Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%
Mave kulki tosi hyvin, vaikka peppu oli kipee eilisen 5x5x100kg kyykyn jäljiltä. Mavessa nous keposesti 5x5 130 kilolla ja pysy jopa kädessä ilman remmejä. Viimeks oli hankaluuksia 125 kilonki kanssa.

Pysty kyykkäämäänkin ekaa kertaa pariin kuukauteen, ettei vasen polvi ja selkä ilmotellut itestään. Tosi en kyykännyt kuin pari keveempää sarjaa, mutta kuiteski.

Viime aikoina on ilahduttanut usein, että porukka on tuolla alkanut juttelemaan enemmän. En tiedä onko nyt mennyt mulla jokin maaginen raja rikki salilla vietetyssä ajassa, vai mitä tää on? Ennen sai/joutui olemaan omana myrtsinä itsenään koko treenin, mutta viime aikoina on joka kerta alkanut joku juttelemaan. Ja saa toki niiltä rauhassakin olla jos semmoinen fiilis. :)

Tämmöselle läskille on leuanveto tietenkin ongelma ja pitkään niitä ei yhtään noussutkaan. Alkuvuodesta alkoi tapahtua ja nopeasti sainkin 3x2. Mutta sitten tapahtui taas jotain eikä vedettyä saanut kuin kerran, jos sitäkään kunnolla. Paitsi tänään yhtäkkiä menikin 3,3,2!

Olen ehkä vähän ihastunut ketjuihin lisäpainona. Tänäänkin penkissä oli melkein 20kg yli tavallisten sarjapainojen painoa kädet suorana (yhteensä 36kg ketjuja käytössä). Loistava tapa saada sopivaa ylikuormitusta ilman, että se on kuitenkaan liian raskasta.

Kuin myös! Varmasti hyvin sinnepäin tekniikalla bouttiarallaa 3. Sama myötä- ja vastaotteella. Mutta kyllä tämä tästä; ensin täytyy pyytää joku näyttämään tekniikka, ja sitten alan hinkuttamaan kuminauha apuna, ja sen jälkeen voisin vaikka julistella jotain varovaisia tavoitteita(kin).

Mä olen tässä maaliskuun ajan tehnyt leukoja 1-2 kertaan viikossa 4x5 sarjoilla otteita vaihdellen, hartianlevyisillä ja leveillä myötä- ja vastaotteilla. Sillä noussut tuo oma maksimi tuon muutaman toiston, kun aikaisemmin se junnasi juuri siinä 7-9 välillä. Kyllä ne sitten nopeasti kehittyy kun vaan alkaa tekemään!

Tänään meni mavessa 3x6x165 sarjat vaikka piti lähtä koittamaan heti eilisten kyykkyreenien päälle. Se on sitten aika varma 3x6x170 seuraavalla koitoksella kun tuoreella selällä pääsee vetämään :)

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Maastavedot: 4x170kg, kaks kertaa! Ei kyllä viimevikolla ois tälläsiä uskonu ku oli niin onneton selkäpäivä ja tuli vaa kakkoin ja ykköin 170kg:lla.

Tänään melkee kuukautee eka kerta salilla, ku olin reilu kaks viikkoo kuumees ja sen jälkee sluibasin jonkun viikon vissii ainaki. Tein poikkeuksellisesti rinnan ja selän yhdes, ku niin pitkä tauko. Positiivist oli se et ehkä vaan noin 20% oli täs melkeen kuukaudes tippunu tulokset vaiks aamupaino tänään aamul ennen salii oli 6 kiloo pienempi ku kuukaus sitten oli... Ihan onnistunu kuukauden kuumedietti siis vissii, vaik menikin koko kuukausi vaan sohvalla makoilles, eikä tullu vedettyy aineenvaihduntaa boostaavii hiit lenkkei :D

Jälleen kerran ainoana salilla, pystypunnerruksesta rep maksit, ring row:t ja kroc row otti mukavasti selkään. Tuntuu että jotain tuli tehtyä oikein kun sai tuntumaan kunnolla selässä.

Syksyllä aloittelin salitouhuja vuosien tauon jälkeen. Silloin 2 dippiä ja murahdus.
Tänään 4 x 10 ja hengityksen tasaannuttua suhteellisen leveä hymy.
Kyllä tää vielä tästä lähtee.

Viime aikoina on ilahduttanut usein, että porukka on tuolla alkanut juttelemaan enemmän. En tiedä onko nyt mennyt mulla jokin maaginen raja rikki salilla vietetyssä ajassa, vai mitä tää on?

Meidän salilla kun ylittää tietyn voimatason alkaa saada vakkareilta perinteisen "Mo" tervehdyksen tullessa jumpalle.
Itseä ilahdutti tänään kun jalkatreenissä tuli jälleen kerran hiki ja myöskin sauna oli tavallista kuumempi.

Tein 2 toistoa leukoja 12,5 kg lisäpainojen kanssa, ajatuksena oli tehdä vain 1, mutta tuntuikin yllättävän kevyeltä. :)

Seuraavalla kerralla taidan olla niin hurja että laitan 15 kg kiekon ja koitan jos sillä jaksais yhden vedon, usko on ainakin nyt vahva että saattais vaikka mennä. :hyvä:

100 kg:lla ykkönen penkistä. En aiemmin mitään ykkösiä ole harrastanut, mutta eilen tuli salilla penkkiä tehdessä sellainen fiilis, että nyt on pakko ottaa selvää tuleeko vai ei. Ja tulihan se :D

Tein 2 toistoa leukoja 12,5 kg lisäpainojen kanssa, ajatuksena oli tehdä vain 1, mutta tuntuikin yllättävän kevyeltä. :)

Seuraavalla kerralla taidan olla niin hurja että laitan 15 kg kiekon ja koitan jos sillä jaksais yhden vedon, usko on ainakin nyt vahva että saattais vaikka mennä. :hyvä:

helposti menee 17,5 myös ykkönen

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom