Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Missä vaiheessa reeniä teit?
Huomasin jossain vaiheessa kun tekee ekana liikkeellä ja just pienillä painoilla ja keskittyy vielä niihin lapoihin niin selkäpäivänä sen jälkeen kaikki muu osuu ja uppoaa paremmin kuin hyvin.
Kuinka moni muuten tiputtaa sen tangon pinnojen päälle? Sillä saa takuuvarmasti touhun loppumaan kun tangot solmussa ja järjetön pauke salilla... (kuuluisi ehkä tuonne mikä vituttaa ketjuun mutta itseä ainakin suorastaan vituttaa kun toiset tiputtaa sen tangon, kaiken lisäksi veto lähtee 10cm polvien päältä niin saa lastattua 2x enempi painoa kun veto lähtisi 10cm polvien alta)
Sehän riippuu mistä syystä räkkivetoa tekee. Jos haluaa siitä hyötyä maveen ei tietenkään kannata vetää polvien päältä. Jos haluaa treenata trapseja niin polvien päältä on parempi.

Oon joo samoilla linjoilla että helvetin tyhmän näköstä vetää jostain munista 200kilolla ja sitten egoilla sillä ihan perkeleesti :D
Polvien yli vetely on vain egoilua, mutta jos pistetään se tanko sinne maven "lähtötason" ja polvien alapuolen väliin, niin sitten se on aivan huippuliike oikein käytettynä :)

Itseäni viimeaikoina salilla on ilahduttanut se, että dieetti on ohi. Treenit ei ole enää vaan väsyneitä pakkotreenejä, joissa yrittää ylläpitää voimatasoja vaan voimat tuntuu pikku hiljaa palautuvan sekä kasvavan. Treeneissä on ihan eri tavalla energiaa ja nälkä kasvaa syödessä eli raskaankin treenin lopussa (vaikkapas jalkapainoitteinen treeni) jaksais vieläkin treenata lisää(esim veivata habat pumppiin :P)

Viimeksi muokattu:
Polvien yli vetely on vain egoilua, mutta jos pistetään se tanko sinne maven "lähtötason" ja polvien alapuolen väliin, niin sitten se on aivan huippuliike oikein käytettynä :)
Takakyykkykin on pelkkää egoilua, mutta jos pistät tangon sinne solisluiden ja etuolkapäiden päälle, niin sitten se on aivan huippuliike oikein käytettynä.

Onko GoHardOrGoHome syöny ärrimurrin keksejä kenties?
Ihmiset ei vaan näytä tajuavan, että räkkiveto polvien yläpuolelta on ihan eri liike eri tarkoitukseen kuin polvien alapuolelta tehtynä ja se koko tarkoitus on saada siinä mahdollisimman paljon painoa tankoon, jotta saadaan träpseille mahdollisimman kova venytys..

Ihmiset ei vaan näytä tajuavan, että räkkiveto polvien yläpuolelta on ihan eri liike eri tarkoitukseen kuin polvien alapuolelta tehtynä ja se koko tarkoitus on saada siinä mahdollisimman paljon painoa tankoon, jotta saadaan träpseille mahdollisimman kova venytys..

Tämä selvä. Mä nyt hain takaa sitä, että kun jengi tekee tota hyvin monesti liian isoilla romuilla ihan vaan just sen egoilun takia, eikä epäkkäiden kasvatus mielessä.
Tehdään just siitä munista semmosta viiden sentin nitkutusta tai vaihtoehtoisesti koitetaan saada takaraivoa lattiaan. Sit kävellään sämpylät kainaloissa ja huudellaan et vedetään montasataa ja sillai se selkä kasvaa, kertomatta sitä että se veto lähti tosiaan sieltä sukukalleuksista, eikä esim maasta.

Tämä selvä. Mä nyt hain takaa sitä, että kun jengi tekee tota hyvin monesti liian isoilla romuilla ihan vaan just sen egoilun takia, eikä epäkkäiden kasvatus mielessä.
Tehdään just siitä munista semmosta viiden sentin nitkutusta tai vaihtoehtoisesti koitetaan saada takaraivoa lattiaan. Sit kävellään sämpylät kainaloissa ja huudellaan et vedetään montasataa ja sillai se selkä kasvaa, kertomatta sitä että se veto lähti tosiaan sieltä sukukalleuksista, eikä esim maasta.
Oletko kysynyt jokaiselta räkkivetäjältä mitä treenaavat liikkeellä?

Tietenkin egoilijoita löytyy, itse en kyllä ole nähnyt. Se tossa liikkeessä ärsyttääkin kun siitä saa helposti egoilukuvan vaikka sitä tekisi vain bodausmielessä

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Egoilijat ja valehtelijat on aina asia erikseen, mutta välillä kannattaa miettiä miksi joku tekee jotakin liikettä ja mikä se idea siinä on ennen kuin lähtee dissaamaan ja nauramaan.. Epätavallisia liikkeitä on monia missä on selkeä tarkoitus, mutta kaikki ei niitä selkeestikään aina ymmärrä..

Esimerkkinä itsekin joskus naureskelin, kun joku herrasmies teki jumalattomalla käsipainolla hauiskääntöjä aikamoisella kehonkielellä.. Menin sitte kysymääm siltä siitä, niin kävi ilmi, että kyseessä oli kädenvääntöön tarkoitettu harjoitus ja kyseinen herra oli ilmeisesti aika kova lajissaan.. Ton tapauksen jälkeen oon aina yrittäny funtsia vähä ihmisten tarkoitusperiä ennen kuin tuomitsen niitä.

Egoilijat ja valehtelijat on aina asia erikseen, mutta välillä kannattaa miettiä miksi joku tekee jotakin liikettä ja mikä se idea siinä on ennen kuin lähtee dissaamaan ja nauramaan.. Epätavallisia liikkeitä on monia missä on selkeä tarkoitus, mutta kaikki ei niitä selkeestikään aina ymmärrä..
Itse ainakin olin lukevinani, että noi "MONTASATAAKILOO MUNISTA SILLÄ SE SELKÄ KASVAA GO HARD OR GO HOME"-tyypit on niitä, jotka sitä huvitusta aiheuttaa kävelemällä sämpylät kainaloissa.

Mulla on semmonen mututuntuma, että esim. kovin monet kädenvääntäjät jotka oikeesti on lajissaan millään lailla menestyneitä, ei tee niistä cheattikäännöistään numeroo ja patsastele tuplahaukat latingissa pitkin salia. Samaten tommosen lyhyen liikeradan osamavettelun voi tehdä ihan ilman niitä kuvitteellisia ladonovenkokosia latseja ja muille paikallaolijoille murinoita, ku siitä helposti tulee semmonen olo että siellä taas joku itsetunto-ongelmainen wannabe-bodari riuhtoo munista mahdollisimman isoa rautaa sen enempää funtsimatta.

Itse ainakin olin lukevinani, että noi "MONTASATAAKILOO MUNISTA SILLÄ SE SELKÄ KASVAA GO HARD OR GO HOME"-tyypit on niitä, jotka sitä huvitusta aiheuttaa kävelemällä sämpylät kainaloissa.

Mulla on semmonen mututuntuma, että esim. kovin monet kädenvääntäjät jotka oikeesti on lajissaan millään lailla menestyneitä, ei tee niistä cheattikäännöistään numeroo ja patsastele tuplahaukat latingissa pitkin salia. Samaten tommosen lyhyen liikeradan osamavettelun voi tehdä ihan ilman niitä kuvitteellisia ladonovenkokosia latseja ja muille paikallaolijoille murinoita, ku siitä helposti tulee semmonen olo että siellä taas joku itsetunto-ongelmainen wannabe-bodari riuhtoo munista mahdollisimman isoa rautaa sen enempää funtsimatta.
Jos olisit lukenut koko keskustelun, mitä et selkeästikään ole tehnyt (tai, jos olet, niin menisin sinuna ottamaan selvää, josko löytyy jonkun sortin lukuhäiriötä tai oppimisvaikeuksia) niin huomaisit, että selvensin vain aikaisempiin kommentteihin polven yläpuolelta tehtävään räkkivetoon ja sen dissaamisen, että kuinka se on vain egoilua.

Jos olisit lukenut koko keskustelun, mitä et selkeästikään ole tehnyt (tai, jos olet, niin menisin sinuna ottamaan selvää, josko löytyy jonkun sortin lukuhäiriötä tai oppimisvaikeuksia) niin huomaisit, että selvensin vain aikaisempiin kommentteihin polven yläpuolelta tehtävään räkkivetoon ja sen dissaamisen, että kuinka se on vain egoilua.
Juuh, aivan...

Mulla meni jotain 4,5 vuotta samaan. Kyllä joillain on lahjoja. Toki jos on alottaessa jo isokokoinen eikä anemian rajoilla niin sekin auttaa paljon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom