Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%
Super-lyhyillä sarjatauoille ja pienillä painoilla pitkää sarjaa - olkapäät ja hauikset huutaa hoosiannaa. Jäätävän hyvä reeni! I'm loving it!

Tissit ja vieläpä omat. Saa nykyisin ihan jäätävän pumpin flyesseillä, tuntuu viimosella sarjalla et nuo patalaput räjähtää. Kauan siihen menikin et tää viimeinenkin lihasryhmä alkoi jollain tavalla vastaamaan reeniin.

Salin jälkeen olin lähdössä pyörällä kotio, kun tultiin kehaisemaan, kuin oli huomannut, että treenaan hyvin. :D Tänään on kiva mennä treenaan selkää, kun ainakin jonkun mielestä treenaan hyvin. (Mitä se sitten oikeesti tarkottaakaan?)

Parin viikon hakemisen jälkeen kyykyssä asento ja tekniikka loksahti taas pitkän tauon jälkeen kohdalleen. Tuloksena aivan järjetön pumppi etu-ja takareisissä ja pakaroissa. :rock: Huomenna voi olla kiva kävellä.

Oho.. TAAS tultiin kehumaan. En kyllä enää kehtaa postaa näitä tänne. Täytyy varmaan alkaa pitään salaista päiväkirjaa. ;) Kummiskin; alkaa kuulemma näyttää skrodemmalta, ja on tullut massaa, ja suonet näkyviin. Vitsit, kuin tulee hyvä mieli kun kehutaan ääneen!

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Kokeilin ihan vaan kokeilun vuoksi käyttää tänään penkissä tollasta ihan tavallista vastuskuminauhaa slingshotina ja sehän toimi! Tietenki oikea Slingshot on parempi, mut teki toikin tehtävänsä – yli maksimiraudat liikku ihan kevyesti. En tainnut saada edes yhtään epäilevän hämmästynyttä katsetta, mut pari tyyppiä jutteli aiheesta ihan mielenkiinnolla. Tuotahan vois ihan oikeesti käyttää joskus.

Jalkapäivät on timanttia. Niinhän se menee että siinä missä tulokset nousee niin motivaatiot nousee siinä samalla. Saa melkein viikoittain lyödä lisää rautaa tankoon, kohta loppuu jo levypainot salilta :)

Olen nyt reilun kuukauden treenannut enemmän body-tyylisesti, pidempiä sarjoja ja lyhyemmillä palautuksilla. Ilmeisesti jotain muutosta kropassa on tapahtunut kun salilla monesti samaan aikaan ollut mies kertoi tänään että mun olkapäät on kasvaneet paljon, ja huolehti ettenhän ole alkanut käyttämään steroideja :D
Painossa ei ole tapahtunut kyllä muutosta mihinkään suuntaan mutta oon ehkä kiristynyt jonkin verran. Hankala itse nähdä muutosta, kun en ole saanut otettua kunnon kuvia. Sanoi vielä että oli salille tullessaan luullut mua mieheksi olkapäiden takia, kun istuin selin häneen. Otin kohteliaisuutena!

Sain tänään jalkoihin todella hyvän pumpin ja muutenkin jaloissa on kuukauden sisällä tapahtunut enemmän muutosta kuin koko treeniaikana.
Kesä tulee joten pitänee kaivaa boratit kaapista ja lähteä biitsille!

Oli aivan mahtava päivä salilla. Sinne fillarilla tyynen järven selän reunoja pitkin, upeita maisemia. Salille ko pääsi (JKL monitoimitalo), ristus siellä oli 2 ihmistä! 2! yleensä siellä on seittemän aikaan ainaki 300 + pari turistia! No, homma senkun paranee. Löytyi mavepaikalta vapaa tanko, joka oli sopivaa karheuttakin. Eikun mavettelemaan, ja nyt kun ilman vöitä ja remmejä yrittää kynäniska nykiä, niin tulihan se 200 taas. TIukahko, mutta tuntui hiton hyvältä. PIenesti tähtiä nähdessään oli jo hyvä mieli. Tästä sitten vielä hyvä takareisijuNppa, hyvä penkkijuNppa (ranteet ja olkapäätkin kerrankin olivat purnaamatta!), ja sitten supermaneja. Supermaneja tehdessä ekan setin perään päätin sitten viksuna ottaa pitoa niin pitkään kun pysyy. n. 20 sekunnin kohalla en tiedä hajosko paketti ensin vai naksahtiko selässä ensin, ja ukko romahti ison mahan päälle. Mutta! Tällä kertaa ei hajonnut mitään, olo senkun vetreytyi vanhalla! ilmeisesti joku lukko vaan aukes, ja entistä ehompana kylkijumpat päälle.

Prkl että teki hyvää tauon jälkeen :) ♥ :dance:

Keventely jalkajumpissa kulki oikein kivasti, suorat sarjat 20kg korotuksilla meni kyl kivasti perille ja hiki virtasi. Huomenna voi iltasella taas naurattaa kun ei istumaan pysty, SJMV :haart: = meikän uus lemppariliike.

Tän vuoden penkkitavote saavutettu kun vasta 1/3 vuodesta on menny. Penkissä siis tänään nostin 80 kg kevyen ykkösen ennen sarjoja ja oli kyllä niin kevyt että huh huh. Mavesta ja kyykystä puuttuu kummastaki enää 10kg ni niissäki tavote ylitetty. Kattoo sit missä ne tulokset on vuoden lopulla. :rolleyes:

Leukoja vastaotteella 6x4x15kg helposti! :) Jos kevään dieetti vähän ärsyttää penkissä ja kyykyssä kun ei kulje, leuoissa hymy on aina herkässä kun äijä vaan nousee ja nousee :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom