Ilahdutti että eilen pääsi kaupalliselle salille pitkästä aikaa, tehnyt pitkään himassa lähinnä vapailla/omalla painolla. Ihan hyvää vaihtelua kyykky, penkki, mavelle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itellä oli joskus 103->86 samat voimat sit 86-83 en mitannut painoa, mutta 83:ssa rupes olemaan kroppa "epävakaa"/tärisemään samojen painojen alla kuin aiemmin. Itse lopetin dieetin siihen kun pelotti voimien menetys + oisko tuo ollu 84 vai 86 kg mikä silloin "piti" alittaaYllätti ja ilahdutti, että kehonpaino sai tippua tuolta 97kg paikkeilta n. 75kg paikkeille, että alkoivat tulokset oikeasti laskemaan. Ja tämänkin olen todennut vasta varsinaisesti penkissä. Tai itseasiassa olen pudottanut 110kg:sta, mutta olin vahvimmillani jossain tuossa 97kg kohdilla. Toki oon pudottanut aika hitaasti, n. neljän vuoden aikana, niin että yksi vuosi meni vähän takapakkina/ilman edistystä, kun koronapaskat sulki salin pari kertaa pidemmäksi aikaa. Vielä ois kiva 5-6kg pudottaa ja sitten kun alkaisi ekaa kertaa elämässään treenaamaan sellasilla maltillisilla plussilla, eikä vain maintaineissa tai miinuksilla.
Sinäkö se perhana oot siirtäny noi selkäkivut mulle! Eivaan, tää vuos ollu kyllä hirveetä paskaa ja stressiä ja kehonhuolto jääny kyllä ihan taka-alalle.Pitkäaikaiset selkäongelmat on selätetty ja nyt on päästy pitkästä aikaa treenaamisen makuun. Elämä maistuu!
Pikkunen himatreeni taas, ja tuli testattua. 10s ei tehny oikeestaan ees tiukkaa. Päälle vedin omalla painolla maksimit leuoissa. 25 aika keposeen & ylipuhtaasti, mikä on mulle ihan kelpo tulos. 30 toistoa siinä ja siinä tulisko, ehkä vaatis pari treeniä alle. Kestävyydelle en tee käytännössä yhtään mitään(työsarjat 80% ajasta 1-6 toistoa kaikis liikkeissä), mutta hyvä maksimivoima palvelee sitäkin ominaisuutta aika nätisti from my experience. Toisin päin tehoton homma.Randomilla testasin etuvaakaa. Joskus 2017 "treenasin" satunnaisesti tota, eli kokeilin meneekö vai ei. Vähän niinku mielivaltaista grease the groove metodia. No kuitenki... sehän luonnistu yllättävän hyvin nyt. Leuat kulkee tosi hyvin, eli ynnää yhteen. Kyseessä on lähes täysin latsiliike, vaikka tietämättömät pitääki jonain coreliikkeenä yleensä . 10s pito onnistuu tyyliin nyt, mikä on kyllä aika hyvä jo. katso liitettä 254633
Nii mikä?Sen jälkeen kun aloin tekemään kulmasoutua superleveällä niin akanniska on kadonnut melkein kokonaan.
Mää asetun tohon liikkeeseen yleensä tonne penkin toiseen päähän silleen että ala-asennossa perse osuu penkkiin. Tuostahan pääsee vähän syvemmälle, mutta onko aloitusasento hankala?Coren tehot oli pitkään vähän hakusessa, ku luistanut mun rutiinista hieman. Rutiini oli siis pitkään se, että teen jokaikinen treeni vähintään jtn kohtuullista keskikropalle. Tänään lisäpaino dragon flagissa(kyllä, tää on juttu) 10kg levyllä nelonen. Not bad. Enkka on 15kg:lla ykkönen, joka ei tuon setin jälkeen enää noussu. Nilkkapainoil saa kyllä liikkeestä vaikeimman, käyttämättä yhtä paljo lisäpainoa. Pic for attention.
katso liitettä 259804
Joskus juuri tuolleen tehneenä, ei se oo hankala. Senkun vaan yläkroppa tukevasti penkkiin kiinni, jalat ylös (vaikka koukussa jossei muuten) ja siitä vaan sarjaa tekemään.Mää asetun tohon liikkeeseen yleensä tonne penkin toiseen päähän silleen että ala-asennossa perse osuu penkkiin. Tuostahan pääsee vähän syvemmälle, mutta onko aloitusasento hankala?