Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä juttu!Tänään oli sen verran lähellä normaalia suorituskykyä, että voinee sanoa lievän ylirasituksen olevan tältä erää hallinnassa. Nelisen viikkoa meni mummotreeneillä.
Onhan tuo tavallaan ihan ok liike ojentajille...tekee pystäriä korkeintaan istuen selkänojallisella penkillä jollain käsipainoilla ja vielä niin, et ala-asennossa painot käy korkeintaan korvien korkeudella.![]()
Ei se ole mikään ongelma. Itse kuulun siihen koulukuntaan, joka tykkää punnertaa ja kusta mieluummin seisaaltaan kuin istuen. Vakavissaan, pystäri seisten on heittämällä monipuolisin yläkerran työntävä liike ja on sääli, että sitä näkee tehtävän niin vähän.
Ei se ole mikään ongelma. Itse kuulun siihen koulukuntaan, joka tykkää punnertaa ja kusta mieluummin seisaaltaan kuin istuen. Vakavissaan, pystäri seisten on heittämällä monipuolisin yläkerran työntävä liike ja on sääli, että sitä näkee tehtävän niin vähän.
Rintakarvat, muna ja voimatasot.Kasvaako sillä joku muukin kuin etuolat? Itse oon alkanut pitämään ihan turhana liikkeenä ja teen mieluummin vaikka sitten pystysoutua.
Kasvaako sillä joku muukin kuin etuolat? Itse oon alkanut pitämään ihan turhana liikkeenä ja teen mieluummin vaikka sitten pystysoutua.
Kasvaako sillä joku muukin kuin etuolat? Itse oon alkanut pitämään ihan turhana liikkeenä ja teen mieluummin vaikka sitten pystysoutua.
Pystäri on itelle semmonen liike, mitä tosi mielelläni tekisin, mut vaatis aika varmaan jonkun sortin tekniikaan muuntamista. Tuppaa repimään omia olkapäitä jotenki vittumaisesti. Nimenomaan laskuvaiheessa, jos vie rinnalle asti. Etuolille ei yhtäkään parempaa liikettä löydy, mikä on sääli sinänsä, koska omat etuolat on ihan paskassa kunnossa, ku en tota mielellään oo ikinä alkanu tekeen. Aattelin kyl alkaa tekeen nyt täs piakkoin, josko sais homman toimiin tekemällä jonkun pienen kikan. Smithissä pystyn tekee ergonomisesti, ku kulman saa nii erilaiseks, mut aika homojen hommaa, verrattuna kunno seisten pystäriin.
Nii no se on esim. yks potentiaalinen idea, et jättäis vähän vajaaks. Aika turhaa vaan koko liike kenties, jos tarkottaa, et se jäis TODELLA paljo vajaaks.
Ei mikään![]()