29v on vielä tosi nuori ajatellen kaikkea tollasta sekoilua. Tossa iässä saa paljon anteeksi ihan olemalla nuori. En mä siis edes tiedä mitä kaikkea touhuut mut sellanen terve nöyryys on ihan hyvästä ja ehkä jossain kohtaa olis aiheellista karsia niitä riskialttiimpia juttuja pois. Ihan näin havaintoina omasta kuplasta. Ite oon säilyny hyvin ehjänä mut eipä mun urheilusaavutuksissa oo paljoo kerskuttavaakaan.
@Cuntslinger
No hyvä ainaki että 29 on sulle nuori, koska munkaan mielestä se ei oo mitään. That said, 99% mun +-ikätovereista, kavereista, tutuista, tuntuu olevan enemmän/vähemmän paskana, eikä ne oo ees tehny oikeesti mitään kehollaan. ''Tekevälle sattuu''. Okei. Ei tekevä selkeesti spontaanisti räjähtää
. Mä oon sen takia ehjä, koska oon koetellu rajojani hyvän maun rajoilla, jollon ne alkaa hahmottua aika hyvin. Ylipäätänsä käyttäny kehoani moneen. Panostanu sen ''kaaoksen'' keskellä ihan oikeesti hyödyllisiinki asioihin välillä liikuntaa harrastaessa. Täys itsestäänselvyys mulle, mut mitä sitä kuuluttamaan sen enempää. Tuuria kaikki, ja 30v ku on mittarissa ni testot lähtee hautuumaalle ja halvaannun ku nousen sängystä liian nopee
. Jumala rankasee, koska kirjotan liian ylimielisesti tjs. muuta paskaa. Aika sen näyttää, ketkä teki oikeita ratkasuja ja ketkä ei. Jos vaikka 29v tuntee ittensä vanhaks keholta/mieleltä, ni onhan se aika järkyttävä tragedia. 40v on varmaan yhä n. puolet Suomalaisen keskimääräsestä eliniästä. Think about it. Sä olit joku keski-ikänen äijjä muistaakseni. Jos oot säilyny, ja voit yhä liikkua vapaasti, ni oot paremmassa kunnossa jo pelkästään noiden tekijöiden vuoks, ku ykskään keski-ikänen ketä mä tiiän melkeenpä
. Harva asia on surullisempaa ku joku entinen kova atleetti, treenaaja, joka on niin romuna, et treeni on lähinnä vanhojen muistelua & liiottelua lol. Ite aion kyllä liikkua hautaan asti. Jos en sitä voi tehä, ni multa saa kyllä vetää töpselin irti seinästä.