomannut, että ihan penkin takana oli sellainen potkukone. Sellainen, jossa tytöt ruukaa treenata pakaroitaan. Olin makaamassa penkillä, ähkimässä sarjaa varmasti salin pienimmillä painoilla, kun siihen potkukoneeseen vääntäytyi yksi näitä pitkäsääriä ihanaa pepaansa treenaamaan. Se pakara pullisteli valehtelematta korkeintaan 70cm päässä mun naamastastani takaviistoon. Nauratti niin helvetisti ja ajatus lähti lentämään muuhun suuntaan, että oli pakko jättää penkkittely siihen.

Tuli kuitenkin niin hyvä mieli, että treeni kulki sittemmin hyvin. Oli myös mukava kokemus treenata ja hikoilla aika kuumassa salissa. Tuuletus pelasi siten, että kaikki ikunat olivat auki. Hapea sai hyvin. Ulkona +27C. Kaiken kaikkiaan mainio kokemus. Se perä jää kyllä ikuisesti mieleen.

Syvälle kyykkääminen sujui liikeradan ja asennon puolesta mainiosti ja tuntui helvetin hyvältä. Painot ei kaksisia ole vielä mutta pääasia on että nyt sinne alas pääsee, siitä se lähtee!

Leuanvedot jumittaa hitaasti mutta tasaisesti. Tänään kokeilin ensimmäistä kertaa lisäpainovyötä, 5kg limpun kanssa ja sain jopa vedettyä itteni ylös asti :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom