Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ihan vain se että tänään pääsi salille ilahdutti. Sen jälkeen kun vauva on syntynyt perheeseeni ei ole salilla käyminen samalla tavalla ajallisesti itsestäänselvyys, mutta motivaatiota näyttää hyvää esimerkkiä lapselle löytyy.

Ihan vain se että tänään pääsi salille ilahdutti. Sen jälkeen kun vauva on syntynyt perheeseeni ei ole salilla käyminen samalla tavalla ajallisesti itsestäänselvyys, mutta motivaatiota näyttää hyvää esimerkkiä lapselle löytyy.
Itselle ainakin maailman helpoin ratkaisu käydä heti aamulla. Tosin jos olet nainen niin asemasi on haastava

Itselle ainakin maailman helpoin ratkaisu käydä heti aamulla. Tosin jos olet nainen niin asemasi on haastava

Ihan mies olen että sillä tavalla 'helpolla' pääse, mutta en ole jaksanut käydä aamulla kun en ole oppinut aamuvirkuksi. :sleep: Olen tehnyt kehonpainotreenit kotosalla kun aika ollut vähissä, ja nyt muuton yhteydessä on pieni koti sali unelmissa. Ainakin kotisalissa voisin ehkä käydä aamulla!

Ihan mies olen että sillä tavalla 'helpolla' pääse, mutta en ole jaksanut käydä aamulla kun en ole oppinut aamuvirkuksi. :sleep: Olen tehnyt kehonpainotreenit kotosalla kun aika ollut vähissä, ja nyt muuton yhteydessä on pieni koti sali unelmissa. Ainakin kotisalissa voisin ehkä käydä aamulla!
Kaikkeen opppi. Itselle se oli ainakin helpoin vaihtoehto. Äiti kuitenkin torkkutilassa ja vauva tissillä aamun, eli itselle helppo hetki livistää

Menin 8:00 aamusalille. Oli kyllä nihkee treeni mutta oli hauska rupatella vanhuksien kanssa joilla oli jokin ryhmävuoro juuri sillon. 70-vee ei oo pipo ihan niin kireellä salilla kuin meillä "nuorilla".

Sanoisin kaiken hyvinvoinnin merkeissä, et älä väkisin ala heräämään etuajassa. Uni on kuitenki "hieman" tärkeempi asia, ku punttien kolistelu. Kotisali kuulostaa hyvältä perheelliselle.

Sanoisin kaiken hyvinvoinnin merkeissä, et älä väkisin ala heräämään etuajassa. Uni on kuitenki "hieman" tärkeempi asia, ku punttien kolistelu. Kotisali kuulostaa hyvältä perheelliselle.
Itse heräsin kun muutkin ja menin heti salille. Mutta toki jokainen ihminen ja perhe tavallaan. Oma pää ei olisi kestänyt ilman jumppaa. Eihän siellä joka aamu täydy käydä

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse heräsin kun muutkin ja menin heti salille. Mutta toki jokainen ihminen ja perhe tavallaan. Oma pää ei olisi kestänyt ilman jumppaa. Eihän siellä joka aamu täydy käydä

Joo siis tietysti, jos tää ei tunnu pahalta. Oletan, että Pakkoajatuksen tarkoitti tuolla aamuvirkkujutulla sitä, että etuajassa herääminen tuntuu pahalta ja vaikuttaa toimintakykyyn.

Näin se on, uni ensin. Mulla on useasti lapsi aamulla mun kanssa touhuamassa, elikkä saan löytää muita aikoja nostaa rautaa. En ole stressanut, olen kuitenkin kuntoillu 2-4 kertaa viikossa lapsen syntymän jälkeen. Eli olen pysynyt tavoitteessa vaikka välillä on tullut salilta kotiin kl. 24. Mutta kyllä toi oma kotisali olis kova sana.

Juu ei pää minullakaan ilman jumppaa kestä. Aika on löydettävä jostakin, aamu tai ilta. Ihan sama kunpa pääsee treenaamaan. Samalla tärkeä esimerkki näyttää jälkipolvelle minun mielestäni.

Joo siis tietysti, jos tää ei tunnu pahalta. Oletan, että Pakkoajatuksen tarkoitti tuolla aamuvirkkujutulla sitä, että etuajassa herääminen tuntuu pahalta ja vaikuttaa toimintakykyyn.

Juuri näin. :sleep:

Mä kävin 1,5 vuotta aamulla salilla ennen töihin menoa, jotta jäis aikaa perheelle. Heräsin klo 4-4.30. Oli kivaa, pidin aamulla treenaamisesta.
KUNNES sain päähäni tehdä salin taloyhtiön tiloihin, samaan kerrokseen missä oma asunto. Aloitin treenamaan klo 17 töiden jälkeen, pienempi tyttö on mukana jos tarve niin vaatii. Tai hän itse, kuten joskus käy. :love:

Syyskuussa tulee vuosi kun lopetin aamuyöllä heräilyt ja kyllä on tullut todellakin huomattua se kunnollisen levon tarve.
Treenissä aivan eri meininki, samoin miehen mielessä.

Mä kävin 1,5 vuotta aamulla salilla ennen töihin menoa, jotta jäis aikaa perheelle. Heräsin klo 4-4.30. Oli kivaa, pidin aamulla treenaamisesta.
KUNNES sain päähäni tehdä salin taloyhtiön tiloihin, samaan kerrokseen missä oma asunto. Aloitin treenamaan klo 17 töiden jälkeen, pienempi tyttö on mukana jos tarve niin vaatii. Tai hän itse, kuten joskus käy. :love:

Syyskuussa tulee vuosi kun lopetin aamuyöllä heräilyt ja kyllä on tullut todellakin huomattua se kunnollisen levon tarve.
Treenissä aivan eri meininki, samoin miehen mielessä.
Pitää muistaa että kaikkien ei ehkä tarvitse herätä klo 4 tai 4.30.
Itse herään 5.50 ja olen jumpalla viimeistään 6.15
Työt aloitan siitä sitten suoraa.

Pointtini se, että ei kannata kokeilematta tuomita, en kyllä itsekkään missään nimessä neljältä tai edes viideltä nousisi

Kyykyssä normitanko meni selkään melko lyhyellä asettelulla, normaalisti joutuu venyttelyähellystä harrastamaan pitkän kaavan kautta. Kyynärpäätkään eivät juurikaan sanoneet pahaa sanaa.

Tosin nyt on sitten Buffalo-tanko ilmestynyt, kykeneeköhän sillä tekemään lowbaria?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom