Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Maaliskuun alussa penkki tiukka 4x12 80kg ja tänään viides sarja lisäks jolla tuli 13. Taitaa olla kovin 80kg sarja mitä tähän mennessä koskaan tehny. Vielä kun sais 95kg enemmän ku nihkeet 5 toistoo :unsure: Sitä se on kun ei voimaa ole mutta sarjakestävyyttä sitäkin enemmän. Aikanaan kun sai 100kg toiston vajaan 3x5 niin 80kg meni toiston vajaa 5x10. Silloin elopainoa 5kg enemmän mutta jännä juttu silti.

Dragonflagit. Pari vuot nyt ollu THE liike, mitä corelle tehny, ja on kyl vielki kova, vaikka oonki näissä tullu tosi hyväks jo.
Vatsat saa joka kerta niin kipeeks, jokaikistä palojen rakoa myöten, et yskiminenki sattuu ;D. Erittäin helppo liike myös tehä raskaammaks, pelkkää kontrollia säätelemällä. Yhen toiston saa jtn 500% raskaammaks, jos tekee tooooosi hitaasti. Joskus tehny vaikka 3x12-15, mut välil taas vaikka 5x5, paitsi pitää joka toiston 5-10s, alhaalla täysin suorana, ja koko kroppa lattian suuntasena(ilman, et selkä osuu penkkiin tietysti).
Tai pelkkiä ykkösiä 30-60s pätkissä. Sick shit. Pitää tesmaa lisäpainoilla joskus, jos hommaa nilkkapainot ihan vaan tätä varten.

Testaamisen arvonen juttu on myös tehdä noita tasapenkin päässä niin voi mennä suurempaan kulmaan ja liike muuttuu huomattavastiraskaammaksi. Muistat vaan laittaa vastapainoa penkin toiseen päähän ettei lähe lentoon.

Lisäpainodippi 3x5x12.5 kg. :)

Salihommista ollu tässä reippaan parin viikon tauko koska elämä=vuoristorata. Mutta eniveis, eilen kipittelin sitten kokeilemaan miltä pidemmän tauon jälkeen tuntuu, aattelin että tiputan vain sarjamääriä, en painoja. Penkki kässäreillä tuntu yllättävän raskaalta, mutta 3x8 meni kumminkin. Illalla sitten nukkumaan ruvetessa tajusin että perkele, olin epähuomiossa napannutkin 20kg:n kässärit 17,5 sijaan. Pidemmän aikaa oon halunnu koittaa joko niillä menis mutten en oo uskaltanu ilman varmistajaa. Nyt kun en tajunnu koko tilannetta, tuli kokeiltua. Joskus on ihan kiva olla hieman höperö nainen :ROFLMAO::oujee:

Koitin kopsata screenshottia, mut eikö tänne muka voi noita pistää?
No teen kuitenki tähän tyyliin yleensä, mitä täs videol. Tos penkis, millä tossa tein oli tosi kapea pinta mistä puristaa, ni joutu aikalail sormenpäillä puristaan.
Siks vähän vajaita osa toistoista tossa, ku huono puristus--->huonompi jännitys koko kehossa. Jalkojen linja ei oo ihan 100% suorassa myöskään tossa, mikä on mun kirjoissa ''perfect form''. Mut anyway, meinasitko siis, et yläselkä lepäis tossa ihan penkin reunalla?
En oo kokeillu silleen, mut eiks siinä joudu väkisin vähän päästää selkää kaarelle? Äkkiseltään näin ajattelisin, mut pitää tesmaa. Kaikista vaikeinta tää on tehä pylväässä tai vastaavassa. Mua sattuu aivan saatanasti epäkkäisiin ainaki, ni ei kauaa jaksa.

Näyttää hyvältä kropas suoruuden suhteen, mutta musta noi Dragon flagit videolla jää vähän vajaiksi? Kun kantapäät vie penkin tasoon, niin siellä ne kaikkein raskaimmat sentit on. Itse teen melkein aina tolpasta kiinni pitäen (tosin pääosin kevennettyinä toinen polvi koukussa, kun ei oo woimaa...) Ja se raskain ja veemäsin kohta on just se kantapäät 2cm irti lattiasta ja koetat vaihtaa suuuntaa ilman, että osuu lattiaan...

70 kg ylätalja keskarilla.
5x10 50 kg päänmurskaaja lattialla otsalle, hitaat negatiiviset ja paussi lattialla.
Killer liike kyynärpäille, jos ne kestävät.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Tänään mavessa tuli pikku hyppy sarjapainoissa. Sai laittaa 20 kiloa lisää viime viikkoon :) :rock:. Vielä 10 kiloa vanhoihin sarjapainoihin eli pohjia on. Mutta oli 4 kuukauden tauko mavesta ennen helmilkuuta.

Penkkiä lämmitellessä tuntui hiton nihkeeltä ja ajattelin siinä vaiheessa että otan 90kg vain max kutosia. No perkule eihän tuo 90kg painanu sitten kuitenkaan mitään ja tuntu iha paperilta niin paukutin ennätykset 4x8 :D Ois pitäny latoa tankoon enempi painoa mutta säästellään seuraavaan kertaan. Oli hieman tissit arkanakin vielä edellisestä reenistä mikä oli tiistaina. Ihan hyvin tuntuu palautuvan kovista jumpista :) Samalla mentiin ohi edellisistä ennätyksistä parin vuoden takaa kun tein toiston vajaan 4x8 samalla painolla mutta elopainoa oli silloin 5kg enemmän. Kyllä laittaa hymyilyttämään :)

Kokeilin tätä selän päätteeks. Olin kyl todella yllättyny, kuinka tehokkaalta liikkeelt tuntu.
En oo ikinä saanu hauiksia yhtä täyteen verta perus käännöillä, tai leuoilla yms. Tuli suorastaan kramppaavaa tunnetta kesken sarjan. En treenaa haboi erikseen melkeen koskaan, mut nyt löyty kyl niin hullu liike, et taidanpa ottaa tavaks. Näyttää semi kämäseltä, mut jos tän tekee oikein, ni on muuten oikeesti paljo haastavampi, miltä näyttää. Kyynärpäät ei mee ollenkaan selän taakke, vaan jää selkeesti eteen.
Jossei oo ennakkoluuloja, ni suosittelen ketä tahansa kokeileen.

Itse opin ihan vasta tuon just saman mutta renkailla. Niillä täysin säädettävä. Kova liike. Tulee supinaatio loppuun. Painoa vaikea arvioida, mutta kyllä tuolla kunnon pumpin saa, ja pientä lisäaktivaatiota rinalle. Ei kannata torjua liikettä parilla yrittämällä, itse opin vasta viikon jälkeen.

Kokeilin ekaa kertaa elämässäni räkkivetoa. Tuntu hyvältä ja ehdottomasti pitää tehdä tota jatkossa enemmän. Pitää vaan takoa tota kohtuu pienillä painoilla kun oon niin vammanen :D

Kokeilin ekaa kertaa elämässäni räkkivetoa. Tuntu hyvältä ja ehdottomasti pitää tehdä tota jatkossa enemmän. Pitää vaan takoa tota kohtuu pienillä painoilla kun oon niin vammanen :D
Missä vaiheessa reeniä teit?
Huomasin jossain vaiheessa kun tekee ekana liikkeellä ja just pienillä painoilla ja keskittyy vielä niihin lapoihin niin selkäpäivänä sen jälkeen kaikki muu osuu ja uppoaa paremmin kuin hyvin.
Kuinka moni muuten tiputtaa sen tangon pinnojen päälle? Sillä saa takuuvarmasti touhun loppumaan kun tangot solmussa ja järjetön pauke salilla... (kuuluisi ehkä tuonne mikä vituttaa ketjuun mutta itseä ainakin suorastaan vituttaa kun toiset tiputtaa sen tangon, kaiken lisäksi veto lähtee 10cm polvien päältä niin saa lastattua 2x enempi painoa kun veto lähtisi 10cm polvien alta)

Missä vaiheessa reeniä teit?
Huomasin jossain vaiheessa kun tekee ekana liikkeellä ja just pienillä painoilla ja keskittyy vielä niihin lapoihin niin selkäpäivänä sen jälkeen kaikki muu osuu ja uppoaa paremmin kuin hyvin.
Kuinka moni muuten tiputtaa sen tangon pinnojen päälle? Sillä saa takuuvarmasti touhun loppumaan kun tangot solmussa ja järjetön pauke salilla... (kuuluisi ehkä tuonne mikä vituttaa ketjuun mutta itseä ainakin suorastaan vituttaa kun toiset tiputtaa sen tangon, kaiken lisäksi veto lähtee 10cm polvien päältä niin saa lastattua 2x enempi painoa kun veto lähtisi 10cm polvien alta)

Tokana liikkeenä tällä kertaa. Ja käytin varovaisesti aina pinnoilla. En siis ryskänny menemään ihan munapäänä. Onneks on vielä kumipäällystetyt turvaraudat niin sekin ehkäsee sitä saatanallista pauketta. JA vedin polvien alapuolelta ;)

Tokana liikkeenä tällä kertaa. Ja käytin varovaisesti aina pinnoilla. En siis ryskänny menemään ihan munapäänä. Onneks on vielä kumipäällystetyt turvaraudat niin sekin ehkäsee sitä saatanallista pauketta. JA vedin polvien alapuolelta ;)
:oujee: Hyvä hyvä.
Tuosta polvien alta tai päältä on varmaan sata vääntöä, mulle ihan sama mistä kohtaa vetää mutta jos pelkästään sen takia ylempää että saa perkeleesti painoa on minusta väärin, toisen mielestä ei varmaankaan mutta jokainen tekee kuten parhaaksi näkee, kuhan tekee sen hilijaa :cool:

:oujee: Hyvä hyvä.
Tuosta polvien alta tai päältä on varmaan sata vääntöä, mulle ihan sama mistä kohtaa vetää mutta jos pelkästään sen takia ylempää että saa perkeleesti painoa on minusta väärin, toisen mielestä ei varmaankaan mutta jokainen tekee kuten parhaaksi näkee, kuhan tekee sen hilijaa :cool:

Oon joo samoilla linjoilla että helvetin tyhmän näköstä vetää jostain munista 200kilolla ja sitten egoilla sillä ihan perkeleesti :D

Tänään oli hyvä fiilis salilla, fiilis menee ja tulee mulla vähän kelin mukaan, tänään oli mukava treenata ja sai vähän sosialisoida salitutun kanssa, kun muuten oon semmonen homeperse, etten tee treenaamisen lisäksi muuta ku syön ja luen nettiä.

Mutta saipahan olla sopivasti sosiaalinen, jutella treeneistä jne. mutta sai samalla tehä omat treenit ihan rauhassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom