Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En keskittynyt formiin mutta tuntu samalta kun kaikki muutkin maksimit mitä oon tehny pystärissä joten ainakin kehitystä varmasti tullut. Jännä miten mulla penkkaaminen vaikuttaa parhaiten tohon pystypunnerrukseen.Omapaino tos on kyl semi kova. Olettaen, ettei oo vauhtipunnerrus.
Hieman vaikea uskoa, että on kovin strikti formi 85 ohp, jos penkki on kuitenkin noinkin alhanen.. Musta tuntuu, että ohp on varmaan vaiken liike edistyä, kai mä oon vaa vitun huono siinä.Pystypunnerrus nousi 5 kilolla (80->85, oma kehonpaino) vaikka tehtiin treenin lopussa ja 10x10 80 kg penkkipunnerrusreenin jälkeen.
Tein siis GVT:tä eli vain 60-90s taukoa per sarja. Ja se oli itseasiassa 3x10 ja 7x9 mutta laiskana kirjoitin 10x10. Toi oli myös kapeella otteella, ja mulla menee penkistä kapeella se 135 kg. Normilla aika varmasti semmone 140-145 (mulla kapee ollu aina just about 5-10 kg heikompi kun normi otteella). Toisaalta voihan se olla että ei ollut stricti. Pitää näköjää ens kerralla kuvata se. Mut ei mun mielest toi 85 kg ees oo mitenkään hirveen kova tulos? jos yli satku menis ni sit ois eri asia.Hieman vaikea uskoa, että on kovin strikti formi 85 ohp, jos penkki on kuitenkin noinkin alhanen.. Musta tuntuu, että ohp on varmaan vaiken liike edistyä, kai mä oon vaa vitun huono siinä.
Mb, ei 85 ohp oo 140 penkkiin mitenkään epätavallinen, kuullosti vaan toi 80x10 siltä, että sun maksimi penkki ois joku 100Tein siis GVT:tä eli vain 60-90s taukoa per sarja. Ja se oli itseasiassa 3x10 ja 7x9 mutta laiskana kirjoitin 10x10. Toi oli myös kapeella otteella, ja mulla menee penkistä kapeella se 135 kg. Normilla aika varmasti semmone 140-145 (mulla kapee ollu aina just about 5-10 kg heikompi kun normi otteella). Toisaalta voihan se olla että ei ollut stricti. Pitää näköjää ens kerralla kuvata se. Mut ei mun mielest toi 85 kg ees oo mitenkään hirveen kova tulos? jos yli satku menis ni sit ois eri asia.
Mua ilahdutti tänään päästä kertomaan tää tosi tärkeä tieto: mulla oli nuorena n. 75-kiloisena kollina penkki 130 ja pystäri edestä 80x5. Istuen selkä tuettuna. Tankoa en tosin laskenut pystärissä alas rintaan asti vaan leuan tasalle. Onko noiden suhde nyt "oikea" vai "väärä", tiedä sitten...
no korreloi suunnillee 100-11010 sarjaa kymppejä 80kg:lla korrelois 100:n penkkiin :O? Toi vasta epätavallista oliski. Tai ehkä jos on hinkannu jtn kasikybää ikuisuuden, eikä ikinä isommilla tai maksimii, mut silti vaikee uskoa.
no korreloi suunnillee 100-110