Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Liikkeen ideahan on mennä alaspäin, taivuttaen nikama nikamalta, alkaen päästä.Oon siinä luulossa, että esim. "Jefferson curl" liikkeen ultimaattinen tavote on tehdä helvetin syvä mave, ja pitää selkä täysin suorana
Joo toi se perus idea taitaapi yleensä olla.Liikkeen ideahan on mennä alaspäin, taivuttaen nikama nikamalta, alkaen päästä.
Alkuun todella pienellä painolla, vaikka pari kiloa siis.
Alas mennessä uloshengitys rauhassa, ylös tullessa sisäänhengitys. (Aloin epäillä, muistanko tämän väärin...No, kuitenkin, noin minä teen)
Jalat suorana, täysin.
Christopher Sommer (gymnastic bodies), opetti ainakin noin.
Se onkin ihan haastavaa pitää vatsa sisässä siellä ala-asennossa.Liikkeen ideahan on mennä alaspäin, taivuttaen nikama nikamalta, alkaen päästä.
Alkuun todella pienellä painolla, vaikka pari kiloa siis.
Alas mennessä uloshengitys rauhassa, ylös tullessa sisäänhengitys. (Aloin epäillä, muistanko tämän väärin...No, kuitenkin, noin minä teen)
Jalat suorana, täysin.
Christopher Sommer (gymnastic bodies), opetti ainakin noin.
Sama mut 15vuotta...vituttaa nää jalat niin saatanasti kun ei voi tehdä jalkatreenejä niinkun ennenvanhaan.
:G ihan paskaa. Vois perustaa sellasen RHP-kerhon. Alaraajavammasille only.Sama mut 15vuotta...
No jaa, ei noi olkapäät ja kyynärvarretkaan ole ihan entisensä...:G ihan paskaa. Vois perustaa sellasen RHP-kerhon. Alaraajavammasille only.
Tykkään toimia jarruna. Näissä haasteissa kannattaa aina pitää järki mukana, ettei vaivihkaa nosta kuormia tekniikan kustannuksella tai aja itseään liian väsyksiin ja sitä kautta riko jotainJa sieltä 100kg ylös penkistä hallitulla laskulla ja nostolla! Cmon! Seuraavaksi ehkä Mave-haaste eli syksyyn mennessä 200kg ylös.
Näinhän se on. Täytyy vähän funtsia keskittyisikö enemmän keväästä alkaen aerobiseen ja rasvanpolttoon.Tykkään toimia jarruna. Näissä haasteissa kannattaa aina pitää järki mukana, ettei vaivihkaa nosta kuormia tekniikan kustannuksella tai aja itseään liian väsyksiin ja sitä kautta riko jotain