• Supermass Nutrition SUPER WHEY ISOLATE, 650 g, Gingerbread -33%

Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Juuri tästä syystä, kun pyydän vaikka nyt siihen penkkiin varmistajaa, ilmoitan sille monta toistoa pitäisi mennä(ja meinaanko vetää tappiin asti) ja sanon että pitää näppinsä irti tangosta ennenkuin se lähtee menemään väärään suuntaan ylös punnertaessa.
Ja silti 85% näistä ottaa tangosta kuitenkin kiinni…😤

Supermass Nutrition GOOD NIGHT 1 kg Chocolate Dream -36%
29v on vielä tosi nuori ajatellen kaikkea tollasta sekoilua. Tossa iässä saa paljon anteeksi ihan olemalla nuori. En mä siis edes tiedä mitä kaikkea touhuut mut sellanen terve nöyryys on ihan hyvästä ja ehkä jossain kohtaa olis aiheellista karsia niitä riskialttiimpia juttuja pois. Ihan näin havaintoina omasta kuplasta. Ite oon säilyny hyvin ehjänä mut eipä mun urheilusaavutuksissa oo paljoo kerskuttavaakaan. @Cuntslinger

29v on vielä tosi nuori ajatellen kaikkea tollasta sekoilua. Tossa iässä saa paljon anteeksi ihan olemalla nuori. En mä siis edes tiedä mitä kaikkea touhuut mut sellanen terve nöyryys on ihan hyvästä ja ehkä jossain kohtaa olis aiheellista karsia niitä riskialttiimpia juttuja pois. Ihan näin havaintoina omasta kuplasta. Ite oon säilyny hyvin ehjänä mut eipä mun urheilusaavutuksissa oo paljoo kerskuttavaakaan. @Cuntslinger
No hyvä ainaki että 29 on sulle nuori, koska munkaan mielestä se ei oo mitään. That said, 99% mun +-ikätovereista, kavereista, tutuista, tuntuu olevan enemmän/vähemmän paskana, eikä ne oo ees tehny oikeesti mitään kehollaan. ''Tekevälle sattuu''. Okei. Ei tekevä selkeesti spontaanisti räjähtää 😌. Mä oon sen takia ehjä, koska oon koetellu rajojani hyvän maun rajoilla, jollon ne alkaa hahmottua aika hyvin. Ylipäätänsä käyttäny kehoani moneen. Panostanu sen ''kaaoksen'' keskellä ihan oikeesti hyödyllisiinki asioihin välillä liikuntaa harrastaessa. Täys itsestäänselvyys mulle, mut mitä sitä kuuluttamaan sen enempää. Tuuria kaikki, ja 30v ku on mittarissa ni testot lähtee hautuumaalle ja halvaannun ku nousen sängystä liian nopee 🤷‍♂️. Jumala rankasee, koska kirjotan liian ylimielisesti tjs. muuta paskaa. Aika sen näyttää, ketkä teki oikeita ratkasuja ja ketkä ei. Jos vaikka 29v tuntee ittensä vanhaks keholta/mieleltä, ni onhan se aika järkyttävä tragedia. 40v on varmaan yhä n. puolet Suomalaisen keskimääräsestä eliniästä. Think about it. Sä olit joku keski-ikänen äijjä muistaakseni. Jos oot säilyny, ja voit yhä liikkua vapaasti, ni oot paremmassa kunnossa jo pelkästään noiden tekijöiden vuoks, ku ykskään keski-ikänen ketä mä tiiän melkeenpä :X3:. Harva asia on surullisempaa ku joku entinen kova atleetti, treenaaja, joka on niin romuna, et treeni on lähinnä vanhojen muistelua & liiottelua lol. Ite aion kyllä liikkua hautaan asti. Jos en sitä voi tehä, ni multa saa kyllä vetää töpselin irti seinästä.

Tuli salilla tehtyä maastavetoa neljän sarja painoilla, joilla juuri ja juuri saan neljä toistoa. Sarja tuntui raskaalta ja jäi toistomäärä kolmeen kun voimia ei ollut enempää. Sitten huomasin, että olin ajatuksissani laskenut painot väärin ja tangossa olikin rautaa kymmenen kiloa enemmän kuin piti. Harvoin tulee niin ilahtunut olo sarjasta, joka jää kesken ja laskuvirheestä. :LOL:

Tuli salilla tehtyä maastavetoa neljän sarja painoilla, joilla juuri ja juuri saan neljä toistoa. Sarja tuntui raskaalta ja jäi toistomäärä kolmeen kun voimia ei ollut enempää. Sitten huomasin, että olin ajatuksissani laskenut painot väärin ja tangossa olikin rautaa kymmenen kiloa enemmän kuin piti. Harvoin tulee niin ilahtunut olo sarjasta, joka jää kesken ja laskuvirheestä. :LOL:
Oon nostanu penkissä isoimmat rautani laskuvirheen takia :D

Fatgripz Extremeillä yksi leuka 17.5kg lisäpainolla. Ei tää mitään suurta iloa tuottanu, mut vaikeusaste on sen verran kova, että menkööt.
12.5kg lisää tohon, ni se on jo aika hyvä varmaan. Toinen ''apuliike'' sujuu hyvin myös, eli dragon flagit lisäpainoilla. 10kg:lla 2-4 toistoa melkee millon vaan. Enkka tuossa on 10kgx5-6, ja ykkönen 15kg:lla. Raju liike, ja tarvii niin kovat hapet+jännityksen, et välil heittää päässä aika hyvin :d.

Treenaan kahdella eri salilla ja ilahduttaa kun toisessa on kunnon Hack-kyykky. Toisessa Hack istuen ja sillä en vaan saa mitään kunnon tuntumaa eikä pääse syvälle kyykkyy.

Löysin uuden rakkauden nimeltään chair deadlift.

Tietääpähän tehneensä jotakin vaikka tekeminen liikeradan pituudessa lasketaan senteissä.

Mulla on sellainen jännä intohimo salilla riehumiseen, että en oikein oo kiinnostunut mistään muusta liikunnasta. Mulla tulee aerobista arjessa varmasti riittävästi, ja jotenkin salille on joka kerta siistiä mennä ja tehdä kovaa treenit, joko voimaa tai ihan lihasten supistelua.
Kaikki kahvakuulat, kuntoilut, ja burpeet, hölkkääminen, kaikki tuntuu ihan kauhealta 😁

Kai sitä pitää olla vaan iloinen että on löytänyt jotain mistä innostuu vielä vuosien päästäkin, kuin olisi vasta aloittanut.

Viime jalkapäivänä tajusin, että prässillä voi olla joku paikka mun treenissä. Aiemmin ollu aina sellanen ennakkoluulo, että ihan mitätön liike kyykkyihin verrattuna. Mut sit katoin ku salivakkari prässäili tyylillä, mitä en ollu aeimmin nähny ite. Jalat niin reunalla jalkalautaa ku saa, ja kantapäät irti siitä. Pidin tota hieman kekseliäänä. Teki kuulemma noin, koska ei riitä muuten liikkuvuus. Ite vedin kuvan tyylillä, mut inspiraation lähde oli kuitenki toi hänen juttunsa. Tällä mun tyylillä sai kyllä hulvattoman venytyksen koko alakroppaan, ja tuntu todella hyvältä.

Screenshot_20230103_153225_Video Player.jpg

Polvi kesti kyykkäämistä. Ei se meikän lempilaji muutenkaan, mutta satasen painoilla pääsi ylös pienen kipuilun kanssa. Eihän siitä voi olla kuin tyytyväinen.

Uudet naamat salilla kanssa ilahduttaa. Saa nähdä kauan ”uusi vuosi, uusi minä” tyyli pitää. Tuleepahan edes pari kertaa vääntämään. Joka salilla pitäisi olla melkein olla tammikuun ajan joku siellä kiertävä neuvoja. Ihan uuden ojentaja treenin näin tänään. Siinä ei kädet suoristunut kertaakaan.

M-Nutrition Pure Creatine 300 g -30%

Suositut

Back
Ylös Bottom