Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kokeilin toissapäivänä pitkän tauon (kyseisestä liikkeestä) jälkeen military pressiä ja tänään uudestaan. Tänään sivusin jo vanhaa 1RM. Vaikka alla oli Zercher-kyykky (joka on rankka keskivartalolle) ja kapea penkki, joissa myös testasin training maximin. Nämä muuttujat, kun ynnää yhteen, niin uskoisin olevan täysin mahdollista parantaa vanhaa enkkaa +5kg. :oujee:
Kokeilin tänään taas pystäriä tangolla (military press). Sieltähän tuli 72.5kgx1. Vanha enkka oli 70kgx1 (2,5v takaa. +10kg lihavampana) :cool:
Kyllä tekisi nasulia pukata 80kg päänpäälle ja sen otankin nyt kunnolla työnalle.

Ostin hiljattain polvisiteet ja alkanut harjoittelemaan niillä kyykkäämistä (pari reeniä takana). Viimeisin ykkönen ilman siteitä 180kg, ajattelin tänään kokeilla siteillä kevyen ykkösen 170kg että tuntee hiukan miltä ne tuntuu isommalla painolla. No, kevyen ykkösen sijaan tuli helvetin kevyt kolmonen ja pankkiin jäi vielä 1-2 toistoa (y) Toki tässä on nyt kuukausi sheikon voimaohjelmaakin takana, joten voi olla että se ykkönen on ihan silläkin jo noussut ton verran, koska toi 180kg tuli ihan voimabodailulla. Nyt kolmen kuukauden kokeilu pelkkää voimatreeniä meneillään.

Oli eilen salille jättmäni polar h10 sykevyö nostettu talteen. Ei ollu pöllitty. Säästy 80-90e.

Positiivinen kotisali-ongelma, vedossa loppuu tangosta tila käytössä olevilla levyillä. Se olis virallinen lupa laittaa ostohousut jalkaan.

Näiden kanssa ongelma on taas toisenlainen. Näyttää ettei tangossa ole yhtään mitään (no ei siinä mulla olekkaan).

Tosin Vatanen tainnut taas ostaa varaston tyhjäksi.

Viikon levon jälkeen tuntuu rauta taas kevyemmältä kuin koskaan ja saa taas ruveta lisäilemään treeni painoja pikkasen ylöspäin. Ja Kyykystä ja mavesta omat henkilökohtaiset enkat ylös. Sunnuntaina 175 kyykkyä ja mavesta 215 eilen.

Dippiä kokeilin 30kg lisäpainolla ekan kerran 3 viikkoa sit ja meni 6 ja 4 hieman haparoiden. Tänään 7, 6, 6 ja paremmalla tekniikalla vielä. :hyper: Ehkä jonain päivänä olen vielä iso ja vahva :puntti: :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Penkissä 100kg 10 toistoa ja ainakin yksi jäi varastoon. Pitkään aikaan en ole voimaan keskittynyt ja kyllä vanha olkapään vamma taas hieman muistutti itsestään, toivottavasti ei jää enempää härnäämään. Tavoite vuoden päästä ottaa 3x8 130 kilolla. Jos vaiva jatkuu jatketaan sitte pumppailulla.

Seth Ferocen selkävideon innoittamana jätin ylätaljan välistä ja tassuttelin salin uudelle avusteiselle leuanvetomasiinalle. Ei sattunut ollenkaan olkapäähän vaikka minkälaisella otteella veteli. Selkä taasen otti tuntumaa ihan toisella tavalla.

Edistyminen penkissä riemastuttaa kerta toisensa jälkeen. Meni 4x4x70 ja olis varmaan menny vitosetkin jos ois ollu varmistaja. Itekseen en uskalla ihan tappiin saakka kokeilla ettei käy nolosti. Ens kerralla menee vitskat. :puntti:

E/ Mä en yleensä saa mitään kommentteja puntilla ollessa mut just tuossa penkkiä ähkiessäni vanhempi rouva kurkkasi huolestuneen näköisenä minua ja kysyi että 'Pittääkö sitä nuin kovasti tehä?' Vastasin vaan että kyllä pittää, muuten ei tuu vahvemmaksi. :giggle:

Viimeksi muokattu:
Edistyminen penkissä riemastuttaa kerta toisensa jälkeen. Meni 4x4x70 ja olis varmaan menny vitosetkin jos ois ollu varmistaja. Itekseen en uskalla ihan tappiin saakka kokeilla ettei käy nolosti. Ens kerralla menee vitskat. :puntti:
Hienoa. (y)
Mutta eikö penkissä ole turvarautoja? Itsekseen treenatessa se 70kiloakin tekee pahaa jälkeä jos vaikka olkapää sanoo poks...

Itse en ilman turvarautoja uskaltaisi treenata, en millään. Koskaan ei tiedä mitä tapahtuu.
Ja toisekseen voi vetää tiukemmalle niiden kanssa.

Hienoa. (y)
Mutta eikö penkissä ole turvarautoja? Itsekseen treenatessa se 70kiloakin tekee pahaa jälkeä jos vaikka olkapää sanoo poks...

Itse en ilman turvarautoja uskaltaisi treenata, en millään. Koskaan ei tiedä mitä tapahtuu.
Ja toisekseen voi vetää tiukemmalle niiden kanssa.

No on kyllä, mä en vaan oo saanu aikaseks niitä opetella käyttämään. On ehkä syytä ottaa käyttöön, oot oikeessa.

Kotisali ilahdutti, 9 sarjaa leukoja eri otteilla pitkillä tauoilla, eikä liian tiukkana sarjat. Pari sarjaa vipareita ja haukkoja. Tämän aikana tein ruokaa, kattelin vähän nettiä ja aloin syömään jo ennen viimeistä hauissettiä, ku oli niin nälkä. :-)

Tuli levättyä viikonlopun yli, pari ylimääräistä lepopäivää tuli ihan tarpeeseen. Kp vinopenkissä tuntui eilen työsarjat ihan lämmittelypainoilta.

Olkapääkin on kestänyt punnerruksia vuoden alusta asti oikein hyvin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom