Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Vihdoin alkanut rinta ottamaan treeniä vastaan. ensin vinopenkki tangolla ja sitten kapee penkki viimoseksi flaisseja vertti tyyliin koneessa ja boom. Hauikset nyt saanu hyvin kans damaa kun tekee monia liikkeitä.

Oma tyyli kyykätä on vihdoin alkanut löytyä. Tekniikka tuntuu jämäkämmältä ja varmemmalta kuin koskaan, vaikka varmasti paljon parannettavaa vielä löytyy. Viimeaikaiset oivallukset liittyvät erityisesti siihen, miten paljon auttaa, kun saa hieman kapeammalla oteleveydellä tehtyä tiukan paketin valmiiksi ennen telineistä ottoa, jolloin tanko puristuu lujasti selkää vasten ja pysyy siinä. Lasten painoilla toki, mutta onneksi nousu on tasaisen varmaa, niin ehkä sieltä vielä joskus joku kohtuullinen rauta saadaan ylös. Ai niin, taisin hoksata myös hip driven, tuntuu toimivan!

Myötäoteleuanveto PR 10kg lisäpainolla 5 toistoo suht nätisti. Pari kertaa tolla painolla tehny ja jääny kumpanakin kertana tosi nihkeeseen 3 toistoon. Pikkupainojahan nuo on mutta treenit etenee siitä huolimatta. :hyper:

Ei ilahduttanut, mutta huvitti. Ennen penkkisarjaa yritin yhelle huikkailla ja kysellä et kerkeekö varmistamaan. No toinen ei noteerannutkaan millään tavalla niin ajattelin että fuck it, kyllä se sarja tulee iisisti ylös ilman varmistajaakin. No eipä tullut. Pääsin hyvin tangon alta kyllä pois ja sit tämä sama kaveri sanoo, että "Ilmota, jos tarviit varmistusta". No minäpä ilmoitan :LOL::LOL::LOL:

Eilen ensimmäinen kunnon mavesarja ristiotetta kokeillen. Ja enhän mä niitä Taffereita enää tartte, ilman apuja siis tästä lähin. (y)
Vierastin ristiotetta jostain syystä, yksi ehkä epäsymmetria.
Mutta kyllä jotenkin vaan veto ristiotteella on helpomman/paremman tuntuinen. Tuntuu luonnollisemmalta.

Eilen ensimmäinen kunnon mavesarja ristiotetta kokeillen. Ja enhän mä niitä Taffereita enää tartte, ilman apuja siis tästä lähin. (y)
Vierastin ristiotetta jostain syystä, yksi ehkä epäsymmetria.
Mutta kyllä jotenkin vaan veto ristiotteella on helpomman/paremman tuntuinen. Tuntuu luonnollisemmalta.
Ristiote on pop. Kannattaa tehä työsarjat vuorotellen molemmilla otteilla niin ei tule puolieroja ja niistä aiheutuvia ongelmia.

Maltoin pitkästä aikaa olla tekemättä sarjoja failureen ja nostoissa oli hyvä nopeus. Jälkeenpäin tuntui olo tehokkaalta verrattuna siihen mitä joskus kun oli tehnyt tappotreenejä jossa sarjoja loppuun. Jäi olo että olisi voinut tehdä enemmänkin mutta säästän sen ensi kertaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pitkästä aikaa jalkatreeni, jossa ei missän kohtaa ottanut polveen. Yleensä lämmittelyssä polviin tuntuu, mutta varsinaisiin työsarjoihin saa "kivut" pois. Nyt ei edes lämmittelyssä polviin tuntunut.

En tiedä onko sattumaa, mutta aloitin kaksi viikkoa sitten glukosamiini + msm kuurin. Toivottavasti johtuisi tästä ja pysyisi jatkossakin kivut pois :)

Ristiote on pop. Kannattaa tehä työsarjat vuorotellen molemmilla otteilla niin ei tule puolieroja ja niistä aiheutuvia ongelmia.

Menisin työsarjoissakin mahdollisimman pitkään myötäotteella, vasta kun lipeää niin sitten vaihto ristiotteeseen. Grippi paranee, vetomatka on aavistuksen lyhyempi ja haba turvassa.

Menisin työsarjoissakin mahdollisimman pitkään myötäotteella, vasta kun lipeää niin sitten vaihto ristiotteeseen. Grippi paranee, vetomatka on aavistuksen lyhyempi ja haba turvassa.
Niin, mene ja tiedä. Mun grippi pettää myötäotteella työsarjoissa senverran että tekniikka alkaa kärsiä.
Koska hankin Tafferit liian aikaisin, on grippi ilmeisesti huono.
Ja ristiotteen koen jotenkin ”helpommaksi” ja luonnollisemmaksi. Teen mieluummin sillä kuin Taffereilla myötäotteella.
Toki mun käyttämät painotkin on sitä luokkaa että tuskin on pelkoa haban kärsimisestä.

Mutta joo, voishan ne kevyemmät työsarjat tehdä myötäotteella jatkossa, sais sitä grippiä paremmaksi.

Viimeksi muokattu:
@brilleaux tee lämpät myötäotteella, kevyimmät thumbless tai ilman osaa sormia. Työsarjat sitten siten miten se rauta liikkuu parhaiten ilman suurempaa fokusta grippiin.

Itse oon tehnyt about aina vedon lämpät noin, lisäksi kiusaan grippia levyjen lastauksessa yms kantamalla sormenpäissä vaikeasti yms. Lisäksi kun remmejä ei käytä muissa selkäliikkeissä kuin aivan raskaimmissa kulmasouduissa tangolla eikä niissäkään aina, myötäotteella nousee ~85-90% vedon maksimista ja sen kilot nousee samaa tahtia kuin vetokin ilman suurempaa grippi treeniä.

Kun oma kehitys ja tulokset on mitä on niin on ilahduttavaa huomata että muut kehittyvät. Erityisesti kun kyseessä on todennäköisesti alkuvuodesta saliharjoittelun aloittanut nainen jonka jalat on kasvaneet suurinpiirtein joka kerta ku satutaan samaan aikaan treenaamaan. Hyvä meininki.

Se ilahduttaa kun vihdoin kroppa alkaa olee kunnossa ja blansissa ja kehitystä näkyy sekä selkäreenit on alkanu maittamaan ihan pirusti! On tää koukuttavaa vain!!

Kokeilin toissapäivänä pitkän tauon (kyseisestä liikkeestä) jälkeen military pressiä ja tänään uudestaan. Tänään sivusin jo vanhaa 1RM. Vaikka alla oli Zercher-kyykky (joka on rankka keskivartalolle) ja kapea penkki, joissa myös testasin training maximin. Nämä muuttujat, kun ynnää yhteen, niin uskoisin olevan täysin mahdollista parantaa vanhaa enkkaa +5kg. :oujee:

Uusi penkki PR ilahdutti kummasti kun en itse edes uskonut siihen, päätin vaan että samahan se on kokeilla. Harjoitukset jatkukoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom