Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Huikeat endorfiinipuuskat olkapäätreenin jälkeen joka kulki! Tajuttoman hyvä fiilis.

Joo elikkä tänään oli toinen suunniteltu lisäpainotreenikerta varmaan about puoleentoista-kahteen vuoteen.
Kokeilin 60 kilolla vastaotteella toistomaksimin ja sieltähän tuli pari senttiä vajaa 6 toistoa. Viimeks meni 3 reenin lopuks mut olin jo väsähtänyt siinä vaiheessa. Ei tosin ollut ihan sääntöjen mukaisesti, mutta sain kuitenkin leuan tangon yli heilumatta.
En siitä muuta ajatellut, mutta sitten katoin tuolta Suomen Leuanveto sivulta ton mun ikä- ja painoluokan ennätyksen ja oho mähän taidankin olla about siinä Suomen mestaruustasossa lisäpainoleukoja kummemmin treenamatta (uskoisin ykkösen olevan just siinä 70-80 kg tasossa).
Katotaa jos ottasin tän nyt vähä enemmän tosissaa ja keskittysin enemmän lisäpainoleukoihin, tuleehan tän pitkän tauon jälkeen kuitenkin nopeesti kehitystä.

Pukeilta vedot, mitä teen yleensä selkätreenissä. Ei kiinnosta, vaikka jotkut väittää egoiluliikkeeks, koska saa törkeen hyvin meneen koko selälle ton liikkeen. Ymmärrän kyl turhuuden, jos porukkaa latoo satoja kiloja tankoon ja ''mavettaa'' tangon 5 senttii ylös jostain polvien yläpuolelta. Ite teen polvilumpion kohalta ja jos eri tarkotukseen, ni sit tietty paljon alempaa. Liikerataa tosta syntyy n. 30-40cm. Varsinki keski-yläselän(latsit, epäkkäät) saa ihan soseeks. Itellä tavotteet selän treenaamisen lisäks tossa, on se, että pääsee kannatteleen isompia painoja, jollon sormilukko vahvistuu kanssa todella hyvin. Jos on ollu taukoa treenistä/mavetuksesta, ni tuppaa sormilukko liukuun välillä.
Epäkkäille parhaita on juurikin noi egoilut polvien yläpuolelta tapahtuvat nostot.

Kyllä oli ilo olla ensimmäistä kertaa ryhmä liikuntatunnilla kun AMK:n kauniit fyssärit veti meille yliopistolaisille sen. Kaverin kanssa ainuat miehet oltiin siellä niin takarivissä oli oikein kivat maisemat.:D

Ei ollu salilla vaan kotona. Tein just 10 yhen kähen leukaa putkeen oikealla.
Jouduin pari kertaa koskea tankoon vasemmalla tasapainon tasaamiseks mutta kuitenkin.
Kehonpainoa on semmone 87 kg. Tein tän saman viimeks kai tammi-maaliskuussa, mutta painoinkin sillon sen 79 kg, joten selvästikin kehitystä on tullut.

On juma...a hurja jätkä toi Osku! Mä olen ollut tyytyväinen, kun ihan perustreeni on mennyt isommin kitisemättä läpi ja on tuntunut aika hyvältä.

Tuntuu ihan sikahyvältä että vaikkakin näin vanhana kotkana tuohon salitouhuun hurahin niin kehitys on silti selkee. Ekan kerran kun muutama kuukausi sitten kokeilin penkkiä, sain hätäsesti 50 kiloo maksimiksi. Eilen nostin paukkuja sarjaan ja 5x8x50 ei ollu ees paha. On kuulkaas iloinen täti täällä, perketi. :rock:

Hyvä baaripumppi käsivarsissa.

Onko baaripumppi se mikä otetaan ennen radalle lähtöä vai se mikä tulee tuopin nostelusta (vuorokäsin tietty symmetrian ylläpitämiseksi)?

Piti näyttää hartiat hyvältä topissa. Selvinpäin olin liikenteessä tälläkin kertaa. :D

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Aamun senioritreenaajilta päälle jäänyt radio. Valintana paikallinen humppakanava. Yllättävän letkeätä treenata tanssimusiikin tahtiin :)

Kävitkö välillä nurkan takana ottamassa pari sarjaa vipareita a la Testo ja Raudo?

En, oisin näyttänyt liian uhkaavalta. Kynikset vältteli mua ainakin koko illan! ;)

Kylläpäs ilahdutti kun lähdin kokeilemaan nousisko 4x100kg penkissä ja menikin 5x100kg. Maaliskuussa aloittaessa nousi 1x100kg ja tän vuoden tavoite oli 6toistoa. Kesä, heinä, elokuun pidin salilta taukoa niin vähän kehitys hidastunut mutta uskosin tavoitteiden täyttyvän :)

Kylläpäs ilahdutti kun lähdin kokeilemaan nousisko 4x100kg penkissä ja menikin 5x100kg. Maaliskuussa aloittaessa nousi 1x100kg ja tän vuoden tavoite oli 6toistoa. Kesä, heinä, elokuun pidin salilta taukoa niin vähän kehitys hidastunut mutta uskosin tavoitteiden täyttyvän :)

Helposti. Kyl se kasi menee vuoden loppuun mennes jos ei kummempia keskeytyksiä tule :)

Nollakuntoinen läski sai widowmakerin tehtyä pikkupainolla ilman pyörtymistä, oksentamista tai hausuunpaskomista. Tai kaikkia yhtäaikaa.

Hyvä alkaa nostamaan 5kg viikossa kuormaa.

Perkeles sentään. Työmatkalla yön yli ns. kehittämispäivillä. Ruoka aivan hirveää ja loppujen lopuksi vielä tajuton ripuli raa'asta kanasta. Silti tänään matkalta palattua meni kolmannen nousuviikon mave-leuanveto -treeni liki suunnitelman mukaan. Tuli samalla käytä ns. epämukavuusalueella oikein perusteellisesti. Ensin paskotaan mies tyhjäksi ja sitten treenataan!

22344671_138237343470521_7094384888853299200_n.jpg

:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom