Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Toi lisäpaino roikunta on muuten salee ihan vitun vaarallista & tyhmää, ainaki jos pitää painot edessä vyöllä. Voisin kuvitella, et välilevyn pullistuma täysin mahollinen.

Ei siinä voi pullistua kun voimat täysin päinvastaiset eli tulee tractiota eli voi olla itse asiassa ihan hyvää vaikutusta maltti kuormilla. Mut on tuo roikunta ilman pyörivää elementtiä vähän niin ja näin, setup vaikeempaa kuin itse roikkuminen melkein.

Sanoisin, et valovuosien päässä, jos niillä ylätalja vedoilla ton meinasit saavuttaa? Vai teetkö ihan lisäri leukojaki tavotteellisesti. Taljat aika paskasti korreloituu kehonpainon liikkeisiin.
Meinasin vaan sitä, että verrattuna oikeaan käteen vasen on heikko. Jos saan sen yhtä vahvaksi, kuin oikea, niin eiköhän raudatkin nouse. Oon huomannu tän saman monessa muussakin liikkeessä, kuten penkissä.
En oo reenannu lisäpainoleukoja nyt semmoseen 1,5 vuoteen, joten senkin pitäisi reenaamalla nousta aika paljon. En oo kuitenkaan koskaan edes yrittänyt yli 80 kilolla. Noi nyt vaan on tavoitteita, ja toi "kohta" voi olla vuosikin tai yli jos realistisia ollaan.

Penkkiä 45 kilolla, uusi sarjaennätys. Jee.

Tajusin, että salilla voi nykyään tehdä raskaita farmarikävelyitä helposti trap-tangolla sellasella ajoradalla. Kerrankin mahdollisuus vetää muutaman kuukauden progressio noilla ilman ylimääräistä säätämistä.

Ei siinä voi pullistua kun voimat täysin päinvastaiset eli tulee tractiota eli voi olla itse asiassa ihan hyvää vaikutusta maltti kuormilla. Mut on tuo roikunta ilman pyörivää elementtiä vähän niin ja näin, setup vaikeempaa kuin itse roikkuminen melkein.

Vaginamies varmaan tarkotti, että tollasilla jäätävillä kuormilla se vyö voi painaa lannerankaa kovempaan lordoosiin ja sitä kautta olla vahingollista välilevyille. Voi ne sinne sisäänpäinki pulpahdella.

Maastavedossa tuntui napsahtavan tekniikka viimein kohdilleen ja tulikin flunssasta huolimatta tehtyä ennätyssarja ennätyshyvällä tekniikalla! Päälle tuli vielä kokeiltua etukyykkyä oikeaoppisemmalla otteella, ennen siis kädet ristikkäin, ja yllättävän hyvin siihenkin taipui.

Selkätreeni meni kyl tosi nappiin. Tuntu hyvältä, oli hyvä meininki ja mulle sanottiin että olkapäät on saanu kokoa. Kyl nyt kelepaa lähteä maistelemaan raakaa kalaa. Eli sushille.

Oli salilla vähän semmonen spesiaali kerta, enkä tehny oikeen mitään erityisen kehittävää. Jari Lampi haasto mut mave testiin, jonka toteutin. Tangossa piti olla 1.5xomapaino, jolla sit niin paljo toistoja ku menee. Ite vedin satkulla(102-105kg ois ollu 1.5xomapaino mulle, mut ei oo nii tarkkaa) ja luovutin 31 toiston kohalla(varaa vähintää 40 toistoon), koska 30 toistoa kuulemma hatun noston arvonen suoritus, ei kestävyyttä treenaavalle. En tiiä oonko suorituksen ihmeellisyydestä samaa mieltä, mut mukavaan pumppiin veti kyl, jossei muuta ja hyvällä tavalla tuskallista. Tähän erikoiskertaan kuulu myös lisäpaino maksimi kokeilu keskari leuoissa. 17.5kg meni viel keposeen, mut 20kg kohalla hierty molemmat sormet auki sen verran veriseks, et piti keskeyttää :O.

Kokeilin myös uutta liikettä, eli zercher kyykkyjä, jossa yllätyin, että pystyn noinki vittumaisesta asennosta tekeen ainaki jollain satkulla sarjaa(en oo tunnettu esim. erityisen vahvoista reisistäni, joten oletin paljo raskaammaksi suoritukseks). Lyhyesti: Ilahdutti treenikerta, johon ei kuulunu juuri mitään loogisia tavotteita, vaan lähinnä uusien juttujen kokeilua & freestyleä :D.

Mahtaa käydä keuhkoille tommoset yli 20 sarjat mavessa :D

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Aattelin koittaa tehä penkissä satasel kapeel otteel kuinka monta menee putkeen ja sieltähän tulikin 17 toistoa. Tavotteena oli vetää 15-16. Viimeks pari kk sit meni normaalil otteel 16. Elikkä menis nyt varmaa normaalil otteel semmone 20+.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom